1. leht 1-st
noor palub abi
Postitatud: P Veebr 20, 2011 11:27 pm
Postitas lansa
tervis sai siis ka niiva soetatud isend on aastast 80 mudel2121. mure selline,et äkki keegi oskab soovitada kohta kus teda nats keevitada saaks endal pole kohta ja voimalusi. soovitavalt tartu,polve voi voru. tanud
Re: noor palub abi
Postitatud: E Veebr 21, 2011 9:09 am
Postitas Mihkel89
lansa kirjutas:tervis sai siis ka niiva soetatud isend on aastast 80 mudel2121. mure selline,et äkki keegi oskab soovitada kohta kus teda nats keevitada saaks endal pole kohta ja voimalusi. soovitavalt tartu,polve voi voru. tanud
Mis sul seal täpselt keevitada on ja palju ? Tean Elva lähedalt küll paari venda keda julgen soovitada.
Postitatud: E Veebr 21, 2011 10:02 am
Postitas kala
pöördu kasutaja datsun poole siit foorumist
Postitatud: E Veebr 21, 2011 7:21 pm
Postitas lansa
keevitada tahaks kuljekarpe nats pohja. mudu on paris jonksus
Postitatud: E Veebr 21, 2011 10:15 pm
Postitas Landy
Postitatud: E Veebr 21, 2011 11:49 pm
Postitas lansa
Landy kirjutas:Kui plaanid autoga metsa minna, siis soovitan küljekarbid teha või üle keevitada paksu vinkelrauaga, kaitseb hästi kivide/kändude eest!
paris off-i soitma ei hakka rohkem jahivark. siis peaks ka mingi 4-kant toru sobima

aga mis solmi tuleks igal juhul tugevdada.
Postitatud: T Veebr 22, 2011 9:04 am
Postitas Landy
paris off-i soitma ei hakka rohkem jahivark. siis peaks ka mingi 4-kant toru sobima

aga mis solmi tuleks igal juhul tugevdada.
Olen sellel teemal varasemalt paar korda siin Niva jaotuses kirjutanud (vaat varsemaid teemasid), kuid kordan veel korra.
Kui karmi offroadi harrastama ei hakka, siis alltodutest pesk piisama:
1)Reaktiivvardad vinkelrauaga üle keevitada ja nende silmad tugevdada, need VÄGA õrnad ja õhukesest plekist.
2)Rekiiivrarraste kännud tugevdada põhja küljes.
3)Küljekarbid vinkelrauaga tugevdada.
4)Kui soovid mõnust ja pehmet sõitu võid originaalamordi lääne gaasimaortide vastu vahetada. Näiteks KYB gaasikad on vene originaalidest vaid mõned eurod kallimad.
Kui sellest väheks jääb ja ikka masin ei kesta, tuleb masinat vahetada, sest siis jääb Niva ka muus osas nõrgaks ning protsess muutub mõtetuks raha kulutamiseks.
Ideid võid ammutada ka
www.landy.ee/niva
Postitatud: T Veebr 22, 2011 12:19 pm
Postitas lansa
Kui sellest väheks jääb ja ikka masin ei kesta, tuleb masinat vahetada, sest siis jääb Niva ka muus osas nõrgaks ning protsess muutub mõtetuks raha kulutamiseks.
tanud landy meenub jah ,et jutu juba olnud igasugusest tugevtamisest . pätakas olin siis sai maal vanaisa niiva ää hukatud kastis kuramus paris hasti. selleparast ostetud sai
Postitatud: T Veebr 22, 2011 12:42 pm
Postitas Praks1
Kui siin juba juttu,kere kandurite tugevdamisest,siis parem tõsta väikesed vardad silla peal mingi 10 cm kõrgemale ja ei murra enam midagi maha.
Krossis ja rallis juba vana trikk.
Postitatud: T Veebr 22, 2011 3:20 pm
Postitas Landy
Postitatud: T Veebr 22, 2011 8:05 pm
Postitas R969
Mul said need alumised vardad päris uued tehtud 30x50 nelikant-torust ja pukside pesad treitud ning otsa keevitatud.
Senini pole küll mingeid kaebusi.
Ülemised vardad töötavad tõmbele ja neil sai lihtsalt puksi pesa ja varda ühendus korralikult üle keevitatud ja ei kurda vastupidavuse üle.
Alumiste varraste kinnitused kerele on tehtud täiesti uued vanadega sama kujuga kuid paksemast materjalist ja ülemiste varraste kinnitusele veel lisaks teisele poole põhja kuju järgi põsk.Ehk siis puks on kõrva ja poolraami vahel.
Küljekarbid jäid samad, kuid läbi küljekarbi tulevad poolraami küljest eest ja tagant 50x50 nelikant-torud ja nende otste küljes on astmelauaks samasugune toru ja astmelaud on täpselt auto laiune.Tungiga saab vabalt tõsta ja ka puu ei lähe vastu külge.
Esisillaks sai tehtud selline aretus ja senini on kõik kellele olen teinud väga rahul olnud.
http://fotoalbum.ee/photos/rainer1221/sets/515563
Lisaks peaks esimeste alumiste kiigede poldid ühendama mingi konstruktsiooniga, sest olen suutnud need kõveraks tõmmata.
Veel on tagasilla tala tugevdatud ja põikvarda kinnitus kerele tugevdatud
suurema kolmnurgaga ja senini on see väga hästi vastu pidanud.
Ka esimeste pooltelgede murdumise vastu on rohi leitud ja varsti saab sellest julgelt rääkida.
Postitatud: K Veebr 23, 2011 12:29 am
Postitas Landy
Niisma jahi masinaks, millele üle 205/80 r16 rehvi alla ei panda, peaks eelpool välja toodud tugevdused piisama.
Kui päris rajuks masinaks keegi tuunida soovib, siis saab siit ideid;
http://www.landy.ee/nivamees/
Postitatud: R Veebr 25, 2011 12:17 pm
Postitas lansa
[quote="Landy"]Niisma jahi masinaks, millele üle 205/80 r16 rehvi alla ei panda, peaks eelpool välja toodud tugevdused piisama.
nende rehvidega oli siis vaja vist koopa aari veits tuunida kui oieti meeles. aga tanud ja olge mõnusad
Postitatud: R Veebr 25, 2011 1:20 pm
Postitas Landy