U404S VS. U406/U416
Postitatud: K Jaan 12, 2011 2:28 am
Mis suuri erinevusi nendel masinatel veel peale nende on, mida ma juba tean..
404 on kapriisne bensukas, igast hadadega ja pika teljevahega . Meie kandis on neid lihtsalt soodsam saada. sellest see arvukus.
416 v6idutseb truck traielitel omas klassis. sellest suurt muud ei tea.
406 on suure tugeva dislaga, lyhema teljevahega, rohkem nagu p6llumajanduss6iduk ja palju suuremate ratastega (14.5 20 rehv ja 11 20 velgedega stockis). Sildades saada 3 erineva ylekandearvuga. Ka on teda saada mitmete erinevate hydraulikalisade, erinevate PTOdega, et pista igast toredaid lisasid kylge. Ka on ta hulga kallim kui 404 , mis on taiesti arusaadav.
Mind huvitab just 406 tuleviku m6ttes, et metsatood teha, lund t6ugata etc. kolaka meh. vintsi asemel kasutada hydrot nt. kuna hydromajandus juba elukal kyljes.
V6i kui palju kulub energiat ja raha et 404 st sama hea elajas teha?? miski vaba arutelu oleks tore.
404 on kapriisne bensukas, igast hadadega ja pika teljevahega . Meie kandis on neid lihtsalt soodsam saada. sellest see arvukus.
416 v6idutseb truck traielitel omas klassis. sellest suurt muud ei tea.
406 on suure tugeva dislaga, lyhema teljevahega, rohkem nagu p6llumajanduss6iduk ja palju suuremate ratastega (14.5 20 rehv ja 11 20 velgedega stockis). Sildades saada 3 erineva ylekandearvuga. Ka on teda saada mitmete erinevate hydraulikalisade, erinevate PTOdega, et pista igast toredaid lisasid kylge. Ka on ta hulga kallim kui 404 , mis on taiesti arusaadav.
Mind huvitab just 406 tuleviku m6ttes, et metsatood teha, lund t6ugata etc. kolaka meh. vintsi asemel kasutada hydrot nt. kuna hydromajandus juba elukal kyljes.
V6i kui palju kulub energiat ja raha et 404 st sama hea elajas teha?? miski vaba arutelu oleks tore.