1. leht 1-st

Isuzu 2,2d, kuidas kestab?

Postitatud: L Dets 18, 2010 1:34 pm
Postitas Taivo
Küsimus siis selline, et mida arvata 2,2 ilma turbota diislist? Mis on nõrgad kohad ja kuidas kestab? Mootor ise pidi olema kap remi saanud ja peale seda pm ainult seisnud...sain selle mootori ilma selle eest ise midagi maksmata ja plaanis võibolla ühele UAZile peale panna, kuidas ta seal ennast õigustaks?
PS: ei ole vaja muretseda selle pärast, et kuidas see mootor kuhugi peale istub vm. Kui läheb käiku, siis koos kastiga ja ümberehitused ei ole probleemiks. Küsimus on:Kuidas kestab?

Re: Isuzu 2,2d, kuidas kestab?

Postitatud: L Dets 18, 2010 1:39 pm
Postitas ibra
Taivo kirjutas:Küsimus siis selline, et mida arvata 2,2 ilma turbota diislist? Mis on nõrgad kohad ja kuidas kestab? Mootor ise pidi olema kap remi saanud ja peale seda pm ainult seisnud...sain selle mootori ilma selle eest ise midagi maksmata ja plaanis võibolla ühele UAZile peale panna, kuidas ta seal ennast õigustaks?
Kui sa ta ilma said ja oma töö midagi ei maksa, siis võid ju proovida. Aga muidu minu isiklik arvamus oleks, et hoia raisast eemale.

Postitatud: L Dets 18, 2010 1:43 pm
Postitas Taivo
Kas see ´´hoia eemale´´ seisukoht tugineb ka mingitele konkreetsetele kogemustele, või lihtsalt nime pärast..?

Postitatud: L Dets 18, 2010 8:41 pm
Postitas pilgrems
KAS see mootor on KIA tehtud ja margiks R2

Postitatud: L Dets 18, 2010 8:43 pm
Postitas Taivo
Kirjad peal on vähemalt ISUZU...

Postitatud: P Dets 19, 2010 2:00 pm
Postitas isakene
2,2 vabalthingav on maasturi jaoks nõrguke. 2,2 turbo veel natuke liigub, aga vabalthingava (peaks olema 40 kW :D ) kiirendust võib kalendriga mõõta. Kindlasti kõvasti lahjem kui uazi originaalmootor. Ühe korra olen sellise liikuriga sõitnud ja rohkem ei taha. Mis vastupidavusse puutub, siis kui talle kapremont on korralikult tehtud, võib paarsada tuhat maha sõita ilma probleemideta, need vanad isuzud olid üsna pommikindlad. Ühesõnaga, kui kuhugi kiiret ei ole, siis kärab küll:)

Postitatud: P Dets 19, 2010 2:10 pm
Postitas Taivo
Selle aparaadiga küll kuhugi kiire ei hakka olema jah, lihtsalt selline moto koos kastiga on olemas ja kui kestaks ka veel oleks viimasepeal.. :) Kui peaks kunagi tekkima tahtmine seda masinat teistmoodi kasutada, eks siis saab mõne teise jõuallika hankida!

Postitatud: P Jaan 30, 2011 10:35 am
Postitas gasuzu
Tere.

Sa käid Tallinna ja Viljandi vahet.Kui aega on tule Vaidast läbi,kui auto on
korras teeme mõned ringid.Autoks on gaz69 mootor c190 2liitrine kbd 25
pealt umbes 30 aastat vana.Autoladu.ee annab 47 kw passis 40kw.
Helista ette Tiit 53919896

Postitatud: P Jaan 30, 2011 10:01 pm
Postitas Taivo
OK! :) Suured tänud pakkumast, oleks hea küll, kui näha saaks su autot. Sõidan muidu küll tavaliselt viljandi mnt mööda, aga pole ju palju ka Tallinnast sinna sõita või oma teekond sealtpoolt planeerida. Kui suurem kiire mööda saab, siis võtan ühendust!

Postitatud: N Veebr 03, 2011 6:48 pm
Postitas gasuzu
Tere

Siia nii palju veel ,et 3,3 patroli loetakse pommikindlaks,aga isuzu mootor
c190 ja c223 vahe on ainult 2 silindris ja uuematel on küttepump rihmaga.
190 ja 223 vahe on silindri läbimõõdus.Siduri ketta nuutide arv ja paksus
on sama välis läbimõõt on erinev. Sellest järeldub ,et käigukastid on omavahel vahetatavad isuzu 2,0 2,2 2,8 ja vabalt hingav patrol 3,3.