GAZ 69 taastamine
Postitatud: T Dets 28, 2010 12:10 am
Tere,
et päris asja algusest alustada, siis kunagi umbes aastat 15 tagasi sai aidatud koju sleppida üks uunikumauto. Pole vast mõtet pikemat heietada mil viisil too masin tee minu esivanemate majapidamisse leidis aga lühidalt oli mu nüüdseks juba lahkunud vanaisa ikka vene tehnika austaja ja omas ta tol ajal ikka väikest unistust see liikurmasin korralikult omal jõul liikuma saada (kuna juba tolleks ajaks kui too auto sai ca 15 aastat tagasi koduhoovi garaazi toodud oli ta juba teises asukohas jutu järgi teist aastat 15-20 juba pukkidel seisnud.
Mitu aega plaaninud seda asja vaikselt restaureerima hakata- olen näinud väga ilusaid orginaalkujule taastatud Gaz-69sai ja kuna olemas on too UAZ69a täiskomplektina, ehk siis käru on ka olemas saaks sellest üsna kobeda uunikumi vast.
Auto läbisõit on midagi 30-40k kanti vist ja kere ja tent iseenesest väga heas seisukorars (kui mitte arvestada seda, et mingil põhjusel omaaegne värv ei paista eriti pleki küljes kinni püsima. Asjalugu on aga selline, et omal ajal on see auto mõningal määral ümber ehitatud, millisel eesmärgil seda tehtud on pole täpselt teada, aga loodetavasti oskab vene tehnikaga rohkem sina peal olev rahvas mulle öelda mida sel täpselt selel transmissioonisüsteemi ja esisillaga tehtud on ja kas ning seda autot kahesillaveolisene taastada oleks väga raske?
Lisan järgnevalt rea pilte mida ehk asjatundjamad oskavad kommenteerida.










et päris asja algusest alustada, siis kunagi umbes aastat 15 tagasi sai aidatud koju sleppida üks uunikumauto. Pole vast mõtet pikemat heietada mil viisil too masin tee minu esivanemate majapidamisse leidis aga lühidalt oli mu nüüdseks juba lahkunud vanaisa ikka vene tehnika austaja ja omas ta tol ajal ikka väikest unistust see liikurmasin korralikult omal jõul liikuma saada (kuna juba tolleks ajaks kui too auto sai ca 15 aastat tagasi koduhoovi garaazi toodud oli ta juba teises asukohas jutu järgi teist aastat 15-20 juba pukkidel seisnud.
Mitu aega plaaninud seda asja vaikselt restaureerima hakata- olen näinud väga ilusaid orginaalkujule taastatud Gaz-69sai ja kuna olemas on too UAZ69a täiskomplektina, ehk siis käru on ka olemas saaks sellest üsna kobeda uunikumi vast.
Auto läbisõit on midagi 30-40k kanti vist ja kere ja tent iseenesest väga heas seisukorars (kui mitte arvestada seda, et mingil põhjusel omaaegne värv ei paista eriti pleki küljes kinni püsima. Asjalugu on aga selline, et omal ajal on see auto mõningal määral ümber ehitatud, millisel eesmärgil seda tehtud on pole täpselt teada, aga loodetavasti oskab vene tehnikaga rohkem sina peal olev rahvas mulle öelda mida sel täpselt selel transmissioonisüsteemi ja esisillaga tehtud on ja kas ning seda autot kahesillaveolisene taastada oleks väga raske?
Lisan järgnevalt rea pilte mida ehk asjatundjamad oskavad kommenteerida.