1. leht 2-st

Kes pakub Jeep GC 2,7CRD käigukasti moodulit

Postitatud: L Nov 27, 2010 1:50 pm
Postitas madli
Selline mure siis, et automaatkast ja ei vaheta käike. Esinduses käidud ja öeldi et käigukasti moodul. Kahjuks ma ise ei tea autost suurt midagi. Kui palusin täpsustada, siis öeldi et käigukangid koos sinna juurde kuuluva osaga tuleb välja vahetada. Sest originaalis eraldi seda osa ei ole. Oskab keegi anda nõu kust võiksin otsida? Lammutused läbi helistatud, ei ole või siis müüdud juba. Ah jaa, aju on juba vahetatud ja viga ei olnud selles.

Postitatud: P Nov 28, 2010 10:58 am
Postitas hulkur
Kui vene keelt räägid, uuri Leedu romulatest - seal on valik HOOPIS suurem ja hinnad ka olulisemalt sõbralikumad kui Eesti omades.

]LINK

Kui leiad mis vaja, suhtle meie Kõigi Leedu Romulate Eriesindajaga kod. Inseneeriga, ta ehk korraldab kohaletoimatemise. Tegelikult võid kohe Inseneeriga rääkida...

Postitatud: P Nov 28, 2010 12:29 pm
Postitas runn
See on GC põhi viga uus maksab umbes 12000.- Kui see viga esimest korda siis Top Parts Tallinnas aitab, teist korda ei ole enam mõtet(ainult müügiks).

Postitatud: P Nov 28, 2010 9:24 pm
Postitas tanel
runn kirjutas:See on GC põhi viga uus maksab umbes 12000.- Kui see viga esimest korda siis Top Parts Tallinnas aitab, teist korda ei ole enam mõtet(ainult müügiks).
Toppartsist ei saa nüüd küll kuidagi millegi tellimist või remondi küsimist soovitada. Otsing siin foorumis ja tikutakus abiks, kui detailide vastu huvi. Pluss oli sõbra kolleegil alles hiljuti hurmav kogemus selle urkaga.

Väga vabandan sellise negativismi eest, aga enda ja tuttavate kogemused talna toppartsuga räägivad kõik selle poolt, et AINULT kohe üle leti kätte saadavat kaupa võib sealt OSTA. Kauba tellimine ja lukksepatööd on ise seksuaalvägivalla küsimine.

V-o ntx Tartu esindus on parem. Ei tea.

Postitatud: P Dets 05, 2010 12:24 pm
Postitas Alex83
Endal sama mure oli, ostsin USA'st uue, kuid hiljem sain kontakti, kohast kus saab neid ikka korda teha. kui numbrit leian, loomulikult annan teada.
Kuid, selle KK avarii rezhiimi on 2 pohjust:
1-aju ja kulmad ilmad, kui aku on nork, siis hommikul, kaivitamisel, viskab ta avari reziimi. kord teha saab teha Silberis, uue aju tarkavara istallimisega.
2.Elektroon plaat kangi all, siiamani ainult terve kuliisi havetus aitas, kuid ikka proovin ules otsida selle tel numbri,akki on soodne variant ka.

Postitatud: E Dets 06, 2010 3:24 pm
Postitas madli
Alex83, oleksin väga tänuli selle kontakti eest, kui leiad... Aga oskab keegi öelda, kas on tõenäeoline et mõlemad asjad korraga läbi? Nii kasti aju kui ka see sifter(moodul). Vahetati ära KK aju, hakkas korraks tööle ja siis viskas uuesti avarii reziimile. Muidugi viga kustutades sai jälle mõndaaega sõita.

Postitatud: E Dets 06, 2010 7:33 pm
Postitas Alex83
Kui hommikul kaivitamisel viskab check engine tuli ja KK avari reziimi, proovi uuesti auto kaivitada kohe, kui check engine jaab polema,kuid KK ikka vahetab kaigud, siis on toenaoline et ajuga probleem.
Muidu helista 5057820 Lauri (troost auto).
Anna teada tulemusest.

Postitatud: T Dets 07, 2010 8:27 am
Postitas viinakaru
1) pane uus aku! Kui aku vool liiga nõrk lööb solenoidi vea kohe kastist ja viskab kasti avariisse
2) kasti moodul maksab kuni 4000.- (uus ja originaal)
3) selle vahetuse käigus ka kohe uus kastiõli filter ja õli panna+põhja tihend

olen seda kõike omal nahal 3 autoga kogenud ja teinud (omal ka GC)

kui on huvi siis 5513343 ja heina 33 Automehed.ee töökoda

Postitatud: T Dets 07, 2010 9:14 am
Postitas madli
Aku vahetatud, õlid filtrid tihendid kastis vahetatud. Jätkuvalt püsib avariis... Diagnostis räägivad nii et kastimoodul kui ka aju võivad olla läbi.

Postitatud: T Dets 07, 2010 10:17 am
Postitas viinakaru
madli kirjutas:Aku vahetatud, õlid filtrid tihendid kastis vahetatud. Jätkuvalt püsib avariis... Diagnostis räägivad nii et kastimoodul kui ka aju võivad olla läbi.
mina pakuks kastiaju...mis veakoode diagnost annab?

Postitatud: T Dets 28, 2010 12:22 pm
Postitas viinakaru
tere

kas said masina korda? mis lõpuks siis vahetusse läks?

Postitatud: T Dets 28, 2010 9:55 pm
Postitas Ronija
Võin sulle ka sama öelda et kuliss läbi. Mul sama jama ja Tallinnast esinuses ühe kastimehe numbergi töökojas seinapea. Veakood peaks olema sihfter signal. Selle kulissi sain silberist 8800 pika kauplemise peale. Nüüd mõned võibolla arvavad et räägin jama juttu aga seal kaks kolbi üks mis tõmbab ja teine mis käigu välja lükkab selle vahel olevad takistid olid läbi ja mähis vajas remonti. Viisin selle tuttava elektriku kätte putitamiseks vist sai korda. Seisab nüüd vana kuliss töökojas riiulil ja ootab järgi katsetamist, kuid elektrik proovis ja kolvid toimivad ning voolud kenasti peal. Nii et annab ehk isegi äkki remontida.

Postitatud: T Dets 28, 2010 10:17 pm
Postitas viinakaru
Ronija kirjutas:Võin sulle ka sama öelda et kuliss läbi. Mul sama jama ja Tallinnast esinuses ühe kastimehe numbergi töökojas seinapea. Veakood peaks olema sihfter signal. Selle kulissi sain silberist 8800 pika kauplemise peale. Nüüd mõned võibolla arvavad et räägin jama juttu aga seal kaks kolbi üks mis tõmbab ja teine mis käigu välja lükkab selle vahel olevad takistid olid läbi ja mähis vajas remonti. Viisin selle tuttava elektriku kätte putitamiseks vist sai korda. Seisab nüüd vana kuliss töökojas riiulil ja ootab järgi katsetamist, kuid elektrik proovis ja kolvid toimivad ning voolud kenasti peal. Nii et annab ehk isegi äkki remontida.
Hmm ma boshci arvutiga vaadanud ja annab veaks
signal from selector lever module incorrect coding.
Teine on starter interlock relay defective open circuit

kui sul see vajalik jupp vedeleb siis äkki annad proovida?

Postitatud: K Dets 29, 2010 9:18 am
Postitas Ronija
sul sellega kiire ju ma peaks ise selle enne ära proovima kas toimib. kus ise asud muidu?

Postitatud: K Dets 29, 2010 12:13 pm
Postitas viinakaru
Ronija kirjutas:sul sellega kiire ju ma peaks ise selle enne ära proovima kas toimib. kus ise asud muidu?
Tallinnas...
täna proovin ühe teise töötava masina pealt seda valitsat koos plaadiga, vaatan kas hakkab tööle, siis pilt selge