1. leht 3-st
Mootor 1000hp+
Postitatud: R Mär 04, 2011 8:33 pm
Postitas tai
´Vaja siis mootorit, mis 2000rpm suudaks toota 1000hp. Hind kindlasti oluline koht. Kaal ei ole oluline, kuna igiliikuri kaal tänu suurusele ei ole oluline. Soovitavalt võiks tegemist olla ikkagi masuudipressiga. Ise kaalusin AN2 tähtmootorit aga selle kütusekulu ei olnud väga vastuvõetav.
Samas soov saada AN2 propellerit.
Igasugu mõtted teretulnud. samas kaalun ka ise 2 mootori kombot küsimus hinnas ülekandes jne
nelivedu on nõrkadele.
Postitatud: R Mär 04, 2011 8:42 pm
Postitas Veiko
Ma arvan,et mahtkompressoriga bigblock peaks vist arendama nii palju küll.Sellise võimsusega diisli leiad sa aga laevaehitusest.
Tai jälle mõtleb midagi.Tore.Aga TR-0 sa vist sellega ei saa
Edu
Veiko
Postitatud: R Mär 04, 2011 8:49 pm
Postitas AsTroSS
Mis piirangud on ja mis funktsiooni see mootor peab täitma?
Minu töö on otseselt seotud mootoritega ,mis jäävad vahemikku 25KW kuni 9100Kw mootoritega

, kui sellest veel väheks jääb lisatakse 25000kw gaasiturbiinid .......

Postitatud: R Mär 04, 2011 8:58 pm
Postitas v6sa
Kas see mootor peaks omama ka mingit töökindlust? Või piisab paarikümnest minutist korraga...
Need tuhatkond hobust saab suvalisest pajast kätte, kuid kestvusega kipub pahasti olema.
736+ kW pikema aja vältel tekitavad mootorid lähevad statsionaarsete või meremootorite valdkonda. Põllu- ja metsatehnikas on need pigem erand...
Postitatud: R Mär 04, 2011 9:47 pm
Postitas al
Scania ja Volvo veokamootorite ülemine ots on vastavalt V8 600+ (ja isegi760) ja R6 640hj. Sealt pole enam kaugele minna. Kunagi services väideti, et puhtalt kompuutris numbreid muutes saaks numbri kergelt neljakohaliseks. Rohelised nutaks...
Volvo N16-st on hetkel Göteborg´s "natuke tjuunitud" versioon väljas, team
Wild Viking kiirendavad ja sõidavad rinkat. oli vist 1600 hp.
Postitatud: R Mär 04, 2011 10:02 pm
Postitas tai
meremootor sobib ja ka muud kombo varjandid küsimus nüüd hinnas, ega ma siis m´ingi miljokas ole lihtne kahurimehaanik ikkagi.
Rohelised nutaks...
rohelistele seekord häält ei andnud ja s(eritiväiksetähega)avisaarele ka mitte
Postitatud: R Mär 04, 2011 10:06 pm
Postitas AsTroSS
Cummins 5.9 on ka võimalik üle 1000hp kätte saada aga probleemne on soov see juba 2000 pöörde juures , mis tähendab rusikareegli järgi ca 20-25 liitrilist mootorit
Re: Mootor 1000hp+
Postitatud: R Mär 04, 2011 10:59 pm
Postitas rakett
tai kirjutas:´Vaja siis mootorit, mis 2000rpm suudaks toota 1000hp. Hind kindlasti oluline koht. Kaal ei ole oluline, kuna igiliikuri kaal tänu suurusele ei ole oluline. Soovitavalt võiks tegemist olla ikkagi masuudipressiga. Ise kaalusin AN2 tähtmootorit aga selle kütusekulu ei olnud väga vastuvõetav.
Samas soov saada AN2 propellerit.
Igasugu mõtted teretulnud. samas kaalun ka ise 2 mootori kombot küsimus hinnas ülekandes jne
nelivedu on nõrkadele.
Kas tahad maakera vastupidi pöörlema panna??
Postitatud: L Mär 05, 2011 8:05 am
Postitas R969
Ilma turbota pole küll 1000hj, kuid kaasaegsete turbode ja vahejahutite lisamisel pole keeruline saavutada.
http://www.barnaultransmash.ru/producti ... html?id=23
Äi tegeles nendega sõjaväes ja tema kinnitusel kannatab vabalt ka
3000-3500 pööret.
Tankil on sama mootor kahe väga primitiivse turboga ja 800 hj.
Oleks ometi osanud Vene aja lõpus neid vanarauast ära tassida, sest neid ei remonditud ja peale tundide täitumist läksid vanarauda mingil põhjusel.
Selle mootoriga Kraz oleks väga muhe asi.

Postitatud: L Mär 05, 2011 9:08 am
Postitas ibra
R969 kirjutas:Ilma turbota pole küll 1000hj, kuid kaasaegsete turbode ja vahejahutite lisamisel pole keeruline saavutada.
http://www.barnaultransmash.ru/producti ... html?id=23
Äi tegeles nendega sõjaväes ja tema kinnitusel kannatab vabalt ka
3000-3500 pööret.
Tankil on sama mootor kahe väga primitiivse turboga ja 800 hj.
Oleks ometi osanud Vene aja lõpus neid vanarauast ära tassida, sest neid ei remonditud ja peale tundide täitumist läksid vanarauda mingil põhjusel.
Selle mootoriga Kraz oleks väga muhe asi.

Need kuiva karteriga mootorid D12A-525A ,millest sa räägid on ühed viletsamad,pole neil ressurssi ega midagi ainult 1500 tundi kapitalini, aga sinnani nad ei sõida. Olen nende mootoritega vene kroonus kokku puutunud nii uute,kui vanadega.Olid jah tankidel ja Maz 537-l peal.Paremad, kergemad ja suuremate pööretega UTD-29 on natuke parem.

Postitatud: L Mär 05, 2011 7:16 pm
Postitas AsTroSS
Räägi parem ,mis sa selle mootoriga teha tahad?
Ehk saame midagi soovitada, praegu paugutame lihtsalt tühja
Postitatud: L Mär 05, 2011 8:48 pm
Postitas mart77
Muahhahhaaa.... Tai kruvib pinget...
Tahaks isegi teada aga ei julge küsida, äkki miskine eriti ull asi.
Aga lase postituviga saata:
http://www.alibaba.com/trade/search?Sea ... t_en&fsb=y
Postitatud: P Mär 06, 2011 10:33 am
Postitas tai
Asi hästi lihtne vaja panna õhk liikuma an2 propiga, ehk siis arvutuslikult vaja liigutada 3,6m propeller u 1800-2000rpm ja et õhk liiguks u 200km/h. Seega teoorias on selleks vaja u 1000hj.
Postitatud: P Mär 06, 2011 10:47 am
Postitas pakane
tai kirjutas:Asi hästi lihtne vaja panna õhk liikuma an2 propiga, ehk siis arvutuslikult vaja liigutada 3,6m propeller u 1800-2000rpm ja et õhk liiguks u 200km/h. Seega teoorias on selleks vaja u 1000hj.
... kas võistlusautode ehituse uus tase - tuuletunnel

Postitatud: P Mär 06, 2011 12:42 pm
Postitas Taivo
Kas kisub kuhugi hõljuki poole see teema..?