1. leht 5-st

Saarekoll 2011

Postitatud: N Veebr 03, 2011 10:46 am
Postitas hulkur
Kuna Saarekoll 2011 korraldaja on kõrvaldanud kõik varem olnud probleemid võistluse sarja arvamiseks, viis EAL 4x4 alakomitee 02.02.2011 läbi hääletuse võistluse Saarekoll 2011 ennistamiseks EAL Eesti 4x4 offroad karikasarja võistluseks.

Hääletustulemus oli järgmine: poolt 5 liiget, vastu 4 liiget ja erapooletu 1 liige.

Vastavalt hääletustulemusele ennistatakse võistlus Saarekoll 2011 EAL Eesti 4x4 offroad karikasarja võistluseks ning võistlusest Saarekoll 2011 saab mainitud karikasarja I etapp.

Võistluse juhend

Postitatud: N Veebr 03, 2011 11:52 am
Postitas TR Pjätt
Siin vist väike näpukas sisse läinud.
3.5 18.02.2011kell 19.00-21.00 TÜV sportklassidele (tasuta), asukoht vt. punkt 4.2. Peale 19.00
tasuline 31,96 EUR kord.

Priit
QKulgur

Saarekoll ja TR3

Postitatud: N Veebr 03, 2011 7:26 pm
Postitas TR Pjätt
Uuriks siis kas 5 võistkonda tuleb kokku ja teen alguse ise lahti.
QKulgur on momendil regatud.

Priit
QKulgur

Postitatud: N Veebr 03, 2011 7:42 pm
Postitas 3FjaN
TR Pjätt kirjutas:Siin vist väike näpukas sisse läinud.
3.5 18.02.2011kell 19.00-21.00 TÜV sportklassidele (tasuta), asukoht vt. punkt 4.2. Peale 19.00
tasuline 31,96 EUR kord.

Priit
QKulgur
Kümned silmapaarid lugesid juhendit edasi-tagasi. :shock:
Igal juhul ei ole see õige, kuigi oleks bisnes.



Idapoolsete offroaderite esindaja helistas ja palus edastada nende palve Eesti TR-1 sportlastele. Saage kokku vähemalt 8 võistkonda, siis nemad tuleks ka. Kümme pidi olema juba konkurents, mille pärast tasub nii pikk tee ette võtta.
Eelmisel aastal Soomlaste soov TR-3s oli arvuliselt oluliselt väiksem, kuid ei saanud sedagi.


Urmas

Postitatud: N Veebr 03, 2011 7:50 pm
Postitas uputaja
Tegijad ei tule. Ei saa autot kokku.

Postitatud: N Veebr 03, 2011 7:56 pm
Postitas 3FjaN
uputaja kirjutas:Tegijad ei tule. Ei saa autot kokku.


Vaene Junga, käigukast ja kõht ei mahu korraga masina alla? :tooth:

Urmas

Postitatud: N Veebr 03, 2011 9:42 pm
Postitas Ojala
Blackout jääb ka sellest lahingust eemale.

Postitatud: N Veebr 03, 2011 9:51 pm
Postitas uputaja
3FjaN kirjutas:
uputaja kirjutas:Tegijad ei tule. Ei saa autot kokku.


Vaene Junga, käigukast ja kõht ei mahu korraga masina alla? :tooth:

Urmas

Oi blääd Ummi. Kui sind näen tuletan seda meelde sulle vahva anaalkaristuse kujul. :bshake

JämeJunga

Postitatud: R Veebr 04, 2011 1:28 am
Postitas srock
Uuriks, paljud TR-1 sõitma tuleb? Vaadates kui kokku kuivanud see sportklass on, siis tundub ,et idanaabrid ei tule, kuna me ei suuda neile konkurentsi pakkuda(8-10 autot)Kas saame 5 Teami kokku ? Tundub kahtlane :cry:

Sportklass TR-1 läbi aegade Saarekollil:

2007 - 25 autot
2008 - 22 autot
2009 - 7 autot
2010 - 8 autot

Mõni uus tulija? Mõni vana tegija? Ok,ajage jalad tagumiku alt välja ja garage poole punuma, veel jõuab metallhobu lahinguvalmis seada :driving

Postitatud: R Veebr 04, 2011 8:39 am
Postitas Landy
O.T.
Hea srock.
Tahtmine suur, kuid ilmselt on paljudele takistuseks piisava hulga krabiseva puudumine. Endaga sama lugu, et hing kutsub ja "Inetu Pardipoeg" ootavad, aga krabiseva asemel loed nukralt üksikuid kolisevid maksevahendid. :oops:
Ootame majanduskasvu jätkumist ja ehk tulevad head ajad tagasi.

Postitatud: R Veebr 04, 2011 5:11 pm
Postitas eero I
Mida kujutavad endast lisakatsed? Seda enam, et just lisakatsete formaadi ja korraldamise osas on minul tekkinud tõrge osalemise suhtes. Kui eelnevate aastatega võrreldes ei ole midagi muutunud siis on lisakatsed ju 2/3 koogu võistlusest ja üsna olulised, vaadates punkti 10.1.
"8.5 Võistluse käiku ja lisakatseid ja -ülesandeid puututav info avaldatakse hiljemalt 18.02.2011 võistluse mandaadis, pilootide koosolekul ja võistluse käigus. Vt. lisaks 13.1"
See teadmine mind ei rahulda, eeldades, et korraldaja kasutab omale võetud õigust, avaldada mind huvitav info võistluse mandaadis.
See aasta on meie jaoks ilmselt rong läinud, aga ehk on abiks järgnevatel aastatel kui loeb ka üksikute arvamus.
Loodan, et teistele pole see probleemiks.

Edu korraldamisel
TR3
Kostivere 3
Eero

Postitatud: R Veebr 04, 2011 9:24 pm
Postitas K.Kotkas
SB ei tule. Tartu Maraton on. Piloot teenib kasti metaxat.

Postitatud: R Veebr 04, 2011 10:38 pm
Postitas tarmo
Mainor ei tule. Kevadsõidule ka ei tule. Järelkasv(ud) nõuavad oma osa.
Loodetavasti Suvesõidul siiski rajal :)

Postitatud: R Veebr 04, 2011 11:04 pm
Postitas Movistar
Ka Ilmarine ei lähe Saarekollile,Kevadsõidule ja võimalik,et ka Suvesõidule kuna sellega ei kannata minna:
Pilt

Postitatud: R Veebr 04, 2011 11:54 pm
Postitas srock
Tundub ,et TR-3 ed on enamus talveunes. TR-1 poole pealt kergitan veits tekki,seega 5-6 Teami peaks kokku saama :yupikaye aga ennem ei ole midagi kindlat, aeg näitab.