1. leht 2-st

gaz 66 vintsi ümberehitus

Postitatud: P Dets 26, 2010 10:20 am
Postitas 1500ram
Tere oleks vaja kedagi osavat proffi, kes teeks 66-e vintsi ümber hüdro vintsiks.
Kui on rumal mõte jne.
Kõik info ja ettepanekud oodatud.

Postitatud: P Dets 26, 2010 11:26 am
Postitas isakene
Ega seal midagi keerulist ei ole. Kui ruumi on, on kõige lihtsam hüdromootor kardaaniga vintsi külge ühendada, see on kõige lollikindlam lahendus. Ruumipuuduse puhul on asi keerulisem, nimelt peavad mootori ja vintsi võllid jäiga ühenduse puhul olema täpselt samal teljel, mingit telgnihet ega teljevahelist nurka olla ei tohi. Nii et hüdromootorit vintsi korpuse külge niisama lihtsalt ei areta. Hüdropump peab olema piisava võimsusega, roolivõimu pealt suurt vintsi tööle ei pane. Mootori suuruse arvutad välja, selleks peab teadma algandmeid (pumba reaalne tootlikkus, vintsi ülekandearv, trumli läbimõõt, soovitatav kerimiskiirus jm.) Rohkem vist polegi midagi...:)

gaz 66 vintsi ümberehitus

Postitatud: P Dets 26, 2010 12:55 pm
Postitas 1500ram
Tänud kiire selgituse eest. Peale läheb bellarussile, ruumi peaks jaguma :D
Vahendan tuttava soovi ka, niiet täpseid andmeid ei oma.
Hea oleks kui keegi võtaks selle töö omapeale ja asja ära teeks.
Vints on olemas, kõik muu puudub.
Kontakt siia, või tel.56617166 Margus

Postitatud: P Dets 26, 2010 1:56 pm
Postitas rt23
Olen kettülekannet ka näinud. Mootor asus vintsi korpuse peal.

Postitatud: P Dets 26, 2010 2:47 pm
Postitas isakene
Ega ta midagi eriti teha ei oleks, aga Lääne-Virust na kauge tegemas käia. :D

Ning mis kettülekandesse puutub, siis odavama otsa mootorid sageli ei sobi, neil ei ole piisavalt tugev otsalaagerdus, tuleb jälgida lubatavat külgsuunalist jõudu.

66-vints

Postitatud: P Dets 26, 2010 3:30 pm
Postitas 1500ram
Eks annan info edasi, siis paistab mis saab edasi.

Postitatud: E Dets 27, 2010 5:25 pm
Postitas Saatant
lihtsam oleks ju külg ülekanne otsida vahepukk ja paar juppi kardaani ja valmis ongi ise tegin endale töö juurde ise kahe latiga panin originaal aukudesse ja ette keevitasin väikse aluse ära pole siiani lagunenud.Vasak külg ülekanne toimib ju nii et ei pea olema käiku sees tõmbad taha ja päästat siduri ja hakkab sikutama kui tross pingul lööd käigu sisse ja tuld ise pole pidanud kordagi koormat maha võtma et välja saada

Postitatud: E Dets 27, 2010 6:29 pm
Postitas Arxs
Meil on 66 oma peal kettülekandega belarusil. Mõlemad tegelased ees nina peal. Andmeid ei oska anda, aga 7 tihuga koorem taga järgi on(käru ei vea), siis raugeb jõud. Vastu pidanud 5+ aastat kasutamist. Viimasel ajal küll seisnud ja ei haagi enam vabajooksu pealt ilma abita minema.
Kardaan on minu arvates keerukam ja ilmselt ei anna ka mingit eelist.

Postitatud: K Dets 29, 2010 2:21 pm
Postitas eero I
Kas hüdromootorit ja vintsi läbi kummist muhvi ei kannata ühendada, jääks ruumi ka eksimiseks. Kardaanülekannetes kasutatakse ju (Niva, MB), jõud peaks ühte auku jääma, võin ka eksida.

Postitatud: N Dets 30, 2010 8:27 pm
Postitas isakene
eero I kirjutas:Kas hüdromootorit ja vintsi läbi kummist muhvi ei kannata ühendada, jääks ruumi ka eksimiseks. Kardaanülekannetes kasutatakse ju (Niva, MB), jõud peaks ühte auku jääma, võin ka eksida.
Katsetatud. Hakkab mootori võlli nuute kulutama. Ühel apastraadil kulutas nuudid kuu ajaga poole õhemaks. See toimiks vaid sel juhul, kui muhvi flants oleks võimalik telgsuunas mutriga kõvasti kinni fikseerida, nagu autosildade kardaaniflantsid on. Hüdromootoritel enamasti seda võimalust pole ja 66 vintsi võllil vist ka mitte. Pluss see ka, et võllid peaksid kannatama ka mingil määral telgsuunalist koormust, ehk olema koonusrull-laagritel. Hüdromootoritest jäävad sõelale sel juhul vaid aksiaalkolbmootorid, mis on üsna kallid.

Muidugi, tegemist oli masinaga, mis töötas 12 tundi ööpäevas ja pideva korraliku koormuse all. Nii et kui tegemist on harva rakendust leidva vintsiga, võib selline variant isegi kõne alla tulla. Kui aga asjaga tõsine töö plaanis, siis selline lahendus ei kõlba.

Postitatud: N Dets 30, 2010 8:49 pm
Postitas heints
Mul vedeleb üks 66 vints mis oli originaalis maz kraana kõhu all ja töötas 380v el mootoriga.Sellel vintsil oli ülekanne ketiga.

Postitatud: T Veebr 01, 2011 11:25 am
Postitas gasuzu
Tere

Mina kui nägija saan enamus infot läbi silmade .Kõik need asjad mida üritatakse ehitada, liiguvad iga päevaselt me ümber.Me kas ei taha
või ei oska neid märgata.Iga maja juures käib mingi ajatagant auto
millel on hüdra vints.Vints ise kestab umbes 4-5 autot.Õige vastus on
prügiveoauto.Nüüd uuri järgi oma prügivedaja ,kus autosi remondib.
Kui ilusti küsid saad veel mõne osagi kaasa.Inimesed on loomult head

Postitatud: T Veebr 01, 2011 6:41 pm
Postitas carpets
Prügiauto vints on minumeelest otse mootoriga st. ilma reduktorita. Usun,et see ei ole teab mis võimas vints, aga mootor sobiks küll 66 vintsi otsa.

Postitatud: T Veebr 01, 2011 7:03 pm
Postitas 6likunn
carpets kirjutas:Prügiauto vints on minumeelest otse mootoriga st. ilma reduktorita. Usun,et see ei ole teab mis võimas vints, aga mootor sobiks küll 66 vintsi otsa.
Palju puksiir-autosid on tehtud prügiautode paasil! Kuni 10T kandevõimet!

Postitatud: T Veebr 01, 2011 7:21 pm
Postitas carpets
6likunn kirjutas:
carpets kirjutas:Prügiauto vints on minumeelest otse mootoriga st. ilma reduktorita. Usun,et see ei ole teab mis võimas vints, aga mootor sobiks küll 66 vintsi otsa.
Palju puksiir-autosid on tehtud prügiautode paasil! Kuni 10T kandevõimet!
Ei saa aru mis see kandevõime siia puutub?