1. leht 1-st
pajerol 97.a käivad raksud sillas kui lumes maurad
Postitatud: L Dets 18, 2010 8:36 pm
Postitas kaarna
tere
mure sis järgmine et kui esisild sees ja paksus lumes sõidad ja keerad sis käivad imelikud raksud,ei käi koguaeg aga suvalisel hetkel ja pidevat tärinat ei ole.taga vist pidi olema pool libisemisega ja esi silla kohta ei tea ma midagi.olen suht uus selle jeebi teemaga ja ei oska ise arvata mis on.vahekasti keti yleviskamine nagu ei ole,olen seda saanud tunda sõbra pajerol.
ehk mõni teadja inimene oskab midagi öelda sellise seosetu kirjelduse põhjal midagi
auto sis 97.a ja 2.8 pajero wagon
nb...kui tagumise sillaga lumes kinni jääb näiteks ja sis kui esisilda järgi paned sis ka nagu raksatab vahes ene kui silla järgi võtab.
Postitatud: L Dets 18, 2010 9:09 pm
Postitas pilgrems
Pajero pole JEEP. Seda esiteks.
Nüüd sinu probleemi juurde, raksud tekivad siis kui midagi kusagil järgi annab või üle viskab.
Kas ees on manuaal või automaat hubid(rummulukud), arvata et need peetis.
Postitatud: L Dets 18, 2010 9:17 pm
Postitas TiitR
...ja vaevalt seal tagasillaski LSD on..ikka füüsiliselt lukustatava difriga tegu

Postitatud: L Dets 18, 2010 9:39 pm
Postitas differ
pilgrems kirjutas:Pajero pole JEEP. Seda esiteks.
Eks väikse tähega kirjutatud ''jeebi'' all ikka üldiselt maastikuautot mõeldakse.
pilgrems kirjutas:
Kas ees on manuaal või automaat hubid(rummulukud), arvata et need peetis.
Sellel masinal ei tohiks rummulukke ollagi, poolteljed lukustatakse silla sees. See lukustusmehhanism võib halvasi liikuda. Töötab see vaakumiga.
Postitatud: L Dets 18, 2010 11:39 pm
Postitas Allar
Tavaliselt on pajerol taga täislukustuv sild, mitte limited slip, Kui keeramise ajal ragiseb siis, on teema püsikates.
Kui peale sillalülitust, ragistab, siis ei hambu korralikult, kontrolli esisilla vaakum lülitus üle, asub ta esidfri küljes, äkki on jäätund ja ei toimeta korralikult.
Peale sillalülitust ikka autot nõksutad veidi, või tuiskad kohe põhjagaasiga minema
Postitatud: P Dets 19, 2010 12:09 am
Postitas TiitR
allar kirjutas:Tavaliselt on pajerol taga täislukustuv sild, mitte limited slip, Kui keeramise ajal ragiseb siis, on teema püsikates.
Kui peale sillalülitust, ragistab, siis ei hambu korralikult, kontrolli esisilla vaakum lülitus üle, asub ta esidfri küljes, äkki on jäätund ja ei toimeta korralikult.
Peale sillalülitust ikka autot nõksutad veidi, või tuiskad kohe põhjagaasiga minema
Millest selline küsimus?

...või tuleb vahe sisse SuperSelect neliveo ja tavalise vahe? Minu eelmisel polnud küll vaja midagi oodata

Postitatud: P Dets 19, 2010 12:55 am
Postitas kaarna
tagasilla suhtes olen enamvähem kindel et pool libisemisega tegu,sest seda pisut testitud,kui silla sisse paned sis hakkab teine tagumine ratas vedama kohe kui yks nats ringi käib,armatuuris ka seda silla liuku vms tuld ei ole ja eraldi lylitust ka ei ole.ikka olen pyydnud siduriga enne vaikselt timmida peale silla lylitust kui kinni olen jäänud.
meenus veel see et kui on vaja edasi tagasi sild sees autot liigutada sis vahest käib ka kolks kui näiteks tagurpidi kaapima hakkab ja sis kui kohe edaspidi liigun ja vedu taha tuleb sis sama lugu vahest.need kolksud ytlen veelkord et ei ole koguaeg ja regulaarselt,jumala lambist vahel,täna sai testitud jälle ja suht lambist on vahel kolksud.
sry kui see jutt jälle arusaamatu,ei oska muudmoodi lahti seletada
Postitatud: P Dets 19, 2010 1:11 am
Postitas Allar
TiitR kirjutas:[Peale sillalülitust ikka autot nõksutad veidi, või tuiskad kohe põhjagaasiga minema
Millest selline küsimus?

...või tuleb vahe sisse SuperSelect neliveo ja tavalise vahe? Minu eelmisel polnud küll vaja midagi oodata

[/quote]
Mõte oli ikka selles, et asi hambumisse läheks!
Postitatud: P Dets 19, 2010 9:08 am
Postitas Uko
Vaakum lülitab silda välja.Tundub et konkreetsel masinal on rummu lukud.Üks nendest annab üle.Muidugist olen mõelnud et ega sinna rohkem vaja polegi kui üht lukku.
Postitatud: P Dets 19, 2010 3:29 pm
Postitas TiitR
allar kirjutas:TiitR kirjutas:[Peale sillalülitust ikka autot nõksutad veidi, või tuiskad kohe põhjagaasiga minema
Millest selline küsimus?

...või tuleb vahe sisse SuperSelect neliveo ja tavalise vahe? Minu eelmisel polnud küll vaja midagi oodata

Mõte oli ikka selles, et asi hambumisse läheks![/quote]
Seda ma mõtlengi, et minu käes olnud ühe talve Pajero ei kurtnud küll hambumise üle ja ei mingit nõkutamist

Postitatud: R Dets 24, 2010 12:13 pm
Postitas kaarna
krt selline asi veel sai selgeks et esisillaga mingi hetk nagu paneb yhte ratast vedama ja sis jälle teist esiratast vedama ja sis käivadki nagu sellised järelehaakimis kolksud.vahel on see otse sõites ja vahel keerates.
kui keegi viitsiks selle veaga tegeleda ja seda lähemalt uurida sis oleks huvitatud
ilusaid pyhi
Postitatud: R Dets 24, 2010 2:02 pm
Postitas aymur
Kas esisilla gardaaniriste kontrollisid,kui Pajeroga tagaveoga sõita siis esigardaan ringi ei käi ja ristid lihtsalt roostetavad kinni ja siis kui ykskord silla taha rakendad lendavad need kus see ja teine.
Postitatud: L Dets 25, 2010 4:51 pm
Postitas kaarna
täna võtsin nö hubid kyljest ära ja mingi jama seal on.yhel hubil sisemine plaat kus on yks hammas kyljes,see hammas on nagu sisse pressitud ja sealt see haakumise probleem vist,nuudid tundusid korras olevat.teisel sisemine plaadi hammas oli ilusti nö sirge.sis oli veel selline asi et yhel hubil ei jäänud nagu see sydamik sisse aga teisel pysib nagu mingis kindlas asendis.yhesõnaga kas siin tartu kandis oleks mõni asja taipav isik,kes yle vaataks need ja ytleks,mis teha,kas uued või kannatab neid timmida.
usun et mu jutt tedjale inimesele on lamba ila aga ei oska kuidagi kirjeldada ka,kuna esimene kokkupuude silla osadega,sry

niipalju oskan öelda et mul tegu automaatselt lylituvate hubidega.
Re: pajerol 97.a käivad raksud sillas kui lumes maurad
Postitatud: N Dets 29, 2011 1:33 am
Postitas psyhhonaut
tead nende mitsu hubidega on häda kuhjaga aga need taastatavad...ma enda omal ja mõnele veel olen neid taastand......tavaliset kuluvad seal need hambad ära suure mauramisega...see hub mis liigub on sul lihtsalt vabas asendis...see millel pesa niiöelda kinni see on jäänud lukus asendisse siis kui oled selle maha võtnud...terve see hub käib suht pilbasteks lahti ja kui muidugi asi käest lasta siis lõpuks kaob nelik üldse ära. võid mulle kirjutada täpsemalt ja võin neile pilgu peale visata kunagi kui sul soovi on.