1. leht 3-st
Tagasild ja differ
Postitatud: L Dets 25, 2010 3:54 pm
Postitas grossu
Peale pikki uurimisi teistest foorumitest saadeti ikka mind siia foorumisse......
Öeldi, et siin olevad mehed/naised alati tublid ja abivalmid olnud....
Nimelt minu mure järgmine. Käsil siis ühe projektika ehitus, mis nüüd jõudnud nõnna kaugele, et oleks vaja tagasilda ja ka diffrit.
Minu probleem seisneb siis selles, et oskab keegi aidata, milline tagasild, kuid eelkõige differ võiks sobida mu massina alla, kui südameks saab 3,6liitrine mootor, mida tulevikus plaanis ka edasi aidata
Oleks vaja vastupidavat silda, ja just sellepärast siin foorumis olengi, et siit pidi saama TALA silda, koos diffriga ning hea, kui differ oleks piiratud libisemisega!?
Saab keegi mind rohelist sellises asjas ehk aidata?!
Projektikas siis ise Moskvitsh 402 Audi V8 mootori ja automaat kastiga
Kui midagi pakkuda, siis kas siin või minu e-postile
remondi.poiss@hot.ee
NB! ärge pahandage, kui vales teemas, vaid ei leidnud kohta kuhu panna!
Andres
Postitatud: L Dets 25, 2010 4:20 pm
Postitas virgo
Kõige odavam lahendus tundub Dana 44 mõne -98 Grand Cherokee alt. Sünnist saati v8 all paugutanud (sillad siis

)ja mossele sa vaevalt miskit eriskummaliselt suurt rehvi alla paneks mis pooltelgi ja diffrijuppe mäluma hakkavad, eriti kui AT kastiga.
Kuigi...mida rohkem infot seda rohkem vastuseid.
Wiki annab 184 KW ja 340 NM mis pole ka teab mis mägedekõrgune jõud ja vääne mida asfaldisse rakendada, palju seal miskit veel tehtud on ?
Ühesõnaga rohkem juttu...
Päikest ja lund.
Virgo
Postitatud: L Dets 25, 2010 4:21 pm
Postitas rt23
Kõik sõltub eelarvest, mis silla tarbeks kulutada plaanid.
Postitatud: L Dets 25, 2010 4:36 pm
Postitas grossu
Masin tuleb siis 100% kiirenduse autoks.......seega tulevikus kindlasti plaan kaasa aidata mootorit ja teha kastis mõningad muudatused
Rahaliselt võttes, mida odavamalt silla saab seda parem, üle 2,5 tuhande maksta nagu ei raatsiks
Tere
Postitatud: L Dets 25, 2010 6:00 pm
Postitas Datsun
Pakkuda Toyota Land Cruiser HJ60 Tagasild, olen kindel, et seda nii naljalt ära ei lõhu (sellise mootoriga nagu sul plaanis). Aga siiski lollikindlaid asju pole olemas, kuna lollid on väga leidlikud

.
Ja teadmiseks, et sellisele sillale on saadaval ka erinevaid ülekandeid.
Kiirenduses peaks see tähtis olema!!!
Hinnak küsiks 3000.-
Postitatud: L Dets 25, 2010 8:13 pm
Postitas isakene
Nissan Patrol 160 tagasild, H233 LSD differ, ülekandearv 4,3 (liigub ka 4,1 ja 4,6 arvuga difreid) alla läheb suvaline jaapanlase 6x139,7 poldivalemiga velg. Üsna pommikindel asi, sõidetakse ka 37" rehviga ja harva kui difrist või poolassist jagu saadakse. Ja pole ka hullu kui nii juhtub, kasutatud juppe liigub alati ja korras uue difri saad erilise vaevata kolmekohalise summa eest.
Komplektne sild minu käest 1800 eeku.
Postitatud: L Dets 25, 2010 8:34 pm
Postitas tarmo
Kuna tegemist on Bizniz alateemas oleva postitusega, siis palun lisada ka kontakttelefon, et kuulutus oleks korrektne.
Ning et teema sisus püsida, siis kui mingil põhjusel peaks Toyota 4Runneri tagasild hästi sobima (nt see kiirendus-kopikas, millest oli kunagi ka autolehes juttu, kasutab sellist), siis minu käest saab

Eeliseks Länd Cruiseri/Patroli silla ees kindlasti see, et on tunduvalt kergem, samas mitte eriti nõrk ka.
Postitatud: P Dets 26, 2010 1:26 pm
Postitas grossu
tarmo kirjutas:Kuna tegemist on Bizniz alateemas oleva postitusega, siis palun lisada ka kontakttelefon, et kuulutus oleks korrektne.
Ning et teema sisus püsida, siis kui mingil põhjusel peaks Toyota 4Runneri tagasild hästi sobima (nt see kiirendus-kopikas, millest oli kunagi ka autolehes juttu, kasutab sellist), siis minu käest saab

Eeliseks Länd Cruiseri/Patroli silla ees kindlasti see, et on tunduvalt kergem, samas mitte eriti nõrk ka.
Oskad sa selle diffri ülekandeid ehk öelda ja palju eurosi maksab?
Postitatud: P Dets 26, 2010 6:58 pm
Postitas tarmo
grossu kirjutas:Oskad sa selle diffri ülekandeid ehk öelda ja palju eurosi maksab?
Üritan homme selle kindlaks teha, seda on teisedki küsinud, aga seni pole jõudnud tuvastada.
Hind on silla eest 3000 kr, mõnevõrra ka räägitav.
nii
Postitatud: P Dets 26, 2010 7:33 pm
Postitas Datsun
Pakkuda ka Hilux/4runneri sild hinnaga 2000eeki koos velgedega
Postitatud: P Dets 26, 2010 8:07 pm
Postitas laurz
Hiluxi sild on parim,Seda on kasutatud ennemgi.Kui plaan motot järgi aidata,siis ennem lendab see AT kast,kui sillast jägu saad.Võid vaadata ka Volvo tala sildasid.Ma täpset marki enam ei mäleta aga mingi masuudi pressi sild pidi kannatama stock sisuga kuni 500hp.A ja üks point veel.Drag-is kahjuks sa midagi "odavalt" ei saa

Postitatud: P Dets 26, 2010 11:31 pm
Postitas grossu
Seega jään siis erinevaid pakkumisi ja soovitusi ootama, et vabandust et nii roheline olen, kuid jah selle õige silla leidmine suht keeruline.....
kuid andke siis märku, kui kellegil midagi vedeleb, ja tahaks lahti saada?
Re: nii
Postitatud: P Dets 26, 2010 11:35 pm
Postitas grossu
Datsun kirjutas:Pakkuda ka Hilux/4runneri sild hinnaga 2000eeki koos velgedega
Nii nii, seda silda peaks uurima isegi tulema, et ega sa pole minust miskit kaugel ju....ma nimelt ise Mellistes elan
Postitatud: E Dets 27, 2010 9:52 am
Postitas uputaja
Patrolil see häda, et differ paremas servas. Aga tugeva tüki saad Terrano alt. Differ keskel ja puha, ning patroli sillast saad aeglasema ülekandega diffri kah.
Toya on minu arvates pask.
Postitatud: E Dets 27, 2010 10:39 am
Postitas isakene
uputaja kirjutas:Patrolil see häda, et differ paremas servas. Aga tugeva tüki saad Terrano alt. Differ keskel ja puha, ning patroli sillast saad aeglasema ülekandega diffri kah.
Toya on minu arvates pask.
Värskenda mu mälu - kas Terranol on taga suur differ? (H233) Kui on, siis on sild hea. Kui väike (L200) siis ei soovita vaenlaselegi.