1. leht 3-st
Pikappide võrdlused
Postitatud: N Nov 25, 2010 10:06 pm
Postitas troy123
Sooviks teada kumba pikappi osta.Valikus on alati usaldusväärne Toyota Hilux, odavam variant Isuzu D-Max või kõige kallim variant Nissan Navaro.
Läbivus/Hind/vastupidavus
vaja oleks enda firmale auto osta.
Seega oleks vaja ka asju vedada nii kastis kui treileriga,sõita ka vähe offroad maastikul.
Ning kunagi oleks ka vb plaan ette hüdrauliline sahk panna-kummale neist see kergem oleks?
Postitatud: N Nov 25, 2010 10:18 pm
Postitas uputaja
Hilux on Ok, aga edasi ei käi. Navara kah ok, aga käib hästi edasi. Mõlemad autod aastast 2007.
Nii palju kui tean, siis Navaradel vahekasti tagumine simmer kipub jooksma.
D maxist ei tea.´
Hüdrosaha install tundub raske olema, kuna ees suur plaststange. Kui teha /osta ARB look a like raud, siis ei tohiks probleeme olla.
Lihtsam on teha tõstmine vintsiga ja pööramine hüdroga.
Andres
Postitatud: R Nov 26, 2010 8:33 am
Postitas troy123
Palju selline sahk maksma võib maksimum minna?
Ning kui palju peaks küttekulule juurde arvestama talvel lumelükkamisel?
Postitatud: R Nov 26, 2010 10:27 am
Postitas ott1
Tere.
Nüüd siis kohe saab kolmas aasta hiluxiga ringi sõidetud. Ei kiida ei laida. Eelmine oli siis 2008 väljalaskega nüüd siis uuem. Sisemüra suht suur mõlemal. Muidu sõita päris hea.
Nina oleks nagu paberist, st.väga kergesti purunev ja plastikut palju. Enne metsa minekut vaja põhja all olevad kaitsmed kriitilise pilguga üle vaadata ja natuke kinnitusi juurde teha.
Kütusekulu uuel umbes 8-9 100le sellest muidugi 85% maanteed.
Nõrgaks kohaks mootoril turbo mõlemal autol. Meil neid 6 autot ja eelmistest 4jal läks turbo vahetusse. Väidetavalt labad kõverad.Uutest ka ühel juba vahetatud. Mineku poolest see uuem muidugi parem aga jalgu ei jäänud kummagiga. Ära kipuvad kaduma ka tagumised porilapakad. Uued 2000 eeki tk.esinduses. Ühel autol ka genekas vahetusse läks kuna tehase poolt mingid katted puudu ja koopast loobib pori ja vett otse genekale peale.
Postitatud: R Nov 26, 2010 10:01 pm
Postitas üllar003
ott1 kirjutas:...
Nõrgaks kohaks mootoril turbo mõlemal autol. Meil neid 6 autot ja eelmistest 4jal läks turbo vahetusse. Väidetavalt labad kõverad...
Mulle seletas sellest hea tuttav Soomes, kel 14 a. töökogemust Toyota esinduses Helsingis ja nüüd oma hooldefirmat peab edukalt.
See Hilux-i tüüpviga, Soomes lahendatakse garantiikorras elektrilise soojenduse paigaldamisega õhulõdvikusse peale intercooleri radikat alla nurka. Just lumisel teel sõites tõmbab lumetolmu sisse, see sulab ja sinna alanurka koguneb vesi. Auto seisma jättes see jäätub külmaga. Uuesti sõitma asudes hakkab sulama. Kui jäätükk on juba piisavalt suur, veab õhuvooluga turbosse ja tulemuseks kõverad labad. Kõrvalt kuulates kohe tunda eriline vilistav hääl turbol.
Postitatud: L Nov 27, 2010 10:14 am
Postitas troy123
Aga Isuzuga pole kellegil kogemusi?Nii et kõige kallim Nissan on ikka parim valik?Palju see hüdro siis umbes maksaks ning palju selle metallist esistange maksaks?
Postitatud: L Nov 27, 2010 5:01 pm
Postitas Landy
Postitatud: L Nov 27, 2010 5:24 pm
Postitas jr
troy123 kirjutas:Aga Isuzuga pole kellegil kogemusi?Nii et kõige kallim Nissan on ikka parim valik?Palju see hüdro siis umbes maksaks ning palju selle metallist esistange maksaks?
Esistanged:
IRONMAN toodang algab 18000.- juurest
ARB tsipa veelgi kallim
Postitatud: L Nov 27, 2010 6:10 pm
Postitas AsTroSS
Need on kõik ju Datsunid...

Postitatud: L Nov 27, 2010 6:18 pm
Postitas uputaja
Keegi teine ju normaalseid kastikaid ei tooda ju.....
Postitatud: L Nov 27, 2010 7:07 pm
Postitas honkomees
troy123 kirjutas:Aga Isuzuga pole kellegil kogemusi?...
kogemust vähe, poolteist aastat ja siiani positiivne
* + kütet võtab vähe, keskeltläbi 8-8,5
* + sõita pehme,
* + juhitavus kah päris hea, mulle meeldib rohkem kui oma sõiduautoga sõita maanteed
* + "tõmmet" minu jaoks küllaga
* + hoolduse hind suht normaalne
* + lagunenud pole siiani midagi
* - üle 30 külmaga sõitma hakates sulas kondentsvesi laes üles ja hakkas tilkuma, aga seda eelmine talv ainult üks kord
* - salong täitsa soe, puhurist tuleb kuum õhk kuid tõsisel talvel ei soojene mootor sama näiduni mis suvel (esinduses öeldi et tuttav probleem, aga lahendust pole leitud, ei termostaatide vahetused ega muu pole abiks)
* - tagavedrude kinnitused silla all on võimalikud kinnijäämiskohad
Postitatud: L Nov 27, 2010 7:11 pm
Postitas JoelH
AsTroSS kirjutas:Need on kõik ju Datsunid...

1985 lahkus viimane Datsun tootmisliinilt.
Postitatud: P Nov 28, 2010 9:03 am
Postitas d22
Rauast stange saab Eestist 12k ilusti.(Arb kloon,Hiluxile). Ainuke mure, et stange kaalub ca 50 kg+ sahk, sel juhul vedrud-amordid vaja vingemate vastu vaja vahetada ehk. Kas plaanid uut või kasutatud, sest uuel Hiluxil on Elke andmetel 106 kw+126kw länkari mootor valikus. Ise otsustasin Toyota kasuks, Nissan tundis kuidagi madal ning esinduse remondimehed ei rääkinud ka head Navara kohta.
Postitatud: P Nov 28, 2010 1:12 pm
Postitas troy123
No tulevikus kaaluks vb isegi uut.Kuid hea pakkumise korral ka vb ka kasutatud.Paljud ütlevad et hiluxil võimu vähe võrreldes navaraga.Kuid kas see võimsuse vahe ületab seda 50000-70000 tuhande kroonist vahet(uuel autol).Kui peaks ostma endale selle firma autoks, siis kas saha eemaldamine suve sõitude jaoks kerge või raskema poolne?
Postitatud: P Nov 28, 2010 5:49 pm
Postitas AsTroSS
JoelH kirjutas:AsTroSS kirjutas:Need on kõik ju Datsunid...

1985 lahkus viimane Datsun tootmisliinilt.
Vahet ei ole, Aasias valmistaud nikerdised jäävad ikka Datsuniteks.
Kui on vaja selle liikuriga tööd teha ja midagi kastis vedada ,siis vaata Dodge Ram'ide poole
Tean mitmeid ehitusfirmasid, millel oli paari aasta vanused Datsunid aga peale esimese Ram'i soetamiset läksid kõik Datsunid müüki.
Enamusel on '97 aasta pika kabiini ja pika kastiga
Üks tegelane suutis isegi oma 100kg'ga Datsun Navara tagaluugi kõveraks astuda !!! Ilmselt nad metalli selle tegemisel ei kasuta, ainult värv.