1. leht 2-st
Ostuabi vaja - Jeep GC - olemas
Postitatud: P Jaan 02, 2011 6:07 pm
Postitas clondike
Auto ise sellel lingil:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=18c3 On keegi seda masinat vaatamas käinud kunagi? Kuna ise ei tea maasturitest mitte kõige vähematki, siis pean kindlalt kaasama mõne spetsialisti. Ütlen kohe ära, et maasturit ei vaja ma eputamiseks ,ega niisama lollitamiseks vaid kodu ja tsivilisatsiooni vahele jääb mitusada meetrit teed lagedal põllul ja viimased 2 talve on selgeks teinud, et vanaviisi enam ei saa, tööle/kooli/lasteaeda on vaja ikka jõuda. 4L mootor on nagu siit lugenud olen lausa pommikindel ja gaasiseade on ka peal. Omanik väidab, et masinal on pidev nelivedu. See oleneb siis vahekasti tüübist? Sorry, kui rumalad küsimused, aga kusagilt peab alustama. Pidev nelivedu suvel suht mõttetu, kuna muda sisse kindlasti plaan minna ei ole. Ainus nelivedu vajav asi saaks olema talvine kodutee.
Postitatud: P Jaan 02, 2011 7:47 pm
Postitas err
Vaatamas pole käinud aga omanikuga olen vestelnud.
Mingi firma olla enne teda autot omanud ja juppe vahetatud 50keek? eest.
Selle raha eest saab päris palju juppe või siis tegu väga kalli kohaga.
Gaasipaake pidi olema 4x25liitrit ja need pagasiruumi põhja all.
Gaasiseade on suht vana,II põlvkond nimelt,see tähandab suuremat gaasi kulu ja võimalik,et ka gaasiseadmete remondifirma uste kulutamist.
Selle auto vahekastist ei saa nelivedu välja lülitada,vedu jagab sildadele asjandus nimega viskomuhv,st kui tagurattad läbilibisema hakkavad,tuleb esisild järgi,vahest ka liiga hilja...
Enne 1996 aasta autodel vist ka aeglusti sisselülimine ei blokeerinud sõber viskomuhvi.
Täpsemalt soovitan info saamiseks Cherode eluolu kohta sellist lehekülge:
http://jeep.avtograd.ru/
sealt leiad infot Grandi mootorite,vahekastide,sildade jne kohta.
Ja ühte head Cherode spetsialisti tean ma kohe kindlasti,usun,et ta oleks nõus sind aitama.
Postitatud: P Jaan 02, 2011 9:21 pm
Postitas clondike
Seda 50K remondijuttu ta rääkis mulle ka ja see nagu lõi väheke punase tule põlema, sest kes ikka remondiks nii suure summa eest autot ja siis müüks ta sama kallilt maha kui remont maksis? Natuke segaseks jääb see 4veo asi... paistab, et praegune omanik pole ka väga kodus selle asjaga. Sain aru siis nii, et antud auto siis tavatingimustes tagaveoline, aga kui tagumised rattad tühja hakkavad kaapima, rakendub esisild ka järgi? Mida saab lülitada sellest käigukangi kõrval olevast hoovast?
Postitatud: P Jaan 02, 2011 9:45 pm
Postitas laurz
Minu teada on sellel isendil ainult pidev nelivedu.Muhv on ainult leevendamiseks.Lülitada saad sealt hoovast neutraal asendit ja aeglustit.
Postitatud: P Jaan 02, 2011 10:04 pm
Postitas err
Vabandan,tõesti minu viga tegu ikka Full-time neliveoga,see viskoga jagamine tuli peale 96 aastat.Põhimõte jääb ses suhtes samaks,et 4vedu sa välja lülida ei saa vahekastist.
Siin inff vahekasti kohta:(kliki pildile)

Postitatud: P Jaan 02, 2011 10:23 pm
Postitas indur
Ostsin paar kuud tagasi põhimõtteliselt samasuguse auto, ka 4.0 bensiin + gaas. Täpselt samal eesmärgil - ca pool km. täistuisand tee läbimiseks.
Panen oma tähelepanekud, äki on sul neist abi:
- kui sellel ka 249 kast (nagu mul), siis esirattad lülitatakse järgi ainult vajadusel läbi selle viskomuhvi. Paraku pakutakse selle viskomuhvi elueaks vist nii 74000 miili, peale mida ta jääbki lukku - ehk siis esisild ja tagasild on jäigalt koos. Nii on ka minu autol. Praegu libedate ja lumiste teede peal võib veel sõita, aga kevadeks peab asja korda tegema. Kõval pinnal manööverdades auto tõngub. Sealt hoovast saad 249 kasti puhul jah valida ainult kas 4 all-time, neutral, 4 low. Ja enne '96 aastat nendel kastidel 4 low peal viskomuhvi ära ei lukustata.
- mul ka II gen. gaasiseade ja sellega on olnud tõesti paar probleemi. Peale ostmist viisin ta kohe remonti, kuna gaasile lülitades suri mootor kohe välja. Remondis tuli välja, et gaasi lihtsalt polnud (üllatus-üllatus). See krdi sisemine näidik näitas, et balloon täis, aga tegelt oli tühi. Nüüd lihtsalt tean arvestada, et see gaasinäidik ei tööta. Teiseks peale kolme paagitäie gaasi tühjaks sõitmist oli ka terve paak bensiini otsas. Tuli välja, et ta võttis mul nii 2 osa gaasi ja 1 osa bensiini. Remondis küll midagi tehti, aga paremaks ei tehtud siiski. Mõtlesin ise natuke turkida. See gaasiseadme juhtplokk ühendab peale gaasile üleminemist pihustite signaalid läbi releede lahti, aga nende releedega oli paraleelselt 100 oomised takistid (võib-olla selleks, et osad autod viskavad äki muidu "check engine" põlema kui ECU avastab, et pihustid kukkusid tagant ära, tont teab). Igatahes näha oli, et see 100 oomi on liiga väike takistus ja selle peale ikkagi pihustid pihustasid mingil määral bensiini peale. Ühendasin praegu need takistid üldse lahti ja mootor töötab gaasi peal tühikäigul palju stabiilsemalt. Ilmselt ta enam bensiini ei võta kui gaasiga söidan
- Paar päeva tagasi andis pingeregulaator otsad selliselt, et geneka ergutusmähistele anti maksimumvool, ehk siis kõik tuled särasid nagu aastalõpule kohane (ju auto mõtles, et peaks jõulukuuske mängima vms). Esituled läksid muidugi hetkega läbi. Sellel ju pingeregulaator ajus, aga suvaline BOSHI'i pingeregulaator külge ja nüüd on jälle kõik hea. Lihtsalt kui ostad selle auto ja üks hetk avastad, et armatuuris olev voltmeeter on põhjas, siis mine tõmba genekast väljuval jämedal punasel juhtmel pistik lahti ja sõida töökotta
Muidu on hea ja ilus auto, ise olen rahul ja soovitan. Jube kallis küll on, aga ehk on seda väärt siis.
Postitatud: E Jaan 03, 2011 10:11 am
Postitas uaz469
Olen ka omanud üht GC millel oli nn II põlvkonna gaasiseade peal....
see muidugi valmistas ainult peavalu..., st ei töötanud korralikult!
Sõita sai ainult maanteel ja ilma püsikiirushoidjata, kuna selle rakendamisel
kadus jõud ja suri lihtsalt välja (jube tüütuks muutus lõpuks)

.
Kui sa tahad just GC`d, 4.0 mootori ja lülitava 4 veoga, siis on saadaval
korraliku varustuse ja parema läbivusega isend...
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=8b46
Postitatud: E Jaan 03, 2011 5:32 pm
Postitas clondike
Tänud selliste informatiivsete postide eest! Jah, sellel viimati lisatud lingil on tõesti hoopis tummisem masin. Jäi ainult silma, et seal on nagu ühel masinal 2 erinevat nr.märki? Viimasel, talvisel pildil on autol teine nr küljes või on siis pildid erinevatel peroioodidel tehtud.
Esialgu paistab, et esimeses postis olevat gaasiseadmega masinat vaatama ei sõida, kuna omanikuga vesteldes tundus, et ta jätab paljutki rääkimata. Konkreetselt ei olegi vast ainult GC- st ainukesena huvitatud, eks olen ka Patrolit ja Pajerot piilunud. Kahjuks on viimased 2 talve turu suhteliselt hõredaks teinud sellises hinnaklassis. Foorumis ringi vaadates jäi silma ka kasutaja orejaP masin
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=28145 Hetkel nagu ei teagi enam mis suunas vaadata. Kindel ainult see, et 4vedu peaks olema lülitatav, sest pideva neliveoga pole suvel kõva pinnase peal midagi teha kui just metsa poole piiluma ei hakka

Aeglusti oleks ka suur pluss, kuna mõnel hommikul on tuisuvaalud tugevalt üle põlve ja sidurit on kärsatatud juba küll. Tavaline linnamaastur jätaks mind hätta arvatavasti. GC tundub jälle kogu oma olemusega külgetõmbav Nii et mine võta kinni.
Selle teise GC peaks ikka oma silmaga üle vaatama.
Postitatud: T Jaan 04, 2011 12:32 am
Postitas virgo
Sellele konkreetsele isendile sai mälu järgi usinasti kätt külge pandud, ehk siis omanik oli hoolitsev oma auto suhtes, nagu piltidelt näha siis küljes ka HeinaKüüni raud.
Virgo
Postitatud: T Jaan 04, 2011 11:11 am
Postitas Bullrider
Virgol on õigus.... See on minu vana auto.. hoolitsetud sai. Nüüd uue omaniku poolt tekitatud seisukorda ei oska kommenteerida. Loodetavasti on auto säilinud samaväärsena.
Postitatud: T Jaan 04, 2011 10:24 pm
Postitas kent
virgo kirjutas:
Sellele konkreetsele isendile sai mälu järgi usinasti kätt külge pandud, ehk siis omanik oli hoolitsev oma auto suhtes, nagu piltidelt näha siis küljes ka HeinaKüüni raud.
Virgo
selle on ju alljärgnev kodanik juba ära müünud.mida seal enam vaadata on
või sain ma millestki valesti aru
Postitatud: T Jaan 04, 2011 10:32 pm
Postitas Bullrider
Saunas eided mainisid, et on siiski müügimõtted ka praegusel omanikul... Kuulsin, et tal kahju autot seisma jätta, seoses pideva töötranspordivahendi tekkimisega.
Postitatud: P Jaan 09, 2011 12:29 pm
Postitas clondike
Bullrider kirjutas:Saunas eided mainisid, et on siiski müügimõtted ka praegusel omanikul... Kuulsin, et tal kahju autot seisma jätta, seoses pideva töötranspordivahendi tekkimisega.
Kuulasin maad praeguse omaniku juures ja ta nii väga ei kibelegi müüma, lubas veel mõelda. Kuna varasem kogemus 4veoliste vallas täielikult puudus, siis nüüd pilt veel segasemaks läinud siin ja mujal vastavaid teemasid läbi "töötades". Kui ma vajan esiveolisemast suutlikumat masinat ainult tööle ja koju ning vastupidi liikumiseks(üks ots 6km, millest tõeliselt on vaja 4vedu ainult ca 500-1000m läbimiseks), siis äkki ma vaatan üldse valesid masinaid? Kuna ka linnas vaja liikuda, siis milline mark ja mudel oleks kõige optimaalsem? Metsa ja muda sisse pole plaanis minna. Kas Cherokee või Grand Cherokee, kas full-time 4vedu või lülitatav nelivedu?
Või oleks mul vaja hoopis vaadata selliseid masinaid nagu VW Passat 4Motion 2.8? Kui hinnaklassis pisut edasi liikuda, siis kas GC 3.1td on töökindel mootor?
Postitatud: P Jaan 09, 2011 1:03 pm
Postitas oleg p
Postitatud: E Jaan 10, 2011 12:20 am
Postitas kent
to clondike. vbl subaru forester?