Reaalses võistluses ehk Saarekoll 2011 sai Kingone ära proovitud. Et kindel olla siis ostis herr Insener selleks Geländewageni krutisime vintsi ette ja võistlustele.
Järeldused:
Jõudis Saksa maamiini lohisteda igat pidi jõudu jätkub.
Tross hea pehme. Päris kortsu läks aga ühtegi kida ei tekkinud.
Rullikud ... ehk edaspidi kõik OK aga kui tagasi vintsida vaja, siis külje rulli puksid andsid järgi. Muidugi ei ole tootja poolt ka nii lubatud vintsida aga...

Sama juhtub ka originaal Come-Up rullikutega.
Võistluse lõpu poole hakkas kostuma vidistamist kui kadus trossi pinge ehk sees olev määrde ollus ei sobi talve tingimustesse.
Tross jooksis freespooliga suht lihtsalt, lõpu poole väga mõnusalt.
Freespooli lülitus toimis ka pingestatud trossiga.
Pidur pidas G-d karjääris isegi kui konks oli peaaegu rullikuteni.
Korpus tugev ei purunenud kui tross ühte serva jooksis aga näris alumiiniumi usinalt.
Tuunimise võimalus kui paigaldada 6.0 HP mootor.
Kiiruse kohta ei oska öelda miskit, ei olnud kellegagi võidu vintsida aga kindlasti ei ole "grilli mehe" vints.