1. leht 1-st

2.7 CRD Eelsüüteküünalde kaitse

Postitatud: L Dets 04, 2010 10:15 pm
Postitas samru
Tere,

külmade tulekuga avastasin, et Jeep kas käivitub väga vaevaliselt või üldsegi mitte. Asja uurides avastasin, et üks eelsüüteküünla kaitse on läbipõlenud ning pärast asendamist põles kohe uuesti läbi. Teine kaitse on terve ning armatuuris tuluke toimetab nii nagu peab. Milles võiks asi olla? Kas on mingi küünal lühisesse põlenud ning seetõttu põletab kaitset läbi või on ka teisi võimalusi? Miks üldse on kaks kaitset, kas küünlad on kuidagi kahe kaitsme peale kaheks jagatud?

Re: 2.7 CRD Eelsüüteküünalde kaitse

Postitatud: L Dets 04, 2010 11:45 pm
Postitas ibra
samru kirjutas:Tere,

külmade tulekuga avastasin, et Jeep kas käivitub väga vaevaliselt või üldsegi mitte. Asja uurides avastasin, et üks eelsüüteküünla kaitse on läbipõlenud ning pärast asendamist põles kohe uuesti läbi. Teine kaitse on terve ning armatuuris tuluke toimetab nii nagu peab. Milles võiks asi olla? Kas on mingi küünal lühisesse põlenud ning seetõttu põletab kaitset läbi või on ka teisi võimalusi? Miks üldse on kaks kaitset, kas küünlad on kuidagi kahe kaitsme peale kaheks jagatud?
On olemas kaks kaitset ja kaks releed. Releed asetsevad kohe PDC otsas kaks kõrvuti.Ühe järel on 3 ja teise järel 2 küünalt.Kontrolli küünlaid ja kontrolli juhtmeid .Võid ka releedele pilgu peale heita.

Postitatud: R Dets 10, 2010 8:56 am
Postitas samru
Tänud!

Nii ongi, esimese kaitsme all on tagumised kolm küünalt ning teise kaitsme all on esimesed kaks. minul oli lühises viimane küünal ning see tõttu ei töödanud viiest küünlast kolm.Nüüd kõik toimimas, aga sellegi poolest tundub käivitamine natukese liiga pikana... Eks nädalavahetusel ole näha, kui tuleb korraliku külma.

Postitatud: R Dets 10, 2010 9:53 am
Postitas gunnar
samru kirjutas:Tänud!

Nii ongi, esimese kaitsme all on tagumised kolm küünalt ning teise kaitsme all on esimesed kaks. minul oli lühises viimane küünal ning see tõttu ei töödanud viiest küünlast kolm.Nüüd kõik toimimas, aga sellegi poolest tundub käivitamine natukese liiga pikana... Eks nädalavahetusel ole näha, kui tuleb korraliku külma.
Mina pole oma masinast seda viga leid mis takistab alla -10 temperatuuriga käivitamist. Küünlad korras, pihustid korras, filtrit vahtasin... Nüüd siis plokisoojendus ja käivitub igas temperatuuris esimese pöördega...

Postitatud: R Dets 10, 2010 10:07 am
Postitas ibra
gunnar kirjutas:
samru kirjutas:Tänud!

Nii ongi, esimese kaitsme all on tagumised kolm küünalt ning teise kaitsme all on esimesed kaks. minul oli lühises viimane küünal ning see tõttu ei töödanud viiest küünlast kolm.Nüüd kõik toimimas, aga sellegi poolest tundub käivitamine natukese liiga pikana... Eks nädalavahetusel ole näha, kui tuleb korraliku külma.
Mina pole oma masinast seda viga leid mis takistab alla -10 temperatuuriga käivitamist. Küünlad korras, pihustid korras, filtrit vahtasin... Nüüd siis plokisoojendus ja käivitub igas temperatuuris esimese pöördega...
Kui on plokisoojendus,siis neid vigu lihtsalt ei tule välja ,sest mootor on soe.

Postitatud: R Dets 10, 2010 6:52 pm
Postitas gunnar
ibra kirjutas:
gunnar kirjutas:
samru kirjutas:Tänud!

Nii ongi, esimese kaitsme all on tagumised kolm küünalt ning teise kaitsme all on esimesed kaks. minul oli lühises viimane küünal ning see tõttu ei töödanud viiest küünlast kolm.Nüüd kõik toimimas, aga sellegi poolest tundub käivitamine natukese liiga pikana... Eks nädalavahetusel ole näha, kui tuleb korraliku külma.
Mina pole oma masinast seda viga leid mis takistab alla -10 temperatuuriga käivitamist. Küünlad korras, pihustid korras, filtrit vahtasin... Nüüd siis plokisoojendus ja käivitub igas temperatuuris esimese pöördega...
Kui on plokisoojendus,siis neid vigu lihtsalt ei tule välja ,sest mootor on soe.
Võibolla, aga enne veetsin 2a neid probleeme lahates, ilma et oleks põhjust leidnud. Silber tunnistas ausalt et nad ei oska aidata ja ma olen 1 kümnest kes neil on käinud.