1. leht 1-st

Vintsi paigaldus TLC120 stock stange alla.

Postitatud: P Jaan 09, 2011 9:46 pm
Postitas denis23
On nimelt küsimus:

Tahan panna ette stange alla vints+vaheplaat; kaaluvad ca 50 kg, lisaks sellele tahaks panna lisaaku veel 15 kg.

Ilmselt, nina vajub alla . Mis on õige lähenemine - panna tugevamad vedrud (näiteks OME +50 kg) või lihtsalt vaheseibid vedrude alla?

Milliste hindadega need lisad on saadaval?

Postitatud: P Jaan 09, 2011 9:56 pm
Postitas jr
http://shop.jrmotors.ee/lift-kits/ironman4x4.html

Ironman vedrud, puksid kataloog ja hinnakiri.

Aitab ka see, kui midagi vedru vahele panna. Samas sedasi vajub varem või hilhjem ikka ära, kuna vedru geomeetria tuksi keeratud. Õige lähenemine on uued vedrud hankida 50-110kg oleks paras. Samas OME'l ja Ironmanil on need tõstevedrud, nii et siis peab midagi ka taguotsaga ette võtma. Selle isetõstva vedrustuse annab minema visata ja tavalised tõstevedrud sinna panna, kui väga tahta. Sest muidu läheb nina kõrgemale.

Postitatud: P Jaan 09, 2011 10:11 pm
Postitas denis23
Selgita palun lollile.

1. Panen ninale +60 kg. Nina vajub -2 sm.
2. Sellej'rel paigaldan kas +2 sm kõrgemad vedrud või vaheseibid vedrude all. Nina tõuseb tagasi oma algasendisse.

Tõstet ma tegema ei tahaks igal juhul, kuna auto sõidab palju maantel ja linnas ning kogu kompott vintsiga on vaja lihtsalt selleks et külas krundini jõuaks ja kalal saaks käia.

Kas siis OME +50 kg vedru nii kui nii tõstab nina, ka siis, kui nina on 50 kg võrra raskem?

Siis jäävad kahjuks ainult seibid, kuna pneumovedrustust mina ei tahaks maha võtta.

Postitatud: P Jaan 09, 2011 10:15 pm
Postitas jr
Jah. +50kg tõstevedru tõstab nii ehk naa nina. Ainult enne kui vajuma hakkab 0 asendist allapoole vajab +50kg pidevat raskust nina peale. Vedru ise on juba füüsiliselt pikem. Sinu puhul pane vints nina peale ja siis lase vastavad seibid treialil teha vedrule alla. Kui vaja võime sinu eest kõik ära teha.

Postitatud: E Jaan 10, 2011 12:27 am
Postitas denis23
saatsin ps-i

Postitatud: E Jaan 10, 2011 10:27 am
Postitas Andrus Michelis
Pane ette + 50 kg tõstvedrud. Tagumistele õhkvedrudele seibid alla. Nivooregulaator hoiab ise auto otse. 40 mm tõstet teeb LC 120 selle hea asja, et kõht ei käi pidevalt vastu maad. Muud olulist ei juhtu miskit.

Postitatud: E Jaan 10, 2011 10:42 am
Postitas TiitR
Andrus Michelis kirjutas:Pane ette + 50 kg tõstvedrud. Tagumistele õhkvedrudele seibid alla. Nivooregulaator hoiab ise auto otse. 40 mm tõstet teeb LC 120 selle hea asja, et kõht ei käi pidevalt vastu maad. Muud olulist ei juhtu miskit.
Uurisin ise oma masinale kunagi samuti (säästu)tõstesarja just nende seibidega...vähemalt netilehtedel pakuti vaid tavavedrustusega autodele. Kui kellelgi on mingit viidet reguleeritavale õhkvedrudega variandile, oleks tänulik.

Re: Vintsi paigaldus TLC120 stock stange alla.

Postitatud: E Jaan 10, 2011 10:43 am
Postitas TiitR
denis23 kirjutas:On nimelt küsimus:

Tahan panna ette stange alla vints+vaheplaat; kaaluvad ca 50 kg, lisaks sellele tahaks panna lisaaku veel 15 kg.

Ilmselt, nina vajub alla . Mis on õige lähenemine - panna tugevamad vedrud (näiteks OME +50 kg) või lihtsalt vaheseibid vedrude alla?

Milliste hindadega need lisad on saadaval?
Kui lõuks kogu töö tehtud, ole hea ja viska mõni pilt ka...täitsa huvitav tundub.

Postitatud: E Jaan 10, 2011 10:53 am
Postitas Andrus Michelis
Uurisin ise oma masinale kunagi samuti (säästu)tõstesarja just nende seibidega...vähemalt netilehtedel pakuti vaid tavavedrustusega autodele. Kui kellelgi on mingit viidet reguleeritavale õhkvedrudega variandile, oleks tänulik.[/quote]
Mitte netilehte pole vaja selleks, vaid mehaanik-treialit, kes viitsib asjaga tegeleda.

Õhuga variandile.

Postitatud: E Jaan 10, 2011 3:47 pm
Postitas Kalamees
LR foorumis hiljuti jooksis mingi viide läbi, olemus selles et õhupadjale tehti ka alla vahe seib koos kinnitusega ja kõrguse andurite hoovastikule tehti vahe lüli.

Ehk saad siit ideed.
http://www.discovery2.co.uk/lift.html

Postitatud: E Jaan 10, 2011 6:35 pm
Postitas denis23
Põhimõtteliselt ei soovi tõsta auto rohkem kui seda on vaja raskuse kompenseerimiseks,

ehk vints+vaheplaat+kängururaud+ võimalik lisaaku. ja kogu asja juures on eelarve tähtis.


nivooregulaator mõõdab üksnes kere ja tagasilla vahe, mitte kere vs horisont.

Postitatud: K Jaan 12, 2011 8:59 pm
Postitas denis23
Tegelikult, minu auto puhul lahendus tuli lihtne ja loogiline.

Kuna minul on auto 4.0 bensumootoriga, mille nina on ca 100 kg. diisliautost kergem, siis põhimõtteliselt, ongi piisab, et panna ette diisliautole mõeldud vedrud.

Vints 40 kg + 20 kg vaheplaat + 12 kg lisaaku + 10 kg kängruraud ongi enam-vähem 100 kg tuleb täis, mida kompenseerivad tugevamad originaalvedrud.

Postitatud: K Jaan 12, 2011 11:21 pm
Postitas TiitR
denis23 kirjutas:Tegelikult, minu auto puhul lahendus tuli lihtne ja loogiline.

Kuna minul on auto 4.0 bensumootoriga, mille nina on ca 100 kg. diisliautost kergem, siis põhimõtteliselt, ongi piisab, et panna ette diisliautole mõeldud vedrud.

Vints 40 kg + 20 kg vaheplaat + 12 kg lisaaku + 10 kg kängruraud ongi enam-vähem 100 kg tuleb täis, mida kompenseerivad tugevamad originaalvedrud.
Lehvita siis pildiga ka, et kuidas see vints ja asjad koos uute vedrudega jäi? 8)

Postitatud: K Jaan 12, 2011 11:40 pm
Postitas denis23
Kõigele oma aeg)))