1. leht 2-st
Kuivad hülsid.
Postitatud: L Veebr 19, 2011 10:33 pm
Postitas Uko
Kas keegi omab infot kuidas kuiva õhukest hülssi vahetatakse.Pajero omasid olen välja ja sisse pressinud ,pärast tuleb kolvi järgi puurida.Aga nüüd mida vaja vahetada on juba mõõdus.Ja nad on pagana õhukesed.Kas ploki ja hülsi vahele pannakse mingit määret?Tegu Isuzu natuke suurema mootoriga.
Postitatud: L Veebr 19, 2011 11:18 pm
Postitas Krooniline
Hülss mõneks ajaks sügavkülma, siis lihtsam sisse pressida

Postitatud: L Veebr 19, 2011 11:24 pm
Postitas AsTroSS
Igal valmistajal on oma meetod aga üks näide:
1. plokk puuritakse hülsile sobivaks , sobiliku mõõdu leiad instruktsioonist
2. uus hülss pannakse -18c külmikusse vähemalt 12 tunniks
3. plokis olev hülsi auk määritakse Locktight xxx kokku
4. külm hülss topitakse plokki ja lastakse rahulikult soojeneda
5. uus hülisauk hoonitakse sobivasse mõõtu (standard kolvidele)
6. ploki tasapind lihvitakse
Ühe teise valmistaja info järgi tuleks hülss toppida vedelasse lämmastikku ja liimi pole vaja kuna auk puuritakse natuke väikesem...
Minu soovitus, sealt kus sa need uued torud said küsi ka paigaldusjuhend kaasa
Postitatud: P Veebr 20, 2011 12:31 am
Postitas ibra
Ma olen näinud mootorit,millel oli hülss mõne päeva pärast alla liikunud.
Postitatud: P Veebr 20, 2011 7:58 am
Postitas Uko
Saite vist valesti aru.Mootoris peaks praegu ka hülsid sees olema,nii hooldemees väitis.Need tõmmitsaga välja ja teised asemele.Hülsil on üleval krae mille siis katab kaanetihend ja ilmselt ei kuku ta mitte kuhugi.Hülss on juba kolvi järgi mõõdus,puurida pole enam midagi.
Postitatud: P Veebr 20, 2011 8:57 am
Postitas kala
no aga milles siis küsimus?
Postitatud: P Veebr 20, 2011 8:58 am
Postitas R969
Mina teeks nii, et kõigepealt plokk sooja näiteks pliidi peale seni kui õli suitsema hakkab ja siis ava üle mõõta.
Järgmiseks hülss näiteks sügavkülma ja siis mõõta hülss üle.
Kui mõõdud klapivad, siis kukub hülss ise plokki ja ongi valmis.
Kui aga hülss - 18 jahutatuna ei mahu, siis näiteks tulekustutiga veel jahutada ja kui ikka ei mahu, siis istu vähendada.
Postitatud: P Veebr 20, 2011 9:33 am
Postitas totu
AGA müüb ka külmjääd, juhuks kui naine ei luba kolakaid söögi hulka toppida. Igaljuhul jahutamine on mõistlik.
Postitatud: P Veebr 20, 2011 2:02 pm
Postitas ibra
Uko kirjutas:Saite vist valesti aru.Mootoris peaks praegu ka hülsid sees olema,nii hooldemees väitis.Need tõmmitsaga välja ja teised asemele.Hülsil on üleval krae mille siis katab kaanetihend ja ilmselt ei kuku ta mitte kuhugi.Hülss on juba kolvi järgi mõõdus,puurida pole enam midagi.
Kõigepealt tee omale selgeks,mis on märjad ja mis on kuivad hülsid.Ise ajad oma teadmatusega teised valele teele.Need,mis on vahetatavad ja kraega on tavalised vahetatavad märjad hülsid.Seal pole mingit jahutamist ega liimi vaja.Hülsid on kummitihenditega ja mõnel on all ka vasktihend.Lihtsalt loobid sisse.Lihtne.
Postitatud: P Veebr 20, 2011 2:41 pm
Postitas MahviaDeTyrk
ibra kirjutas:Uko kirjutas:Saite vist valesti aru.Mootoris peaks praegu ka hülsid sees olema,nii hooldemees väitis.Need tõmmitsaga välja ja teised asemele.Hülsil on üleval krae mille siis katab kaanetihend ja ilmselt ei kuku ta mitte kuhugi.Hülss on juba kolvi järgi mõõdus,puurida pole enam midagi.
Kõigepealt tee omale selgeks,mis on märjad ja mis on kuivad hülsid.Ise ajad oma teadmatusega teised valele teele.Need,mis on vahetatavad ja kraega on tavalised vahetatavad märjad hülsid.Seal pole mingit jahutamist ega liimi vaja.Hülsid on kummitihenditega ja mõnel on all ka vasktihend.Lihtsalt loobid sisse.Lihtne.
Ibra - loll iba jätta !!
See on su meelest keefir vä ?

Postitatud: P Veebr 20, 2011 4:00 pm
Postitas ibra
MahviaDeTyrk kirjutas:ibra kirjutas:Uko kirjutas:Saite vist valesti aru.Mootoris peaks praegu ka hülsid sees olema,nii hooldemees väitis.Need tõmmitsaga välja ja teised asemele.Hülsil on üleval krae mille siis katab kaanetihend ja ilmselt ei kuku ta mitte kuhugi.Hülss on juba kolvi järgi mõõdus,puurida pole enam midagi.
Kõigepealt tee omale selgeks,mis on märjad ja mis on kuivad hülsid.Ise ajad oma teadmatusega teised valele teele.Need,mis on vahetatavad ja kraega on tavalised vahetatavad märjad hülsid.Seal pole mingit jahutamist ega liimi vaja.Hülsid on kummitihenditega ja mõnel on all ka vasktihend.Lihtsalt loobid sisse.Lihtne.
Ibra - loll iba jätta !!
See on su meelest keefir vä ?

See on hea et sa oled toreda õppevahendi teinud.Jah see on kuiv hülss ja selle hülssimine on teistmoodi.
Postitatud: P Veebr 20, 2011 8:30 pm
Postitas Uko
Maffial on selline pilt nagu vaja.Vahepeal on selgunud,et pika poldiga tõmmitsaga ettevaatlikult välja ja täpse punniga pärast tagasi.Aga kes vastasid ,tänud,mõned lihtsustavad võtted,mõtted sai küll.Mootorit ei tahaks pealt maha võtta.Natuke suur ja ehk saab lihtsamini hakkama.
Postitatud: P Veebr 20, 2011 9:30 pm
Postitas al
Kui saladus ei ole, siis mille pealt mootor on? Turquise?
Postitatud: P Veebr 20, 2011 10:01 pm
Postitas Uko
Ei ole saladus, Jcb 200lc.Sisuliselt statsinaar mootor.Isuzu 6bg1t.
Ega poleksi midagi häda ,kuid enne mind on keegi suutnud mootori kinni lasta.Kaks hülssi rikutud.Sai mõned aastad tagasi rõngad vahetatud,räme surve oli karteris.Natuke läks paremaks kuid asi on vilets ikka.Külmaga käivitus ka väga kehva.
Re: Kuivad hülsid.
Postitatud: N Mär 03, 2011 1:15 pm
Postitas rainz
Uko kirjutas:Kas keegi omab infot kuidas kuiva õhukest hülssi vahetatakse.Pajero omasid olen välja ja sisse pressinud ,pärast tuleb kolvi järgi puurida.Aga nüüd mida vaja vahetada on juba mõõdus.Ja nad on pagana õhukesed.Kas ploki ja hülsi vahele pannakse mingit määret?Tegu Isuzu natuke suurema mootoriga.
Vahetasime Perkinsil niimoodi ,et vanad tõmbasime tõmmitsaga välja aga tagasi niimodi, et puhuriga soojendasime plokki ööpäeva ja vahetult enne uue sisselöömist lasime lämmastik-tulekustutiga hülsi seest härma ja lõime kiiresti sisse! Millegagi määrida küll ei ole vaja ja puurida kah ei olnud vaja.Tehasepoolt kõik juba mõõdus!