1. leht 1-st
Lada 2105 4x4
Postitatud: N Dets 16, 2010 1:03 pm
Postitas weix2
Leidsin Eesti off-road Klubi foorumis ringi kolades ühe vana postituse, millede linkide vaatamine suunurga liikuma pani
Ja võibolla keegi oskab vähe kommenteerida isendit, mis asi kelle tuuning jne.
Postitatud: Esm Märts 31, 2003 10:01 pm Teema: LADA 2105 4x4
--------------------------------------------------------------------------------
Ets kae millega aegade hämaruses hakkama saadud
http://server.aia.tartu.ee/~indrek/rall ... -4x4_1.jpg
Teise pildi vasakus servas võib tähelepanelik silm tabada Land Rover Defenderi piirjooni
http://server.aia.tartu.ee/~indrek/rall ... v6-4x4.jpg
Postitatud: N Dets 16, 2010 4:17 pm
Postitas ibra
1980-nendate keskel ehitati Leedus neid Lada ralliautosid ,mis olid kahe silla veoga ja keskmootoriga. Auto kaal oli 800-900 kg ja kasutati -06 mootoriplokki. Kubatuur aeti 1860 cc -ni kasutati turbot ,elektroonilist süüdet ja sissepritset ,ning võimsuseks saadi 350hj.
Postitatud: N Dets 16, 2010 4:36 pm
Postitas Külahull
ibra kirjutas:1980-nendate keskel ehitati Leedus neid Lada ralliautosid ,mis olid kahe silla veoga ja keskmootoriga. Auto kaal oli 800-900 kg ja kasutati -06 mootoriplokki. Kubatuur aeti 1860 cc -ni kasutati turbot ,elektroonilist süüdet ja sissepritset ,ning võimsuseks saadi 350hj.
Millises ralliklassis neid siis kasutati?? Hiljutises Tehnikamaailmas oli Lada vfts´ist juttu ja netis on seda ka küllaga. Sa ajad ehk midagi segamini.
Postitatud: N Dets 16, 2010 4:44 pm
Postitas ibra
Külahull kirjutas:ibra kirjutas:1980-nendate keskel ehitati Leedus neid Lada ralliautosid ,mis olid kahe silla veoga ja keskmootoriga. Auto kaal oli 800-900 kg ja kasutati -06 mootoriplokki. Kubatuur aeti 1860 cc -ni kasutati turbot ,elektroonilist süüdet ja sissepritset ,ning võimsuseks saadi 350hj.
Millises ralliklassis neid siis kasutati?? Hiljutises Tehnikamaailmas oli Lada vfts´ist juttu ja netis on seda ka küllaga. Sa ajad ehk midagi segamini.
Ma mõtlesin jah Lada Samarat ,mitte neid tagaveolisi 01-07.
Postitatud: N Dets 16, 2010 5:44 pm
Postitas Landy
Tegu vist kunagise minu postitusega.
Pildid peaks olem Paris-Dakar rallilt, kui õiegesti mäeltan.
Postitatud: N Dets 16, 2010 6:06 pm
Postitas PriitV
Tegu on prantslaste Lacroix-Soalhat võistlusautoga VAZ 2105 Proto aastast 1987 Paris-Alger-Dakar rallilt. Kaugele, rääkimata Aafrikast, see auto ei jõudnud, katkestas kohe esimesel lisakatsel Euroopa pinnal 1200 kilomeetrisel ülesõidul VersailleBarcelona. Põhimõtteliselt oli tegu Poch-Lada ühe ebaõnnestunud katsetusega Nivalt Samarale üleminekul. Niva paugutas Dakaril kõvasti ja 90'te algul polnud ka Poch-Samara üldse mitte paha auto! Nimelt 1990 Ickx/Tarin üld 7., 1991 Auriol-Monnet üld 5., 1992 ja 1993 Servia-Puig üld 8. ja 6. koht. Sellega lõppes ka Lada päris muljetavaldav seeria Dakaril, edasisõideti vähemkuulsaid maratone mitte halvemini!
Nivaga üld 2. ja 3. koht pluss hulk lisakatsete võite jne, tegelikult on Lada tänu prantslastele olnud väga tegija ja karjuvalt alahinnatud automark. Kui mõelda,
KES kõik sellega paugutanud on... ehk prantsuse keele mõistjatele palju huvitavat lugemist. Mistahes kujul Ladaga on sõitnud sellised maailma autospordi absoluutsed kuulsused, et iga vähegi fänn kukub neid kuuldes otsekohe Pariisi, LeMansi ja Dakari poole kummardama nagu moslem Meka poole. Meie õnneks on Eestist võttes need kõik samas suunas
