1. leht 1-st
õige bens GAZ 66-le
Postitatud: R Veebr 11, 2011 7:35 pm
Postitas mazinist
Tahaks teada targemailt, kas tänase päeva benssu maksab puhtalt 66-le sisse kallata. Üks isik märkis mulle, et kuna auto on mõeldud sõitma 76-ga, tuleks 90-stele benssudele kütteõli sisse sortsata, muidu pidada klapid ää põlema. On see pädev jutt?
Postitatud: R Veebr 11, 2011 7:50 pm
Postitas t6nu
pane või 98, see on oktaanarv ja näitab survekindlust. lpg e propaani oktaanarv on 115 ja keegi gaasiga sõitajatest ei kurda

kolvid põlesid 76 bensiini kasutamisel 93 asemel läbi tõenäoliselt detonatsiooni tõttu.
ahjaa, liivimaal ja sealt allapoole on kuulu järgi 76 ka suht vabalt liikvel.
Postitatud: R Veebr 11, 2011 7:53 pm
Postitas empudogy
Eks ta nii ja naa ole, mina enda zaz 965-ele panen natukene 2t õli hulka küll, kuna isend aastast 1964. Eelmine aasta sai Venemaalt ka 76-t töödud, aga minu "muhk" solvus selle peale ja hakkas turtsuma, andsin edaspidi talle kangemat kraami.
Ja millal enne vene asjadele mõni asi liiga kange on olnud?
Postitatud: R Veebr 11, 2011 8:01 pm
Postitas Külahull
Kunagi sattusin lugema automoto foorumist pikka juttu pliibensiinist ja koduste vahenditega a-76 valmistamisest 95e bensiinist. Lõppkokkuvõte oleks selline, et kalla sisse mida tahes, kõik põletatakse ära. Mingi point võib olla pliiasendajas, aga ise pole kasutanud, ega hakka ka. Soomes on müügil E10 bensiin, mis sisaldab 10% etanooli, see ei ole enam vist sobilik.
Postitatud: R Veebr 11, 2011 8:06 pm
Postitas uputaja
Midagi ei juhtu. Kui miski eriti vana pill, siis tuleb pliilisandit juurde kallata, muidu hakkab väljalaske klappe sööma. Seda siis juhul kui auto on liikvel iga päev.
Gaz 51 ja 63 on juba aastaid sõitnud tavalise 95 bensuga ja miski pole ära põlenud.
Postitatud: R Veebr 11, 2011 8:17 pm
Postitas mazinist
Tänud asjaliku info eest. Oktaanarvu osas siis tundub, et mida kõrgem, seda parem, üksnes lubatud arvust allapoole minna pole soovitav. Mul on masin vaid harrastuskasutuses ja vähe sõitnud, seega ilmselt ei ähvarda ka oht, et plii puudumise tõttu klapid võiksid liigselt kuluda.