1. leht 1-st

UAZi remont Tartus

Postitatud: K Veebr 22, 2006 1:46 pm
Postitas priit349
Tervitused,

Mure järgmine - on UAZ - kastiga. Maal - asendamatu tööloom. Kuid nüüd sidur jukerdab - ei taha justkui lahutada. Ise ei oska parandada ei oska ka viga leida. Paremini laseks kellegil selle korda teha.

EHK SIIS PALUN KONTAKTE TARTUST VÕI TARTUMAALT, KES TEGELEB UAZ-de REMONDIGA.

Hea kui see keegi saaks ka ametlikult arve esitada.

P.S. Selline list nimekiri asjalikest UAZ-i remondimeestest oleks ilmselt kasulik ka teistele UAZiomanikele.

Tänud ette.

Postitatud: K Veebr 22, 2006 2:58 pm
Postitas Sagnitz
Põlvamaal Rahumäel mingine UAZ'i remont.

Postitatud: K Veebr 22, 2006 7:51 pm
Postitas t6nu
arvan et uaziku siduriga peaks küll iga suvaline autoremondi töökoda suutma selgust saada (õli, ketas, korv, hark), oma autol oli viimati sellel pisikesel hargil või misiganes selle asjanduse nimi on, mis kogu värki tõukab, üks haru lihtsalt maha murdunud :-(

Postitatud: K Veebr 22, 2006 7:54 pm
Postitas t6nu
ahjaa, unustasin!

Tel. 797 6130, 509 4254
OÜ Odenora

peaks kuskil põlva kandis olema ja tegelevad uazikutele diislite, roolivõimude jne paneku ja muuga, kindlasti saavad ka siduriga hakkama.

Postitatud: N Veebr 23, 2006 9:06 pm
Postitas G-69
T6nul täielik õigus:
t6nu kirjutas:arvan et uaziku siduriga peaks küll iga suvaline autoremondi töökoda suutma selgust saada...
Veelgi enam - Sa leiad kindlasti mõne naabrimehe/töökaaslase/vms, kes midagi masinatest jagab, kui ise hakkama ei saa. Aga vast tasuks siiski kõigepealt ise proovida!
Kastikal peaks kindlasti vist hüdrauliline (õlipumbaga) sidur olema. Seega:
1. Kui on hüdrauliline, leia siduri peapump. 452'el oli see mingis "haiges" kohas - kas armatuurlaua all või iluvõre taga.
Vaata leheküljed 26 ja 52:
http://www.ural-lada.com/uaz/docs/3741/controls.pdf
2. Kontrolli siduriõli taset, vajadusel lisa õli (Vene PSK).
3. Kui pump oli õlist tühi ja õli lisamisel sidur ikkagi ei lahuta, tuleb sidur õhutada - ja ilmselt ongi kõik korras!

Kui õli viga ei olnud (õlitase on normaalne), siis tuleb sidurit peale keerata (saan aru, et Sul sidur põhjast ikka väheke lahutab).
Jooniselt lk 52 paistab, et seda peaks saama teha nii peapumba, kui ka töösilindri juurest.
Põhimõte lihtne: Varrast, mis on otsapidi pumbas (või töösilindris) pead pikemaks keerama!

Nii, et näpud õliseks ja viina võid ise ära juua (ei peagi naabrimehele viima) !!!

Postitatud: T Veebr 28, 2006 6:13 pm
Postitas priit349
vabandust - minu viga - sidur libiseb - mitte ei lahuta - kas ka selle vastu leiduks head nõu?

Postitatud: N Mär 02, 2006 4:13 pm
Postitas valdy
G-69 kirjutas:T6nul täielik õigus:
t6nu kirjutas:arvan et uaziku siduriga peaks küll iga suvaline autoremondi töökoda suutma selgust saada...
Veelgi enam - Sa leiad kindlasti mõne naabrimehe/töökaaslase/vms, kes midagi masinatest jagab, kui ise hakkama ei saa. Aga vast tasuks siiski kõigepealt ise proovida!
Kastikal peaks kindlasti vist hüdrauliline (õlipumbaga) sidur olema. Seega:
1. Kui on hüdrauliline, leia siduri peapump. 452'el oli see mingis "haiges" kohas - kas armatuurlaua all või iluvõre taga.
Vaata leheküljed 26 ja 52:
http://www.ural-lada.com/uaz/docs/3741/controls.pdf
2. Kontrolli siduriõli taset, vajadusel lisa õli (Vene PSK).
3. Kui pump oli õlist tühi ja õli lisamisel sidur ikkagi ei lahuta, tuleb sidur õhutada - ja ilmselt ongi kõik korras!

Kui õli viga ei olnud (õlitase on normaalne), siis tuleb sidurit peale keerata (saan aru, et Sul sidur põhjast ikka väheke lahutab).
Jooniselt lk 52 paistab, et seda peaks saama teha nii peapumba, kui ka töösilindri juurest.
Põhimõte lihtne: Varrast, mis on otsapidi pumbas (või töösilindris) pead pikemaks keerama!

Nii, et näpud õliseks ja viina võid ise ära juua (ei peagi naabrimehele viima) !!!
Kulla mees UAZil on mehhaaniline sidur

Postitatud: N Mär 02, 2006 4:19 pm
Postitas valdy
priit349 kirjutas:vabandust - minu viga - sidur libiseb - mitte ei lahuta - kas ka selle vastu leiduks head nõu?
Minu üks tuttav käib Moskvitsiga kusagil Aardla Statoili taga. Kui küsisin kas UAZ i ka teete vastasid et jah. Nii et uus ketas näppu ja sinna. Vaata et sa korvile kuuma ei anna. Tegeld kui ta sul maal on siis vast mõni talumees teeb ära. Muide kus kandis, võib olla tean kedagi seal pool. Ma ise Elva kandist

Postitatud: N Mär 02, 2006 6:12 pm
Postitas priit349
uazik ise on Tartust ca 25 km - Kavastus

Postitatud: R Mär 03, 2006 8:05 am
Postitas valdy
Nats kaugelt Tartu tulla aga seal kohapeal ka ju vana koloosikeskus, keegi ikka ära teeb. Ta ju ikka veab sul natuke?

Postitatud: R Mär 03, 2006 11:59 am
Postitas G-69
valdy kirjutas:Kulla mees UAZil on mehhaaniline sidur
Jah, see on õige, et neil on mehhaanilised sidurid. Aga kuna jutt käib "kastikast", siis neil on enamuses siiski hüdraulilised sidurid.

UAZ-452 ja tema modifikatsioonid olid mehaanilise siduriga - neid vanu sõjaväele toodetud variante ei tohiks vist eestis enam kuigipalju liikvel olla.
UAZ-3741, -3962, -2206, -3303 ja nende modifikatsioonid peaksid kõik olema hüdraulilise siduriga.
Peaksid - nii ütlen seepärast, et Uaz mudelivalik on läbi aegade olnud siiski tunduvalt laiem ja meil liikvel olevad "kastikad/bussid" on saanud vene ajal ohtralt kap.- ja kolhoosiremonte.
Hüdraulilisi sidureid peaks neil olema vististi vähemalt 2 varianti (peapumba erinevus).
Pealegi on igal omanikul võimalus panna sinna, mis mugavam tundub.

Postitatud: R Mär 03, 2006 2:46 pm
Postitas valdy
Ju ma olen siis sellise harulduse omanik