1. leht 1-st
Pajero rool
Postitatud: R Veebr 25, 2011 1:11 pm
Postitas veikos
Autoks siis 1988 aasta Pajero 2.5 TD ja mure selline, et kui hakata autoga külmalt sõitma, siis alguses liigub rool kole raskelt kuid kui natuke keerata mõlemale poole, siis mõne hetke pärast pääseb nagu kännu tagant ja kõik töötab normaalselt. Samas on ka rool üsna suure loksuga (võiks nimetada lodeva olekuga), kuigi katkine rooliots ja pendelhoob vahetatud. Mis selle nähtuse taga ka olla võiks? Lihtsalt kulunud roolikarp? Oskab keegi selle vastu ka mingit rohtu soovitada?
Postitatud: R Veebr 25, 2011 1:40 pm
Postitas honduras
Õli on külmaga paks. Roolikarbi lõtku saab natuke reguleerida selle peal olevast kruvist. Seda reguleerides jälgi, et rool raskeks ei läheks.
Postitatud: R Veebr 25, 2011 3:10 pm
Postitas djkiller
mina tean et mul rooli kardaani ristis loks sees.
vb kuskil tegid haiget
Postitatud: R Veebr 25, 2011 9:30 pm
Postitas veikos
Rooli kardaanis loksu pole ja keerasin kruvi veidi peale roolikarbist ja võib öelda, et läks paremaks tõepoolest, kuigi see alguses rooli kinni jäämine on endiselt alles ja rool ikka selline üsna ebamäärane keskkohas. Ilmselt veidi süüd ka natuke suuremas rehvis. Eks paistab kuhu poole see ilming liigub ilmade soojenemise korral
Postitatud: L Veebr 26, 2011 10:11 am
Postitas djkiller
ise nt hetkel teedel saen rooli nagu rallyäss.Sügise ei viitsinud vahetada jne.
enne seda käisin mitmes töökojas ka silberis.kõik väitsid et roolikarp jne jne
aga viskas kopa ette panin terastraadid vahele ja hakkasin rooli loksutama.ja tuligi välja ,et roolikardaani keskmine rist läbi. ja üks teine oli veel ei mäleta kas roolisamaba või roolikarbi poole.võtan maha vahetan kõik kolm ära ja siis näeb edasi
Postitatud: L Veebr 26, 2011 1:46 pm
Postitas honduras
Roolikarbi poolne rist tükib kinni roostetama. Selle tunnuseks on see, et rool poob kinni iga poole pöörde järel. Lahti võttes peab kardaan ristist vabalt neljas suunas pöörduma ning ei tohi lõtku olla.
Roolisammast on lihtne kontrollida. Fikseerid roolikarbi juurest samba torutangidega ja samas keerad rooli.
Postitatud: L Veebr 26, 2011 10:01 pm
Postitas veikos
Roolisammas on korras ja seal lõtkusid pole. Kinni poob ka just sõitu alustades ainult ja lühikest aega kuid pärast liigub kõik täitsa tiptop. Seega tundub asi võimendis olema kuigi ega ma tea kas seal saab midagi sedasi katki minna/ära kuluda, pole tööpõhimõttega tuttav

Postitatud: P Veebr 27, 2011 11:50 am
Postitas honduras
Kontrolli roolivõimendi rihma seisukorda, ega see külmalt ei libise.
Kas remont komplekti juhtub olema?
Postitatud: E Veebr 28, 2011 7:02 pm
Postitas quentin
Mul masinal tilgub roolivõimendi. Kas on olemas äkki 1988 aasta Pajerole 2,5 62 kW?
Tänan!
Postitatud: E Veebr 28, 2011 8:54 pm
Postitas MudaMart
Kas oled vaadanud mis seisukorras õli on .vaheta ära äkki aitab.
Martin
Re: Kas remont komplekti juhtub olema?
Postitatud: E Veebr 28, 2011 9:02 pm
Postitas rt23
quentin kirjutas:Mul masinal tilgub roolivõimendi. Kas on olemas äkki 1988 aasta Pajerole 2,5 62 kW?
Tänan!
Kumb sul tilgub? Karp või pump? Ilmselt karp alt käpa juurest, mul vist vedeleb veel kuskil aga seisukorda peast ei mäleta.
Postitatud: T Mär 15, 2011 1:28 pm
Postitas skap
kas seda simmerit seal all eraldi vahetada ei saa?kust saada võiks?
Postitatud: T Mär 15, 2011 5:40 pm
Postitas rt23
Saab ikka vahetada, kui karbil võll korralik. Simmeka saab vast tihenditega tegelevast poest mõõdu järgi.