1. leht 1-st

K: Ford Maverick 2.4

Postitatud: N Jaan 20, 2011 6:23 pm
Postitas clondike
Käisin täna ühte pealkirjas mainitud autot vaatamas. Omanik mainis, et masinal on mingi anomaalia, mis seisneb selles, et külmalt käivitades jääb õlituli põlema, aga kui gaasi anda korra, siis kustub ja edasise sõidu korral ning uuesti käivitades enam ei sütti. Tunnistas ka, et päris ilma õli juurde valamata välpa täis ei vea, et pool liitrit tuleb juurde kallata, mis iseenesest pole 94. a. masina kohta ju mingi näitaja. Kas peaks laskma asja ostuhuvi süvenedes teenenduses üle kontrollida ehk kas peaks sellise asja puhul ohumärki nägema selles mootoris või ei pruugi see midagi tõsist tähendada?

maverick

Postitatud: L Jaan 22, 2011 9:52 pm
Postitas lifestyle
Tere! Antud kirjeldus on selle mootori tüüpviga,põhjuseid kaks,kas on halb õlifilter(kasut.orig. filtrit!) ja teine levinum on õlipump h: ca 3500kr 223 eurot.Seisnud ühe öö laseb b osa filter õli tagasi karteripõhja ja siis võtab aega et uuesti rõhk taastada.Lase õlirõhk sooja mootoriga ära kontrollida,rõhk peab olema 4,12-4,81 bar 3000 pöörde juures,kui rõhk on madalam,siis on 95% õlipump,kui rõhk korras siis õlifilter või ka veel kaua vahetamata õli.

Postitatud: L Jaan 22, 2011 10:17 pm
Postitas helar
Kas peaks laskma asja ostuhuvi süvenedes teenenduses üle kontrollida ehk kas peaks sellise asja puhul ohumärki nägema selles mootoris või ei pruugi see midagi tõsist tähendada?
ja mitte ainult selle. sa ei kujuta ette, kui paljud kliendid on auto lasknud PÄRAST ostu üle vaadata. Kui vigadenimekri koos varousade ja töö maksumusega on selgunud... (siinkohal oleks kuul pähe emotikon abiks)
Olen paratamatult ,tõe avaldamisega auto seisukorrast, pidanud tegema õnnelikke inimesi üsna õnnetuks ja tulemust pole hea vaadata.
Vali mis auto tahes- Enne ostu lase auto põhjalikult ÜLE VAADATA!