1. leht 2-st
Postitatud: T Nov 23, 2010 9:13 am
Postitas karu
Landy kirjutas:Palun vasta järgmistele küsimustele mis hõlbustavad soovitamist!
Kas soovid:
automaat-või manuaalkäigukastiga
bensiini-või diislemootoriga
3-või 5-e uksega kerega
pigem maantee või metsa sõiduks
töö-või hobikasutuseks
Milline oleks soovituslik:
tootmisaastate vahemik
hinnatase
varustusaste
Landy, mul ammu selline mõte peas, et peaks tegema mingi tabeli kus kõik nö maasturid rivis koos mingi funktsionaalsuse hindamissüsteemiga kus oleks kõikide poolt antud hinnete keskmine ja kommentaari võimalus, muidu see millist maasturit osta jääbki kestma
Postitatud: T Nov 23, 2010 9:54 am
Postitas Landy
karu kirjutas:
Landy, mul ammu selline mõte peas, et peaks tegema mingi tabeli kus kõik nö maasturid rivis koos mingi funktsionaalsuse hindamissüsteemiga kus oleks kõikide poolt antud hinnete keskmine ja kommentaari võimalus, muidu see millist maasturit osta jääbki kestma
Erinevateks vajadusteks on sobilikud erinevad maasturid.
Lisks tulevad mängu teatud kompromissid. Just seetõttu on sellise hindamistabeli tegemine väga subjektiivne.
O.T:
Endale võistlusautot otsides tegin endale sellise tabeli olulistest omadustest ja kirjutasin kõik sobilikus hinnaklassis autod sisse, et lihtsam võrrelda oleks.
Postitatud: T Nov 23, 2010 11:19 am
Postitas raulex
Mina arvan,et kui keegi tõsiselt võistlusautot otsib,siis ta siit foorumist abi küll ei vaja.Pigem ikka sõiduautoinimesed,kes (hobi)maasturit osta soovivad.
Erinevate sõidukite kohta on infot palju,aga see on uute foorumikasutajate jaoks laiali paisatud.Miks muidu küsitakse ikka ja jälle näiteks VM mootori vastupidavuse kohta.
Tabelisse saaks koguda ka objektiivset infot,näiteks: tüüpvead,kütusekulu maanteel,max rehvi suurus,varuosade saadavus ja hinnatase jms.
Postitatud: T Nov 23, 2010 11:46 am
Postitas karu
Landy kirjutas:karu kirjutas:
Landy, mul ammu selline mõte peas, et peaks tegema mingi tabeli kus kõik nö maasturid rivis koos mingi funktsionaalsuse hindamissüsteemiga kus oleks kõikide poolt antud hinnete keskmine ja kommentaari võimalus, muidu see millist maasturit osta jääbki kestma
Erinevateks vajadusteks on sobilikud erinevad maasturid.
Lisks tulevad mängu teatud kompromissid. Just seetõttu on sellise hindamistabeli tegemine väga subjektiivne.
O.T:
Endale võistlusautot otsides tegin endale sellise tabeli olulistest omadustest ja kirjutasin kõik sobilikus hinnaklassis autod sisse, et lihtsam võrrelda oleks.
See subjektiivsus peakski seal väljenduma, a'la sobilikkus TR3 -e ja sinna siis kes tahab saaks oma nägemuse või arvamuse kirjutada. Tehniliselt ma veel ei kujuta ette kuidas seda teha aga mingi kasvõi elementaarne tabel võiks olla küll
Postitatud: T Nov 23, 2010 8:08 pm
Postitas Myrgel
Landy kirjutas:Erinevateks vajadusteks on sobilikud erinevad maasturid.
Lisks tulevad mängu teatud kompromissid. Just seetõttu on sellise hindamistabeli tegemine väga subjektiivne.
Pigem on ühe mehe arvamus ühest margist või mudelist subjektiivne. Kui näiteks sada meest on üht autot omanikuna või endise omanikuna hinnanud annab see margist oluliselt parema pildi. Samal põhimõttel töötavad ju kõik kvaliteedihinnangud. Selline tabel oleks täitsa abiks juhul kui see oleks ka korralikult koostatud.
Urmas
Postitatud: K Nov 24, 2010 9:32 am
Postitas rannamees
karu kirjutas:Landy kirjutas:Palun vasta järgmistele küsimustele mis hõlbustavad soovitamist!
Kas soovid:
automaat-või manuaalkäigukastiga
bensiini-või diislemootoriga
3-või 5-e uksega kerega
pigem maantee või metsa sõiduks
töö-või hobikasutuseks
Milline oleks soovituslik:
tootmisaastate vahemik
hinnatase
varustusaste
Landy, mul ammu selline mõte peas, et peaks tegema mingi tabeli kus kõik nö maasturid rivis koos mingi funktsionaalsuse hindamissüsteemiga kus oleks kõikide poolt antud hinnete keskmine ja kommentaari võimalus, muidu see millist maasturit osta jääbki kestma
Siklitele on selline koht ammu olemas.
Eri kriteeriumite järgi tuleb võrdlus näiteks DR vs XT ja kenasti eraldi kõik kasutusomadused.
Postitatud: K Nov 24, 2010 10:28 am
Postitas Landy
Kujutad sa üldse ette kui palju on maailmas 4x4 veoskeemiga kuni 3,5t sõidukite tootjaid, nende mudleid ja modifikatsioone?
Võime ju tõmmata mõttelise piiri, et üle 30 aasta vanuseid sõidukeid ei käsitle, kui ikkagi jääb alles aukartust äratav hulk.
Postitatud: K Nov 24, 2010 11:28 am
Postitas karu
Landy kirjutas:Kujutad sa üldse ette kui palju on maailmas 4x4 veoskeemiga kuni 3,5t sõidukite tootjaid, nende mudleid ja modifikatsioone?
Võime ju tõmmata mõttelise piiri, et üle 30 aasta vanuseid sõidukeid ei käsitle, kui ikkagi jääb alles aukartust äratav hulk.
Landy, sul täiesti õigus, et neid palju kuid kuid alustaks äkki millegi lihtsamaga nagu näiteks selline nagu mu pilt, kus osta soovijale näidatakse keskmisi hindeid aga hinnata ja kommenteerida saaks igaüks.
Andmed antud tabelis laest võetud, ärge neile tähelepanu pöörake

Postitatud: K Nov 24, 2010 12:44 pm
Postitas Landy
Karu, mina soovitaks sul alustada lihtsamast otsast.
1)Tee nimekiri viimase 30 aasta jooksul toodetud ja siin turul ringlevatest maasturite markidest (aluskes võta meie foorumi markide jaotus ja auto24 näiteks)
2)Markide alla proovi luua (põhi-)mudelite loend
3)Sealt edasi juba alammudelid või modifikatsioonid (erinevad kerermudelid, mootorid, kastid, sillad, jne)
Siis saad tegeliku ülevaate kui suur töö see on.
Usun, et ainuüksi selle "puu" loomine on sulle juba paari nädala töö (kui igapäevaseks põhitööks ei võta)
Näiteks
1.Land Rover
1.1 Series III
1.1.1 88"
1.1.1.1. mootor 2,25L R4 Bensiin
1.1.1.2 mootor 2,25L R4 diisel
1.1.2 109"
1.1.2.1 mootor 2,25L R4 Bensiin
1.1.2.2 mootor 2,25L R4 diisel
1.1.2.3 mootor 3,5 V8 Bensiin
1.2 Defender
1.3Discovrey
1.4 Range Rover
1.5 Freelander
jne.
Või
2. Lada
2.1 Niva
2.1.1 2121
2.1.2.1 mootor 1,3L r4
2.1.2.2 mootor 1,5L r4
2.1.2.2 mootor 1,6L r4
2.1.2 21213
2.2.2 21214
jne.
Postitatud: K Nov 24, 2010 2:36 pm
Postitas karu
Landy, ma ei mõelnud seda nii, kõiki variante ei pea üles lugema, pole vajadust, tabelis oleks need variandid mida siit keegi sinna lisab ehk selle siinse seltskonna soovitused oleks seal kirjas ning maasturihuviline saadetaks kõigepealt sealt siis lugema, ehk sealt saaks vastuse oma esimesele küsimusele millist maasturit siin soovitatakse osta. No aga kui ta leiab mingi mis tabelis puudub siis seda küsimust vaadataks juba konkreetse auto suhtes edasi, umbes nii mõtlesin.

Postitatud: K Nov 24, 2010 5:58 pm
Postitas ubin
Aga kui selline hindele tabel foorumisse: "Tahan osta aga" ja täpsem +/- arutelu iga margi foorumi alla eraldi. Pilte, filmijuppe maastikul, kokku-lahti materjal, varuosade hinnad ...jne.
Postitatud: K Nov 24, 2010 6:39 pm
Postitas raulex
Landy kirjutas:Kujutad sa üldse ette kui palju on maailmas 4x4 veoskeemiga kuni 3,5t sõidukite tootjaid, nende mudleid ja modifikatsioone?
Kui lisada filter" Vahekasti omavate maasturite ",mis on foorumis autode müügil,väheneb valik oluliselt.Keretüüp ei tohiks ka olulist rolli mängida,see,et lühike on metsas parem ja pikka mahub rohkem on elementaarne.Käigukast on maitseasi,vajadusel saab lisada kommentaari"manuaal väga nõrk "vms.Küll on oluline mootor,nende juures on ikka väga suuri erinevusi kvaliteedis(näit. Jeepi 2,5b vs. 4,0b vs.2,5d või Nissani 2,7 td vs. 3,0 td)Tabel ei pea ju kohe lõplik olema,algatuseks japsid, Jeep,MB,LR,Uaz,Niva oleks hea küll.Võibolla mõne unustasin.
Postitatud: K Nov 24, 2010 11:34 pm
Postitas rommi
Mõte omapäerane aga segaseks jääb, et mida see tabel siis konkreetselt ikkagi mõõdab? Kardan, et kokkuvõttes on kõik liiga maitseasi ja otseses seoses tihendist rooli ja istme vahel. Mul on olnud nii sj413 kui lc70 aga ma ei oska siiani öelda, kumb on mudas
parem. See ongi offroadi võlu, autod ehitatakse omale tavaliselt

Petsile meeldib mersu, mulle samurai ja landyle landlover, see ongi ju lahe kogu selle asja juures.
Ainus tabel mis annaks reaalselt infot oleks mingi lihtne tabel kaalude, vedrustuse, sillatüüpide ja mootorite väändemomentide kohta.
Vbl ma olen asja ideest valesti aru saanud ja vabandused ette sel juhul

Postitatud: N Nov 25, 2010 12:21 am
Postitas Landy
Rommi, see poleks mitte kiitmise, vaid laitmise ja hoiatamise tabel.
A'la
*Jeepi VM diisel - hoia heaga eemale.
*Land Rover-i 2,5L ilma turbota diisel - ei liigu üldse edasi
*Patroli 3,0L diisel- potensiaalne käsigranaat
*Lada Niva 5 käiguline käigukast - kontrolli stopperseibi kasti sees!
Postitatud: N Nov 25, 2010 1:38 am
Postitas rommi
Landy kirjutas:Rommi, see poleks mitte kiitmise, vaid laitmise ja hoiatamise tabel.
A'la
*Jeepi VM diisel - hoia heaga eemale.
*Land Rover-i 2,5L ilma turbota diisel - ei liigu üldse edasi
*Patroli 3,0L diisel- potensiaalne käsigranaat
*Lada Niva 5 käiguline käigukast - kontrolli stopperseibi kasti sees!
A no selline asi oleks täitsa lahe... mul pikad juhtmed vist.
*4Runner V6 - lekkiv kaanetihend
