1. leht 2-st
K vajalik rehvi laius ?
Postitatud: K Dets 29, 2010 1:31 pm
Postitas nostalgar
Tere,kes oskab öelda,milline peaks olema rehvi laius,et UAZ 452D kastikas sõidaks lume peal,nagu vene ratastraktor T150K ? AUTO TÄISMASS 2 , 7 T.
Postitatud: K Dets 29, 2010 2:16 pm
Postitas raulex
Roomik pane alla.Või seesama T 150 K ratas.Või äärmisel juhul väetisekülviku kaarrehv.Gaz 66 rehv(105 cm kõrge ja u 32 cm lai) jääb praeguse lumega lahjaks,korduvalt Terrano kolliga proovitud.
Postitatud: K Dets 29, 2010 2:56 pm
Postitas nostalgar
[quote="raulex"]Roomik pane alla.Või seesama T 150 K ratas.Või äärmisel juhul väetisekülviku kaarrehv.Gaz 66 rehv(105 cm kõrge ja u 32 cm lai) jääb praeguse lumega lahjaks,korduvalt Terrano kolliga proovitud.[/quote] Poolroomik on talle Venemaal olemas,aga mida arvate rehvist 31x15,5 R15 ja milline peaks olema velle laius ja kas Põllum.sillad peavad vastu ?
Re: K vajalik rehvi laius ?
Postitatud: K Dets 29, 2010 5:57 pm
Postitas raulex
nostalgar kirjutas:Et UAZ 452D kastikas sõidaks lume peal,nagu vene ratastraktor T150K ? .
Minu pakutud rehvid on selliseks tegevuseks miinimum,Uazi sillale neid muidugi ei pane.
Uazi sildadele oleks ainuke variant 4 rataste asemele asetatavat roomikut.Siin foorumis nende kohta teema ka olemas.
Re: K vajalik rehvi laius ?
Postitatud: K Dets 29, 2010 6:58 pm
Postitas nostalgar
[quote="raulex"][quote="nostalgar"]Et UAZ 452D kastikas sõidaks lume peal,nagu vene ratastraktor T150K ? .[/quote]
Minu pakutud rehvid on selliseks tegevuseks miinimum,Uazi sillale neid muidugi ei pane.
Uazi sildadele oleks ainuke variant 4 rataste asemele asetatavat roomikut.Siin foorumis nende kohta teema ka olemas.[/quote] Tänud. Olen käinud ru - avarustel,kuna olen vene keelega Sina peal ja ,siis pole see erilne probleem.Kui on huvi,siis trükige google-sse GUSSENITSNAJA PLATFORMA vöi VAZ 2109 NA GUSSINITSAH.(kasuta kirillitsat) Venemaal tehakse Imeasju,ainult,nii mõnigi asi on veidi ROBUSTNE.UAZ-ile valmistatakse poolroomikuid NÖ. ,,agregaadina,,vaja ainult rattaste asemel alla keerata.
Postitatud: K Dets 29, 2010 9:02 pm
Postitas Andrus Michelis
Kas saaks mõne viite, millised need poolroomikud välja näevad.
Postitatud: N Dets 30, 2010 10:06 am
Postitas nostalgar
[quote="Andrus Michelis"]Kas saaks mõne viite, millised need poolroomikud välja näevad.[/quote] Helista 55577596
Postitatud: N Dets 30, 2010 12:29 pm
Postitas gasuzu
Postitatud: N Dets 30, 2010 3:11 pm
Postitas nostalgar
[quote="gasuzu"]
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=75488[/quote] Tere,pole küll ilus,aga õrritaks ,,erilasi,,.Mida arvate,kui hästi võib ennast tunda PÕLLM.SILDADEGA UAZ 452 D GAZ-24 (70KW) mootoriga,kui talle alla kruvida 31x15,5 R15 rehvidega rattad,mõelda mootorile ZMZ 406(2,4L 16V 81KW) ?
Postitatud: N Dets 30, 2010 4:15 pm
Postitas Eints77
Minu punasel jurakal on miskid m+s 31x10,5 r15 rehvid all ja koos lumekettidega sumpab usinasti mööda kinnituisanud külavahe teid.
Postitatud: N Dets 30, 2010 5:47 pm
Postitas virgo
Jutt oli ju PEAL sõitmisest.
Islandi poiste lehti peab sirvima. Miski 18 ja edasi tollilaiusega rehv pigem, võimalikult pehme seguga Stauni laadne asi sisse ja rõhk madalaks, siis peaks vaikselt looma hakkama...kunagi sa T 40 all proovitud erinevaid kombosid, et mitte läbi krõbeda lume alla sulamutta uppuda...topeltrattad ja hiirvaikne hiilimine sai tookord võlusõnaks...raske haake tõttu oli muidugi võimalik tagahüdroga esirattaid tõsta kah kui hapuks läks....
Virgo
Postitatud: N Dets 30, 2010 6:14 pm
Postitas nostalgar
[quote="virgo"]Jutt oli ju PEAL sõitmisest.
Islandi poiste lehti peab sirvima. Miski 18 ja edasi tollilaiusega rehv pigem, võimalikult pehme seguga Stauni laadne asi sisse ja rõhk madalaks, siis peaks vaikselt looma hakkama...kunagi sa T 40 all proovitud erinevaid kombosid, et mitte läbi krõbeda lume alla sulamutta uppuda...topeltrattad ja hiirvaikne hiilimine sai tookord võlusõnaks...raske haake tõttu oli muidugi võimalik tagahüdroga esirattaid tõsta kah kui hapuks läks....
Virgo[/quote] Tere,kas arvad,et 15,5 on lahja ja mida arvad sildade vöimekuse kohta? oleks ka huvitav vaadata Islandi kogemusi
Postitatud: N Dets 30, 2010 7:00 pm
Postitas gasuzu
Kõigepealt millise lume kihi pealsa sõita tahad.Eile käisin sõitmas kihte 4-5
kõige õhem on vastu maad see on sula pealmine kiht on tuhkjas mida tuul
keerutab.Vaata mõnda masinat mis teeb suusa rada.Roomiku pikkus x
roomiku laius x 2 saad kande pinna ja siis on nad ka veel lume sees.Loe siit
http://forum.lunohodov.net/index.php
Postitatud: N Dets 30, 2010 9:17 pm
Postitas kuunor
Tere,kes oskab öelda,milline peaks olema rehvi laius,et UAZ 452D kastikas sõidaks lume peal,nagu vene ratastraktor T150K ?
T 150 K oma 8 tonnise massi ja originaalrehvidega (oli vist 530x610) ei püsi kindlasti lume peal. Hea kui libedal üdse liigub.
Postitatud: N Dets 30, 2010 10:41 pm
Postitas nostalgar
[quote="kuunor"][quote]Tere,kes oskab öelda,milline peaks olema rehvi laius,et UAZ 452D kastikas sõidaks lume peal,nagu vene ratastraktor T150K ?[/quote]
T 150 K oma 8 tonnise massi ja originaalrehvidega (oli vist 530x610) ei püsi kindlasti lume peal. Hea kui libedal üdse liigub.[/quote] Olen T 150 K-ga väga pikka aja jooksul ja kaunis lähedalt kokku puutunud,olime mingil ajal Sina peal. Jääs tee ja poolkõva lumi on erinevad asjad.praeguse lumega vajuks viimane u. 20-25 cm. seal,kus inimene vajuks vähemalt põlvini.