1. leht 1-st
Uluv heli konditsioneeri pumba juures
Postitatud: R Veebr 25, 2011 9:52 pm
Postitas clondike
Mis võib põhjustada uluvat heli kapoti all konditsioneeri pumba juures? Ulumine kostub tühikäigul ja ei esine igal sõidukorral. Gaasi lisades ulumine kaob. Otsingut kasutades ei leidnud midagi sarnast.
Postitatud: L Veebr 26, 2011 5:42 am
Postitas laurz
Rulliku laager.
Postitatud: L Veebr 26, 2011 8:18 am
Postitas pets77
Kontitsioneeri pumba laager, AB peaks kohapeal olemas olema.
Postitatud: L Veebr 26, 2011 9:44 am
Postitas zyon
Alles hiljuti oli sama asi ja viga rulliku laagris.
Postitatud: L Veebr 26, 2011 1:41 pm
Postitas clondike
zyon kirjutas:Alles hiljuti oli sama asi ja viga rulliku laagris.
Vahetasid ise laagri ära või lasid vahetada kusagil?
Postitatud: L Veebr 26, 2011 3:34 pm
Postitas laurz
Vaata sellele rullikule otsa

Rihm lõdvaks,polt lahti,vana laager välja,uus sisse ja valma

Postitatud: L Veebr 26, 2011 5:05 pm
Postitas clondike
Piisab ainult ühe poldi eemaldamisest, et laagrini jõuda? Netist infot otsides keerati erinevatel masinatel pump üldse küljest ära, et rihmaratast kätte saada. Praegu seal rulliku ja ventilaatoritiiviku vahel suhtelisal kitsas vabalt toimetamiseks. Kuna ma kapoti all peituva suhtes suhteliselt roheline olen, aga huvi on suur, siis pean esitama ka suht lolli küsimuse asjatundjate jaoks: tean kus on rihmapinguti ja roolivõimu õli potsiku alt paistab ka pingutuspoldi pea, aga mida pean teadma ennem kui näppima hakkan? Kas tuleb midagi veel lahti keerata enne kui pingutuspolti lahti keerama hakkan ja pärast uuesti pingutamine toimub kuidas, tunde järgi?
Postitatud: L Veebr 26, 2011 5:36 pm
Postitas Jünger
Eespool on kaks ja tagapool on kaks. Keera need lahti, välja keerama ei pea.
Kaspar
Postitatud: L Veebr 26, 2011 6:27 pm
Postitas laurz
clondike kirjutas:Piisab ainult ühe poldi eemaldamisest, et laagrini jõuda? Netist infot otsides keerati erinevatel masinatel pump üldse küljest ära, et rihmaratast kätte saada. Praegu seal rulliku ja ventilaatoritiiviku vahel suhtelisal kitsas vabalt toimetamiseks. Kuna ma kapoti all peituva suhtes suhteliselt roheline olen, aga huvi on suur, siis pean esitama ka suht lolli küsimuse asjatundjate jaoks: tean kus on rihmapinguti ja roolivõimu õli potsiku alt paistab ka pingutuspoldi pea, aga mida pean teadma ennem kui näppima hakkan? Kas tuleb midagi veel lahti keerata enne kui pingutuspolti lahti keerama hakkan ja pärast uuesti pingutamine toimub kuidas, tunde järgi?
Jah.Rullik on ainult ühe poldiga kinni mootori küljes.Mis sa sellest netist vahid.Tee kapott lahti ja asi selge.Rihma lased lõdvaks auto alt.Pärast pingutad rihma nii palju et jõuad näppudega 90 kraadi risti keerata.Vana laagri koputad välja ja uue paned täpselt samamoodi tagasi.
Postitatud: L Veebr 26, 2011 7:28 pm
Postitas ibra
laurz kirjutas:clondike kirjutas:Piisab ainult ühe poldi eemaldamisest, et laagrini jõuda? Netist infot otsides keerati erinevatel masinatel pump üldse küljest ära, et rihmaratast kätte saada. Praegu seal rulliku ja ventilaatoritiiviku vahel suhtelisal kitsas vabalt toimetamiseks. Kuna ma kapoti all peituva suhtes suhteliselt roheline olen, aga huvi on suur, siis pean esitama ka suht lolli küsimuse asjatundjate jaoks: tean kus on rihmapinguti ja roolivõimu õli potsiku alt paistab ka pingutuspoldi pea, aga mida pean teadma ennem kui näppima hakkan? Kas tuleb midagi veel lahti keerata enne kui pingutuspolti lahti keerama hakkan ja pärast uuesti pingutamine toimub kuidas, tunde järgi?
Jah.Rullik on ainult ühe poldiga kinni mootori küljes.Mis sa sellest netist vahid.Tee kapott lahti ja asi selge.Rihma lased lõdvaks auto alt.Pärast pingutad rihma nii palju et jõuad näppudega 90 kraadi risti keerata.Vana laagri koputad välja ja uue paned täpselt samamoodi tagasi.
Te räägite üksteisest mööda.Üks räägib vist kondi pumba laagrist,aga teine rihmarulliku laagrist.
Postitatud: L Veebr 26, 2011 8:05 pm
Postitas laurz
Kondi laager hakkab tavaliselt siis undama,kui järgi on.Aga ei pruugi.Rulliku laager on seal lähedal ja võib tunduda,et pumba laager on ära.Minul igaljuhul kahin kadus,kui vahetasin rulliku laagri,mis maksis tühise summa.
Postitatud: L Veebr 26, 2011 9:22 pm
Postitas ibra
laurz kirjutas:Kondi laager hakkab tavaliselt siis undama,kui järgi on.
Kui sa mõtled kondi siduri laagrit,siis vastupidi.Kui kont järgi on,siis see siduri laager seisab paigal ja ta nn.ei tööta ja rihm ajab ringi kompressorit.Ja kui kompressor ei tööta,siis käib vabalt see siduri laager,mis kipubki häält tegema.
Postitatud: P Veebr 27, 2011 7:55 pm
Postitas helar
Kui sa mõtled kondi siduri laagrit,siis vastupidi.Kui kont järgi on,siis see siduri laager seisab paigal ja ta nn.ei tööta ja rihm ajab ringi kompressorit
tule uuesti.

Postitatud: E Veebr 28, 2011 7:48 am
Postitas laurz
ibra kirjutas:laurz kirjutas:Kondi laager hakkab tavaliselt siis undama,kui järgi on.
Kui sa mõtled kondi siduri laagrit,siis vastupidi.Kui kont järgi on,siis see siduri laager seisab paigal ja ta nn.ei tööta ja rihm ajab ringi kompressorit.Ja kui kompressor ei tööta,siis käib vabalt see siduri laager,mis kipubki häält tegema.
Ma ei mõelnud üldse kondi rulliku,pumba laagrit.Mõtlesin seda tugirullikut,mis on kondipumba lähedal.Mulle tundus ka esmpilgul uurides,et kondipump ulub aga ei.Hoopis see tugirullik ulus.Ja seda sama kohati ulguvat heli võib põhjustada vana, kulunud ja "kivistund" soonrihm.
Re: Uluv heli konditsioneeri pumba juures
Postitatud: R Apr 15, 2011 11:39 am
Postitas coeng
Mul vist sama rulliku laager ulub. 4.0 mootor. 93a. Kui keegi on laagrit vahetanud, äkki on laagri number-tüüp käepärast võtta ?