1. leht 2-st

Surmamaastur Hiinlastelt

Postitatud: T Jaan 31, 2006 9:01 am
Postitas Landy
Saksamaa autoklubi ADAC korraldas möödunud aastal crash-testi Hiina maasturitootja Jiangling uusimale maasturile Landwind (tegemist on Opel Frontera koopiaga), mida hiinlased plaanivad hakata Euroopas turustama. Tulemus oli masendav – EuroNCAP metoodikat rakendades ei jäta masin nendes asuvatele inimestele mingeid võimalusi avarii korral ellu jääda.

Laupkokkupõrkel kiirusel 64 km/h puruneb 50% tõenäosusega kogu auto struktuur, kere liigub kuni 30 cm võrra taha, rool ja pedaalid sõidavad salongi lõigates läbi juhi jalad, tekitades traumasid peas ja rinnal.

Postitatud: T Jaan 31, 2006 9:19 am
Postitas bantid
Pilte on ka sellest masinast?

Postitatud: T Jaan 31, 2006 9:32 am
Postitas boob

Postitatud: T Jaan 31, 2006 11:17 am
Postitas MM
Landy on ka meie ,,tõelistelt" ajakirjanikelt innustust saanud - ,,SURMAMAASTUR HIINLASTELT"
Mitte, et õel oleksin aga meenuvad UAZ, Land Rover Defekea jms selliste testid.

Postitatud: T Jaan 31, 2006 11:25 am
Postitas boob
http://www.euroncap.com/content/safety_ ... .php?id1=9
Selle järgi on Touareg üks turvalisemaid maastureid...
UAZi kohta ei suutnud teste leida 8)

Postitatud: T Jaan 31, 2006 12:21 pm
Postitas Landy
MM kirjutas:Landy on ka meie ,,tõelistelt" ajakirjanikelt innustust saanud - ,,SURMAMAASTUR HIINLASTELT"
Mitte, et õel oleksin aga meenuvad UAZ, Land Rover Defekea jms selliste testid.
Kallis Mait. Sinu poolt toodud autod on inseneride poolt välja mõeldud 40 ja rohkem aastat tagasi, kui turvalisule eriti rõhku ei pööratud. Siis oli oluline lihtsus ja vastupidavus. Hiinlaste auto näol on tegu ikkagi 20. sajani viimase kümendi tehnika baasil ehitaud 21. sajandi nõuetel vastva autoga. Seega ka nõudmised ja ootused sellisele autol on ootuspäraselt kõrgemad.

Postitatud: T Jaan 31, 2006 6:57 pm
Postitas GC
Hiinlaste kiiresti tõusva majanduse foonil võib see testi tulemus olla ka vabalt natukene üle tramatiseeritud!

Postitatud: T Jaan 31, 2006 8:17 pm
Postitas Indrek
GC kirjutas:Hiinlaste kiiresti tõusva majanduse foonil võib see testi tulemus olla ka vabalt natukene üle tramatiseeritud!
Õigem oleks:"..... hiinlaste poolt üle traumatiseeritud maastur". :D

Postitatud: T Jaan 31, 2006 8:18 pm
Postitas Indrek
Landy kirjutas:
MM kirjutas:Landy on ka meie ,,tõelistelt" ajakirjanikelt innustust saanud - ,,SURMAMAASTUR HIINLASTELT"
Mitte, et õel oleksin aga meenuvad UAZ, Land Rover Defekea jms selliste testid.
Kallis Mait. Sinu poolt toodud autod on inseneride poolt välja mõeldud 40 ja rohkem aastat tagasi, kui turvalisule eriti rõhku ei pööratud. Siis oli oluline lihtsus ja vastupidavus. Hiinlaste auto näol on tegu ikkagi 20. sajani viimase kümendi tehnika baasil ehitaud 21. sajandi nõuetel vastva autoga. Seega ka nõudmised ja ootused sellisele autol on ootuspäraselt kõrgemad.
PS!!!! Aga ikkagi huvitaks, kas Defekas surrakse siis nagu mees, ehk millised näitajad on ??? :roll:

Postitatud: T Jaan 31, 2006 8:29 pm
Postitas GC
Oi häbi! Ikka dramatiseeritud, mitte tramatiseeritud!

Postitatud: T Mär 21, 2006 4:13 pm
Postitas grynno
Huvitav muidugi selle asja juures on see, et ADAC nimetab kõnealuse Landwind'i testi tulemust viimase 20 aasta halvimaks. Frontera, kui selline oli veel 10 aastat tagasigi tootmises... Ei tahaks nüüd uskuda, et hiinlased nii ulatuslikud muudatused kere, raami ja veermiku juures ette võtnud on. Pigem lõhnab kõik ikkagi Hiinas toodetud sõidukite euroopasse toomise blokkeerimisega või vähemalt ajupesuga sellel teemal. See muidugi minu arvamus...

Postitatud: T Apr 11, 2006 9:49 am
Postitas Landy
Eesti teedele jõuavad ohtlikud Hiina säästumaasturid
11.04.2006 00:01
Vahur Koorits

Eestis sõlmitakse juba eellepinguid Hiina odava maasturi Landwind liisimiseks, mis sakslaste korraldatud kokkupõrketestis oleks tapnud juhi juba 64 km/h toimuva otsekokkupõrke korral.


Selles Saksa autoklubi ADAC Landwindi kokkupõrketestis oleks juht kiirusel 64 kilomeetrit tunnis toimuva laupkokkupõrke korral surma saanud.

Pilt
Foto: Adac



Mullu septembris Saksa autoklubi ADAC tehtud kokkupõrketest selgitas muu hulgas välja, et külgkokkupõrge kiirusel 48 kilomeetrit tunnis vigastaks tõsiselt Landwindi juhi pead ja kaela, sest auto küljekaitse pole.
Landwinde Eestisse vahendava Premium Motorsi üks omanikke Jürgen Vester ADACi kokkupõrketestist suurt ei pidanud.

ĢSee on ühe autoklubi arvamus, kusjuures sel autoklubil pole meie teada ametlikku testitegemise õigust,ģ ütles ta. Vester pakkus, et kogu probleemi põhjuseks on hoopis konkurentsivõitlus ja eurooplaste hirm hiinlaste odava konkurentsi ees.

Landwind hakkab Eestis maksma alla 300 000 krooni.

Mõjuvõimas klubi

Autobild Eesti peatoimetaja Tõnu Tramm nimetab aga ADACit täiesti sõltumatuks autoklubiks, mis on Euroopas väga mõjuvõimas. ĢADAC on kõige usaldusväärsem Euroopas, sealsed spetsialistid on sõltumatud,ģ viitas ta.

Samas mainis Tramm, et samasuguse tulemuse saaksid tõenäoliselt paljud üheksakümnendatel toodetud autod, mida endiselt müüakse.

Eestis on sõlmitud juba kolm Landwindi liisimise eellepingut ning soovijaid on firma kinnitusel veelgi. ĢLandwindi kodulehekülg on meie firma kõige populaarsem,ģ tõi Vester näite säästumaasturi populaarsusest hinnatundlike eestlaste seas.

Landwindi odavat hinda seletas ta Hiina odava tööjõu, mitte turvanõuete eiramisega. ĢHiinlased saavad palka 1150 krooni kuus,ģ tõi ta näite.

Vesteri sõnul Premium Motors Landwindiga kasumit teenida ei soovi, vaid tahab Hiina autode turul jalga ukse vahele saada.

ĢKuna me müüme väga kalleid autosid, siis turg tunneb puudust suhteliselt odavatest autodest,ģ lausus ta. ĢMe müüme alla diileri määratud turuhinna, kasumit sama hästi kui võtmata.ģ

Pole veel registris

Võib aga juhtuda, et Landwindi soetanud inimesed ei saa sellest kaua rõõmu tunda, sest kui ARK autot liiklusregistrisse kanda ei lase, siis ei tohi sellega ringi sõita. ĢTee peal tohivad sõita vaid liiklusregistris olevad autod,ģ hoiatas ARKi tehnoosakonna juhataja Andres Soots.

ARKis ühtegi Landwindi Sootsi sõnul tüübitud ega registreeritud veel pole, sest autoregistrikeskusele on esitatud andmed vaid ühe Saksamaal registreeritud kasutatud Landwindi kohta.

Vester kinnitas aga, et kahe kuu pärast peaksid valmis saama Landwindi uuendatud mudelid ning seetõttu pole Premium Motors ka ARKile mingeid pabereid esitanud.

Tema sõnul saab uus Landwindi mudel kindlasti vajaliku kinnituse, millega praegu tegeleb valmistajatehas koos Euroopa vastutavate organisatsioonidega.

ĢTehas on kinnitanud, et CoC (Certificate of Conformity – ohutussertifikaat – toim) tuleb,ģ ütles Vester. Ta juhtis tähelepanu ka sellele, et mujal Euroopas on müüdud juba 750 Landwindi.

Andres Sootsi sõnul on see aga sama hea kui põrsa kotis müümine. ĢMis saab siis, kui [autot] registrisse ei kanta, klient peaks teadma, mida ta saab,ģ lausus ta.

Euroopa tüübikinnituse hankimine on Sootsi sõnul parajalt raske, sest see koosneb rohkem kui 50 eri katsest ning pole sugugi kindel, et ka uus Landwindi versioon need edukalt läbib.

Hiina säästumaastur Landwind

• Jiangling Motorsi maastur Landwind on esimene Hiina auto, mida on Euroopasse müüdud.

• Landwind põhineb peamiselt Opel Fronteral, mida müüdi aastatel 1991–98.

• Hiinas müüakse Landwindi Baowei nime all.

Allikas: PM

Postitatud: K Sept 06, 2006 6:53 pm
Postitas al
http://www.lookatentertainment.com/v/v-1968.htm
Liikuva pildi peal on ikka päris kole. Rool katusest välja koos poole peaga...?

Postitatud: R Sept 08, 2006 2:58 am
Postitas quest
millest see auto tehtud on ? plastikust ? :lol:

Postitatud: R Sept 08, 2006 8:05 am
Postitas suzi
tõsiselt jube pilt