1. leht 2-st

patroli klappide reguleerimine?

Postitatud: K Veebr 01, 2006 10:46 am
Postitas kala
Kuidas patroli mootoril (sd33) klappe reguleerida?
tean,et reguleeritaxe 6 klappi kui esimese silindri kolb on üleval,aga kuidas reguleerida teised 6?
Või on teil muid ideid kuidas klappe timmida ja kas soojast peast 0,35 on õige?
Manualli järgi timmimisest ei tulnud midagi välja!

Postitatud: K Veebr 01, 2006 10:38 pm
Postitas kala
kas keegi siis ei tea?
Või oskab äkki soovitada kedagi kes nõua annax või ära teex?

Postitatud: T Veebr 07, 2006 1:28 pm
Postitas kala
kas see nii loll küsimus,et keegi ei viitsi vastata?
Või siis tõesti ei oska keegi we???? :shock:

Postitatud: T Veebr 07, 2006 7:48 pm
Postitas jr
Tean et sellest vähe abi, aga tra ei leia enam õpetust üles!
Otsin veel.

Postitatud: T Veebr 07, 2006 8:29 pm
Postitas jr
Rõõmustage patused! Leidsin oma märkmed üles. 8)

Iga 20 000km tagant kontrolli klappe nii:
0.35mm on sooja mootori klapivahe
1 silinder ÜSS (mõlemad nookurid lõdvad ja 6 silindri nookurid koormuse all) Reguleeri 1, 2, 4, 5, 8, 9 klapp mootori eest lugedes. Siis keera 360 kraadi 1 ja 2 klapp avatud (nookurid pinges) ÜSS ning 11, 12 nookurid vabad. Nüüd reguleeri 3, 6, 7, 10, 11, 12 klapp.

Postitatud: L Veebr 18, 2006 8:11 pm
Postitas kala
:hail suured tänud sulle!

Postitatud: R Veebr 24, 2006 12:14 am
Postitas kala
jr kirjutas:Rõõmustage patused! Leidsin oma märkmed üles. 8)

Iga 20 000km tagant kontrolli klappe nii:
0.35mm on sooja mootori klapivahe
1 silinder ÜSS (mõlemad nookurid lõdvad ja 6 silindri nookurid koormuse all) Reguleeri 1, 2, 4, 5, 8, 9 klapp mootori eest lugedes. Siis keera 360 kraadi 1 ja 2 klapp avatud (nookurid pinges) ÜSS ning 11, 12 nookurid vabad. Nüüd reguleeri 3, 6, 7, 10, 11, 12 klapp.
Muudax seda järjestust siis natuke!!!
Nii ei saa mitte mingi valemiga panna nagu sul antud oli!
jutt on sama,aga järjekord selline:1,2,4,6,8,10 ja siis 3,5,7,9,11,12
Ja mootor käib väga hästi!!!

Postitatud: R Veebr 24, 2006 11:27 am
Postitas jr
Huvitav...oma 4.2D sain küll panna ja väga hea sai.
Peab seda teinekord kui klapikamber vaba kohe uurima!

Postitatud: P Veebr 26, 2006 7:07 pm
Postitas kala
selle sinu skeemi järgi kui 5 ja 7 reguleerid siis keerad keerme juba nii välja,et see ei saax loogiline olla :S
aga ei tea vb sinu omal väheke teine see klapi süsteem kui sd33 mootoril!

Postitatud: P Veebr 26, 2006 7:38 pm
Postitas jr
kala kirjutas:selle sinu skeemi järgi kui 5 ja 7 reguleerid siis keerad keerme juba nii välja,et see ei saax loogiline olla :S
aga ei tea vb sinu omal väheke teine see klapi süsteem kui sd33 mootoril!
Sama skeemiga panin ka oma vanal SD33 klapid paikka.
Järgmine kord kui kaane alla asja, kontrollin üle. Sellise järjestuse alusel nagu sa esile tõid ei saanud minuarust paikka panna, aga sellest on ka üle aasta möödas kui seda tegin ja ei mäleta enam täpselt. Küll aga on see meeles, et juhise järgi sai mõlemil paikka pandud ja töötas.

Postitatud: E Veebr 27, 2006 7:39 am
Postitas kala
me algul panime selle esimese silindri surnud seisu nati valesti :D sellepärast tuli klõbin sisse,aga nüüd käib väga hästi!
oskab keegi öelda,palju kappremmitud mootoril silindris surve väiksemax läheb kui on 0,5 rem kolvid?

Postitatud: E Veebr 27, 2006 10:02 am
Postitas jr
kala kirjutas:me algul panime selle esimese silindri surnud seisu nati valesti :D sellepärast tuli klõbin sisse,aga nüüd käib väga hästi!
oskab keegi öelda,palju kappremmitud mootoril silindris surve väiksemax läheb kui on 0,5 rem kolvid?
Seda ma öelda eu oska, aga Nissanil on rem kolvile ka vastav kaanetihend pakkuda, millega kompenseerid jämedama kolvi.

Postitatud: E Veebr 27, 2006 5:02 pm
Postitas erik
Remontkolvi paigaldamisel läheb surveaste ikka suuremaks ja kui ongi olemas mingi tihend seda vahet kompenseerimaks siis on ta ikka kõrgem. Miks suurem, sellepärast et silindri maht ju suureneb aga põlemiskambrit ei tee ju keegi suuremaks.

Postitatud: E Veebr 27, 2006 5:41 pm
Postitas jr
Just.
SIIN võid kaanetihendi ja silindri läbimõõduga mängida, et saaksid teada kui palju paksema tihendi pead pärast vahele torkama.

Postitatud: E Veebr 27, 2006 6:20 pm
Postitas erik
Hea proge, tänud jr, meil läheb seda kohe volvo surveastme langetamiseks vaja.