1. leht 1-st
Kas Patrol Y61 2,8 ajuprobleem???
Postitatud: T Jaan 04, 2011 10:49 am
Postitas sepaonu
Lugu selline, et mõni aeg tagasi hakkas põlema mootori hoiatustuli, samuti hakkas mootor ebaühtlaselt tööle ning mootori pöörded edasi-tagasi pendeldama, diagnostika näitas, et vända pööretelugeja on töösuhte lõpetanud. Anduri vahetades aga olukorras muutusi ei toimunud.
Tänaseks annab aju ka veateateid pihustinõela ja pumba asendi anduri tegevuse kohta. Üle on kontrollitud ka juhtmed, mis aju ja nimetatud andureid ühendavad... Siit ka küsimus, et kas keegi teab kedagi, kes teaks kedagi, kellel on Y61 2,8 mootori aju "lauasahtlis"

, mida ta oleks valmis päevaks-paariks välja andma, et selgust saada. Juhul, kui viga on tõesti ajus ja kaup müügiks teeks ka diili. Kui siinsel, paljunäinud rahval on veel ideid, mida katsetada, siis kõik mõtted on teretulnud...
Heiki 5069390
Postitatud: T Jaan 04, 2011 12:35 pm
Postitas Kodutu
Suure tõenäosusega on kõrgsurvepump ise omadega natuke pahuksisse läinud.
Postitatud: T Jaan 04, 2011 1:15 pm
Postitas nissan
eelmine talv samad sümtomid,töötas ebaühtl.,lasid gaasi maha kippus välja surema-talvine küte kuiv,ei määri pumpa,lisasin ohtralt 2he takt. õli küttele ja toimima hakkas.
Postitatud: T Jaan 04, 2011 5:15 pm
Postitas sepaonu
Pump ise on küll 2 aastat tagasi remondi läbinud aga kas pumba või kütuse probleemi korral on reaalne, et arvuti erinevaid veateateid annab ja pihusti andurit üldse jutule ei võta?
Postitatud: T Jaan 04, 2011 6:47 pm
Postitas nissan
remont remondiks aga kui küte ei määri?See selleks ,kui patroli ca 5a tagasi soetasin keegi tark kirjutas siin ,et see diagnostika on enda petmine selle mudeliga, ei tasu tõsiselt võtta ja seega ei ole ma kordagi diagn. käinud.Ma olen kasutanud siin olevaid kontakte st helistamist.
Re: Kas Patrol Y61 2,8 ajuprobleem???
Postitatud: N Aug 18, 2011 2:20 pm
Postitas sepaonu
Lõpuks probleem Fakto abiga lahendatud... ja viga ise, väntvõlli pööretelugeja anduri plekk, mis kinnitatud hammasrihma hammasratta külge- selline kena 4 hambaga plekitükk oli punktkeevitusest lahti. Kaks eelnevat remonditöökoda kinnitasid, et plekiga on kõik korras. Ka autoelektroonikud ütlesid sõna sekka ja et
viga saab olla üksnes ajus, sest kõrgsurvepumba kaant sai juba vahetatud. Pool aastat nõõki ja närvikulu....

Infoks kõigile, et mingil hetkel hakkas asi täiesti normaalselt toimima- ilmsel plekitükk mis surutud distantsseibi ja hammasratta vahele suutis oma algse asendi mingil arusaamatul moel taastada. Aju näitas viga põõretelugeja anduris ja liikumiseks oli vaja lahti ühendada 1 pihusti andur. Siit ka minupoolne kogemus, kui tegemist elektroonikaveaga, siis külasta Faktot, kes küll algselt saatsid mind autoelektrooniku juurde, kuid seejärel võtsid asja ette. Eurostautost diisliga pole suuert abi loota.