1. leht 1-st

Ülemäärane õlisurve

Postitatud: L Veebr 19, 2011 4:38 am
Postitas Priit82
Varahommikut kõigile. Oleks selline küsimus, et mis kuradi asi võib tekitada liigset õlisurvet mootoris, kui puhastatud on karterituulutus filter, ning tosoolid õlid ei ole ka omavahel sassis. Surve tugevus iseenesest umbes selline, et kui õlikorgi maha võtan hakkab august kohe suitsu tulema ja kui kork lahtiselt peale jätta siis on nö. ülekeeva kartulipoti kaane effekt.
Pean küll kahjuks nentima, et tegemist ei ole maasturi mootoriga, aga siit alati asjalikku infot saanuna loodan, et ehk keegi oskab midagi pakkuda ja teemat ära ei kustutata.
Mootoriks Audi 2.5tdi 110kw.
Jutud, et see mootor ju nii s..t ja ära sa seda jumala eest remondi(vaid müü ruttu maha), PALUKS siia mitte kirjutada.

Postitatud: L Veebr 19, 2011 8:07 am
Postitas al
Hetkel on Sul mõisted natuke sassis.
Õlisurvet mõõdetakse reeglina õlipumba ja tarbijate/ filtri vahelt. Kui seda liiast on, siis tekkivad lekked, puhutakse minema tihendeid jms. Mõõta saab seda manomeetriga.
Kui Sa väidad, et õlikork ei taha peal püsida, siis on tegu juba survega karteris, mis ei oma mingit seost õlisurvega, pigem on seos olematu õlisurvega.
Põhjuseks kulunud kolvirõngad, kolvid/silindrid. Vahel ka katkine kaanetihend, aga seda ei usuks.

Postitatud: L Veebr 19, 2011 9:37 am
Postitas rommi
Kork ise on ikka korras? Selles suhtes, et kui juba surve on nii suur, mis lööb töökorras ja terve korgi pealt minema on pisut imelik. Tavaliselt ikka enne mõni lõdvik järele annab kui kork :roll:

ja kaanetihend võib ka olla - kui leke on tosooli kanali ja silindri vahel, siis ei lähegi mahlad sassi. Ja ajab radikast sutisu ka välja, täpselt nagu minu toyotal oli. Põlemisgaasid väljuvad jahutussüsteemi ja tulevad radika kaudu välja. Kusjuures isegi väga erilist tosooli leket ka ei täheldanud. Sellise vea süvenedes tekivad sümptomid nagu kõrgem kütusekulu (vähemalt bensuka puhul), kuna lambda hakkab valesti lugema ja üleüldse mootor käib kehvasti edasi.

Postitatud: L Veebr 19, 2011 9:55 am
Postitas Shrek4x4
al kirjutas:Hetkel on Sul mõisted natuke sassis.
Õlisurvet mõõdetakse reeglina õlipumba ja tarbijate/ filtri vahelt. Kui seda liiast on, siis tekkivad lekked, puhutakse minema tihendeid jms. Mõõta saab seda manomeetriga.
Kui Sa väidad, et õlikork ei taha peal püsida, siis on tegu juba survega karteris, mis ei oma mingit seost õlisurvega, pigem on seos olematu õlisurvega.
Põhjuseks kulunud kolvirõngad, kolvid/silindrid. Vahel ka katkine kaanetihend, aga seda ei usuks.

Õlisurvet mõõdetakse ikka anduri august ja olematu õlisurve põhjus on kulunud õlipump või saaled, mitte kolvirõngad, kolvid ja silindrid.

Postitatud: L Veebr 19, 2011 10:26 am
Postitas urmas
Ma arvan, et kui kork seal peal tantsu lööb, kuid ära ei lenda, siis sõidab veel kaua.

Postitatud: L Veebr 19, 2011 10:30 am
Postitas Priit82
al kirjutas:Hetkel on Sul mõisted natuke sassis.
Õlisurvet mõõdetakse reeglina õlipumba ja tarbijate/ filtri vahelt. Kui seda liiast on, siis tekkivad lekked, puhutakse minema tihendeid jms. Mõõta saab seda manomeetriga.
Kui Sa väidad, et õlikork ei taha peal püsida, siis on tegu juba survega karteris, mis ei oma mingit seost õlisurvega, pigem on seos olematu õlisurvega.
Põhjuseks kulunud kolvirõngad, kolvid/silindrid. Vahel ka katkine kaanetihend, aga seda ei usuks.
Jah algselt algaski see jama sellest, et karterituulutuse filter oli täiesti umbes ja õlilekkeid oli mootoril põhimõtteliselt igaltpool, sai see filter ära vahetatud ja probleem kadunud, kuid kahjuks ainult ajutiselt. Mõni aeg sõitmist ja surve karterisse/mootorisse hakkas vaikselt tagasi tulema, arvasime, et äkki on karterituulutuse filter jälle umbes võtsime lahti, aga võta näpust filter puhas.

Postitatud: L Veebr 19, 2011 10:31 am
Postitas uputaja
See on normaalne nähtus. Muretsema peab siis kui kinnise korgi maha lööb.

edit: Sellise külmaga tekib mootoris sees palju rohkem kondenssi mis võtabki filtri umbe. Eriti lühikesi otsi sõites. Endal on tulnud ette selline olukord kus sõites võttis tuulutuse kinni ja väljasuretatud mootoriga sulas?? lahti.

Postitatud: L Veebr 19, 2011 11:05 am
Postitas LR90
Võta pihustid maha ja mõõda kompressiooni silindrites,
saad teada rõngaste olukorra.