1. leht 2-st
Reaalne kiirus
Postitatud: K Dets 29, 2010 12:22 am
Postitas pilgrems
Selline küsimus , et mis oleks kõige aeglasem kiirus millega suudab liikuda nt
Zil, Magirus, Ural.
Google andmetel Moog 1,5 km/h
Kraz 3,5km/h
Lihtsalt vaja midagi sellist valmis ehitada.
http://www.youtube.com/watch?v=v7aqjh9VPVg
Re: Reaalne kiirus
Postitatud: K Dets 29, 2010 6:53 am
Postitas honkomees
hehee, seal on Zil'ist õige vähe järgi, alusvanker ja kabiin, ei mootorit, mis asendatud kastis oleva võimekama tankidiisliga ega hakka rääkima rootorist endast. Venelasel oli muideks ka palju variante, kus rootorit ajas ringi eraldi mootor, mis asetses siis veokasti kohal ja autot liigutas originaalmootor. Lihtsam on leida räämas puhur ja see ellu äratada.
Postitatud: K Dets 29, 2010 11:44 am
Postitas heints
Moogile on olemas ka originaal lumepuhurit mis käib jõuvõtuvõllilt.Soomes oli just üks müüa hinnaga u7500 eek. Muidugi 404 originaalmootor seda vist ringi ajada ei jõuaks.
Postitatud: K Dets 29, 2010 7:42 pm
Postitas Meesmetsast
heints kirjutas:Moogile on olemas ka originaal lumepuhurit mis käib jõuvõtuvõllilt.Soomes oli just üks müüa hinnaga u7500 eek. Muidugi 404 originaalmootor seda vist ringi ajada ei jõuaks.
heints kas saad äkki linki jagada. Pole pilte sellisest asjandusest kohanud. Neil on reeglina ikka raamile aretatud suur mootor taga peal.
pilgrems selgita palun, mis see liikumiskiirus määraks autovalikul? Ma ise arvan, et 6x6 veokatel on reeglina ka aeglusti, mis teeb ta esimesel käigul piisavalt aeglaseks. Selle võimekuse saavutamiseks, mis seal videos on näha ongi vaja teist mootorit, mis ajaks ringi rootorit. Sellise asja ehitamine on kallis ja ajakulu on kindlasti suur. Seepärast jagan
honkomehe arvamust, et ilmselt on lihtsam otsida räämas isend ja seda elustada, kui nullist ehitada nii võimekat masinat. Kui aga ühtegi ei ole võtta kiiruga, siis ehk mõni traktor koos puhuriga on olemas. Nende liikumiskiirusega ei peaks ka probleemi olema.
Postitatud: K Dets 29, 2010 7:57 pm
Postitas heints
See millest rääkisin müüdud juba ja linki ei leia. Tallinnas laseb üks taoline teeääri laiemaks. Moog mille küljes see ripub on nats uuem kui 404 ja diisel.
Postitatud: K Dets 29, 2010 11:46 pm
Postitas pilgrems
Meesmetsast kirjutas:
pilgrems selgita palun, mis see liikumiskiirus määraks autovalikul? Ma ise arvan, et 6x6 veokatel on reeglina ka aeglusti, mis teeb ta esimesel käigul piisavalt aeglaseks. Selle võimekuse saavutamiseks, mis seal videos on näha ongi vaja teist mootorit, mis ajaks ringi rootorit. Sellise asja ehitamine on kallis ja ajakulu on kindlasti suur. Seepärast jagan honkomehe arvamust, et ilmselt on lihtsam otsida räämas isend ja seda elustada, kui nullist ehitada nii võimekat masinat. Kui aga ühtegi ei ole võtta kiiruga, siis ehk mõni traktor koos puhuriga on olemas. Nende liikumiskiirusega ei peaks ka probleemi olema.
Asja idu on selles et, on olemas puhur mis sarnane sellega mis videos nähtud, ja hetkel aretatud 160hj traktori ette, aga aga asjaga korralikult toimetamiseks jääb jõudu väheks.
Ning sealt ongi idee aretada see puhur uuesti auto ette, topelt mootorid, üks veab autot ja teine liigutab puhurit.
Miks oli vaja teada minimaalset liikumis kiirust, seda selleks et mida aeglasemalt saab auto liikuma seda väiksemat mootorit on vaja puhurile.
Kui moog suudab liikuda 1,5 km/h siis piisab puhurile 200hj, aga Kraz 3,5km/h eeldab juba tõesti 500hj tankidiislit.
Postitatud: N Dets 30, 2010 10:49 am
Postitas Meesmetsast
Kui sul juba see freesi osa olemas ja tõesti traktor väheks jääb, siis muidugi on mõistlik leida väikese liikumiskiirusega sõiduk. Teiste veokate omasid ma ei tea, kuid Unimog 404 tehaseandmed näevad lisaaeglustikastiga liikumiskiiruseks ette esimese käiguga 2,34 km/h ja teisega 4,25 km/h. Seda 4800 p/min puhul. Ilma lisaaeglustikastita on esimese käigu kiiruseks 7,21 km/h samuti 4800 pöörde korral.
Intrernetis olen kohanud ka 4 käigulist lisaaeglustikasti, kuid selle andmeid ei ole kusagilt leidnud. Pealegi on need väga haruldased.
Kui auto on välja valitud ja aretamiseks läheb, siis kindlasti jaga pilte ka siinsetele inimestele

.
Postitatud: N Dets 30, 2010 12:41 pm
Postitas honkomees
Skannisin siia käeulatusest riiulist vene puhurite andmed
http://album.ee/album/318557/50010642
, esileht näitena ka

Postitatud: R Dets 31, 2010 4:46 pm
Postitas heints
Eelnevalt jutuks olnud puhuriga moog sattus täna minu kodutänavale teeääri laiemaks laskma.Ronisin siis spetsiaalselt koos kõigi küla pensionäridega tee äärde imemasinat uudistama.Puhuri toru keeras hüdroga,tõstmine ka hüdroga.
Ringi ajas asja aga jõuvõtuvõll.Lisaks oli puhuri küljes mingi kettülekanne mis tiivikut ringi ajas.
Postitatud: R Dets 31, 2010 5:13 pm
Postitas martin0987
kust sellist saaks?
Postitatud: R Dets 31, 2010 9:12 pm
Postitas tai
Rootsis vedeles hulka lumerootoreid scania tgb40 baasil. Suht tummised tükid paistsid olevat.
illustreeriv pilt ka

Postitatud: R Dets 31, 2010 10:18 pm
Postitas raulex
Asja idu on selles et, on olemas puhur mis sarnane sellega mis videos nähtud, ja hetkel aretatud 160hj traktori ette, aga aga asjaga korralikult toimetamiseks jääb jõudu väheks.
Ning sealt ongi idee aretada see puhur uuesti auto ette, topelt mootorid, üks veab autot ja teine liigutab puhurit.
Miks oli vaja teada minimaalset liikumis kiirust, seda selleks et mida aeglasemalt saab auto liikuma seda väiksemat mootorit on vaja puhurile.
Kui moog suudab liikuda 1,5 km/h siis piisab puhurile 200hj, aga Kraz 3,5km/h eeldab juba tõesti 500hj tankidiislit.
Kui sõiduk jääb ainult puhurit teenindama siis võib mõelda näiteks lisajaotuskastile (2 korda aeglasemaks)või väiksematele rehvidele.
Mõlemad lahendused lisavad ka jõudu väiksematel mootoripööretel liikumisel.
Postitatud: L Jaan 01, 2011 10:53 am
Postitas honkomees
raulex kirjutas:...Kui sõiduk jääb ainult puhurit teenindama siis võib mõelda näiteks lisajaotuskastile (2 korda aeglasemaks)või väiksematele rehvidele.
Mõlemad lahendused lisavad ka jõudu väiksematel mootoripööretel liikumisel.
eee, kas ikka on hea mõte? See puhur tahab just parajaid pöördeid saada, muidu ei viska lund minema
Postitatud: L Jaan 01, 2011 11:31 am
Postitas raulex
pilgrems kirjutas:
topelt mootorid, üks veab autot ja teine liigutab puhurit.
Puhuri oma töötaks siis täispööretel,auto oma vajab jõudu ainult edasiliikumiseks.Mida aeglasemalt auto liigub,seda kergem puhuril lund visata.
Postitatud: L Jaan 01, 2011 11:58 am
Postitas totu
Nt. Moogidele pakutakse selliste tööde jaoks hüdrostaati. See võimaldab suvalistel mootori pööretel liikumiskiirust alates 0 st ja kiiret reversit. Freesimise ajal ei vaja auto/traktor edasiliikumiseks palju kW vaid eriti aeglast ülekannet.