1. leht 2-st
vot nii ...
Postitatud: N Dets 23, 2010 11:04 pm
Postitas e.p.
Postitatud: N Dets 23, 2010 11:09 pm
Postitas hulkur
Sa näed ja Sa ei mürista!
Re: vot nii ...
Postitatud: N Dets 23, 2010 11:13 pm
Postitas RAMBO
...aga kui needid ka enam kinni ei hoia???
Postitatud: R Dets 24, 2010 12:16 am
Postitas Kampkase
Päris julm mida autoga on tehtud.

Re: vot nii ...
Postitatud: R Dets 24, 2010 3:48 pm
Postitas v6sa
RAMBO kirjutas:
...aga kui needid ka enam kinni ei hoia???
Siis tuleb kõrgemalt uus rida neete panna.
Huvitav, palju seda tehaseseelikut rihvli all enam on...

Postitatud: R Dets 24, 2010 5:02 pm
Postitas gena
õudne
Postitatud: R Dets 24, 2010 5:37 pm
Postitas toilu
Oh õudust, täielik G rüvetamine

Kas tõesti vaja selliselt masin üle lüüa???
Toilu
Postitatud: R Dets 24, 2010 5:42 pm
Postitas Landy
Tundub, et enne töö lõpetamist sai rihveplekk otsa, osa pinda ju veel originaalvärvi alla.
Palju "G" plekkide hind vs. rihvi ruutmeter on?
Ja selle auto hind....

Postitatud: R Dets 24, 2010 5:51 pm
Postitas helar
sitta juhtub.
Postitatud: R Dets 24, 2010 7:08 pm
Postitas Pomo
hea mõte
mu boxeril oleks ka vaja midagi taolist korda saata. Kahjuks pole ta nii kandiline, kui see G

Postitatud: P Dets 26, 2010 12:19 am
Postitas klinkerhoffen
Kõrgelt arenenud ilumeel või "gone wrong" katse soomustada G-d?
Kuidas suhtuvad sellisesse tegevusse "ARK onud-tädid" kui auto rihvliga katta?
Tagatuled ja numbrivalgustus meenutavad "Haagise tarvikud" riiulit pärinevaid käepäraseid juppe. Kui Wolfi ümmargused tagatuled on omamoodi võrreldes tavaliste kandilistega, siis see on täitsa uus tase. Meenub osta.ee oksjon, kus ruunatud ja väsinud politsei Vitarale oli taga stange sisse iguli 01 tagatuled aretatud...kahtlemata toimiv lahendus kuid...
Eelistaks väärikat roostesurma...
Postitatud: P Dets 26, 2010 10:32 am
Postitas stihl
Suht kole on küll, aga see-eest praktiline: tekkinud galvaanilise paari aktiivsem metall on alumiinium ning raud roostetab teoreetiliselt vähem...
Needitakse ju ka terastammidele ning -lüüsiväravatele tsinkjunne külge, et teras paremini säiliks.
Samas, kui seda autot taastama hakata, piisab vast tunnikesest akutrelliga ümber auto jalutamisest ja kõik on taas riflist puhas...

Postitatud: P Dets 26, 2010 10:38 am
Postitas RAMBO
stihl kirjutas:Suht kole on küll, aga see-eest praktiline: tekkinud galvaanilise paari aktiivsem metall on alumiinium ning raud roostetab teoreetiliselt vähem...
Needitakse ju ka terastammidele ning -lüüsiväravatele tsinkjunne külge, et teras paremini säiliks.
Samas, kui seda autot taastama hakata, piisab vast tunnikesest akutrelliga ümber auto jalutamisest ja kõik on taas riflist puhas...

...ja rifli all on ,oi üllatust,ei midagi...
Postitatud: P Dets 26, 2010 11:14 am
Postitas rommi
no pärnu on alati imelike mõtete linn olnud

Postitatud: P Dets 26, 2010 12:33 pm
Postitas erik
Äkki on olnud tegemist mingi lennujaama teenindusautoga, nendel olid ju minid plastikust kobakad küljes?