1. leht 1-st

Vintside võrdlus.

Postitatud: K Mär 02, 2011 8:10 pm
Postitas nymmik
PDFi Saab alla laadida siit http://wildride.eu/images/Vintsidetest.pdf

Postitatud: K Mär 02, 2011 10:03 pm
Postitas runn
Kui austraalastel ei ole mitte kui midagi teha siis hakavad nad asju lõhkuma. Kõik Eestis levinud vintsid aga nimed teised.
:roll:

Postitatud: K Mär 02, 2011 11:00 pm
Postitas Landy
Warni barand ei vaja kommentaare.
Üks võitjatest - Premier Winch on meie turul tuntud Taiwan Hoist ja Come-Up brändi nimede all.
Üks luuseritest - Magnum, on ka siinmail tuntud.

Ülejäänute puhul tuleb kohalike analooge ostima asuda.

Postitatud: N Mär 03, 2011 9:46 am
Postitas runn
1. koht Avenger Mako TDS 9.5 ehk Kingone TDS 9.5 :wink:
Bushranger 9.5 ehk Come-up DV 9.5
2. koht Premier 9000 ehk Come-Up 9000

Kuna muude vintsidega ei tegele, siis edasi mõtlevad teised 8)

Postitatud: T Mär 08, 2011 2:27 am
Postitas runn
Reaalses võistluses ehk Saarekoll 2011 sai Kingone ära proovitud. Et kindel olla siis ostis herr Insener selleks Geländewageni krutisime vintsi ette ja võistlustele. 8)
Järeldused:
Jõudis Saksa maamiini lohisteda igat pidi jõudu jätkub.
Tross hea pehme. Päris kortsu läks aga ühtegi kida ei tekkinud.
Rullikud ... ehk edaspidi kõik OK aga kui tagasi vintsida vaja, siis külje rulli puksid andsid järgi. Muidugi ei ole tootja poolt ka nii lubatud vintsida aga... :wink: Sama juhtub ka originaal Come-Up rullikutega.
Võistluse lõpu poole hakkas kostuma vidistamist kui kadus trossi pinge ehk sees olev määrde ollus ei sobi talve tingimustesse.
Tross jooksis freespooliga suht lihtsalt, lõpu poole väga mõnusalt.
Freespooli lülitus toimis ka pingestatud trossiga.
Pidur pidas G-d karjääris isegi kui konks oli peaaegu rullikuteni.
Korpus tugev ei purunenud kui tross ühte serva jooksis aga näris alumiiniumi usinalt.
Tuunimise võimalus kui paigaldada 6.0 HP mootor.
Kiiruse kohta ei oska öelda miskit, ei olnud kellegagi võidu vintsida aga kindlasti ei ole "grilli mehe" vints.