1. leht 1-st
Uaz-ile abi!
Postitatud: E Jaan 23, 2006 8:12 pm
Postitas Joel
Tere
Soov oleks lähiajal sõitma hakata oma Uaz-ikuga TR- 2 klassis aga oleks vaja soovitusi teadjamata ja kogenenumate Off- roadijatelt!
Masinaks vana UAZ469 millel mootriks 2,5TD, sillad on originaalid (reduktorsillad) aga ma ei ole veel suutnud otsustada, et millised oleks kõige paremad lahendused (mõõdud) velgede ja rehvide osas!
Ootaks soovitusi ja ka pakkumisi ka müüdavate rehvide kohta, vaja oleks siis 4-5tk.
Re: Uaz-ile abi!
Postitatud: E Jaan 23, 2006 9:08 pm
Postitas Landy
Joel kirjutas:Tere
Soov oleks lähiajal sõitma hakata oma Uaz-ikuga TR- 2 klassis aga oleks vaja soovitusi teadjamata ja kogenenumate Off- roadijatelt!
Masinaks vana UAZ469 millel mootriks 2,5TD, sillad on originaalid (reduktorsillad) aga ma ei ole veel suutnud otsustada, et millised oleks kõige paremad lahendused (mõõdud) velgede ja rehvide osas!
Ootaks soovitusi ja ka pakkumisi ka müüdavate rehvide kohta, vaja oleks siis 4-5tk.
1) Selle mootoriga sind "TR-2" kalassi võitlema ei lasta
2) Küll võid selle autoga osaleda võistluskalssis "Standard"
3) Kui vahetad oma autol mootori tagasi origanaal UAZ mootori vastu, siis vastavalt tehnilistele reeglitele on lubatud klassis TR-2 kuni 33" rehv.
4)Kui mootorit vahetada ei soovi, siis klassis "Standard" on lubatud kuni 35" rehv.
Enne ehitama hakkamist loe põhjalikult need läbi:
http://www.4x4offroad.ee/foorum/viewtopic.php?t=2159
http://eal.4x4.ee/index.php?option=com_ ... &Itemid=91
Re: Uaz-ile abi!
Postitatud: E Jaan 23, 2006 9:35 pm
Postitas hulkur

Landy ole hea ja võta vaevaks kõigepealt ise lugeda enda poolt viidatud TR-2 klassi tehnilisi reegleid, mis ütlevad:
6.2 Mootor
Kasutada tohib igasuguseid autode diisel- või bensiinimootoreid. Toitesüsteem on vaba, ülelaadimine on lubatud. Mootori vahetus peab kajastuma registreerimistunnistusel.
Seega, kui mootorivahetus on ARK-s registreeritud pole mingit takistust selle autoga võistelda TR-2 klassis, juhul muidugi, kui muu vastab nõuetele...
Jõudu ehitamisel.
andres
Postitatud: E Jaan 23, 2006 11:47 pm
Postitas TR Pjätt
Uaziga kannatab sõita küll ja kuidas veel. Rene Team noppis karikaid mõnuga ja võitis ka aasta arvestuses. Nii et rehvid alla ja rajale.
Priit
Postitatud: T Jaan 24, 2006 7:54 pm
Postitas hulkur
Kuna tundub, et keegi meie UAZ friikidest (:mg diff ja jr) ei viitsi nõu anda, siis mõned lihtsad soovitused:
Rehvid:
olenevalt sellest kui palju raatsid rehvide alla raha panna, parim valik oleks kindlasti Interco Bogger'id, millega sõidavad enamus TR-2 masinatest, need peavad olenevalt sõidustiilist ja intensiivsusest vastu 2-3 hooaega, maanteesõit suhteliselt välistatud nendega. Odavam valik oleks 35" MT mustriga rehvid (ise valiksin GoodYear Wrangler MT/R või sarnase mustriga Cooper Discoverer STT (new), vanem STT on BFG MT mustriga.
Veljed:
35" rehvidele oleks optimaalne 8" velg, soojalt soovitan Mareki juures Offroad Services lasta teha ka bedlockid, säästad vaeva metsas.
Kindlasti peaksid mõtlema diffri lukkudele mõlemasse silda. Ma ütleks isegi, et pigem odavam MT rehv ja lukud/bedlockid, kui lahtised sillad ja Boggerid.
jõudu...
andres
Postitatud: T Jaan 24, 2006 10:36 pm
Postitas erik
ja vints ja korralik vints.
Postitatud: K Jaan 25, 2006 10:00 am
Postitas Joel
Rehvid:
olenevalt sellest kui palju raatsid rehvide alla raha panna, parim valik oleks kindlasti Interco Bogger'id, millega sõidavad enamus TR-2 masinatest, need peavad olenevalt sõidustiilist ja intensiivsusest vastu 2-3 hooaega, maanteesõit suhteliselt välistatud nendega. Odavam valik oleks 35" MT mustriga rehvid (ise valiksin GoodYear Wrangler MT/R või sarnase mustriga Cooper Discoverer STT (new), vanem STT on BFG MT mustriga.
.... tänud kõigile vajaliku informatsiooni eest!
.... aga Hulkur äkki annad infi kust saaks antud boggereid (Eestist) osta või siis GoodYeare

Postitatud: K Jaan 25, 2006 11:25 pm
Postitas hulkur
Boggerid saad kas Soomest
http://www.offivaruste.com, ise USA-st tellides (kui transa suudad sebida siis mõistlik) või kellegi kasutatud Eestist (või ka Soomest/Rootsist). Tuula foorumi müügi kuulutusi, äkki leiad midagi, siin neid ikka aeg-ajalt müüakse.
GY Wrangler MTR-d saad suvalise Eesti rehvimüüja käest, kellelt parema hinna suudad välja kaubelda. Üks hea koht kus ise käin ja tean, et nii mõnedki veel on Tallinna Kummimees. Seal on müügijuht Jaan, kellega saab jutule...
http://www.kummimees.ee/
Cooperid saad ka kas Kummimehest või otse maaletoojalt - Valtu Rehvikeskus
http://www.cooperrehvid.ee
Veljed sobiksid laiakstehtud Mangelsid.
Re: Uaz-ile abi!
Postitatud: N Jaan 26, 2006 12:19 am
Postitas MM
Joel kirjutas: sillad on originaalid (reduktorsillad) aga ma ei ole veel suutnud otsustada, et millised oleks kõige paremad lahendused (mõõdud) velgede ja rehvide osas!
Ootaks soovitusi ja ka pakkumisi ka müüdavate rehvide kohta, vaja oleks siis 4-5tk.
Üks pisiasi veel, praegused reeglid kõnelevad:
6.5 Rattad ja rehvid
Kasutada tohib ainult Eesti Vabariigi seadusandlusega vastava kategooria sõidukile lubatud õhkrehve, mis omavad vastavat E või DOT ja muud nõutavat märgistust. Minimaalne komplektse ratta läbimõõt on 775 mm ja maksimaalne lubatud läbimõõt 915 mm.
Reduktorsildadega autode puhul on maksimaalne lubatud ratta läbimõõt 838 mm.
Rehvi läbimõõdu kontrollmõõtmist teostatakse rõhu 1,5 atm juures, horisontaalsihis, mööda joont, mis läbib ratta keskpunkti. Mõõtmist võib teostada kõigil ratastel, kaasarvatud varurattal(-ratastel).
See peaks olema 33" tolli, vältimaks ebameeldivaid üllatusi tehnilises kontrollis.
terv
Mait
Postitatud: N Jaan 26, 2006 9:17 am
Postitas Ain
Sobivad Mangelsid leiad ka Kummimehelt. 1100:- EEK/tk. letis.
Postitatud: N Jaan 26, 2006 3:50 pm
Postitas jr
Ja needsamad sobivad mangelsid tulevad sinna Motoralist, kus 4x4.ee on oma account. Nii et saame aidata nende hankimisel.
Postitatud: P Jaan 29, 2006 8:20 pm
Postitas usajansa
ja need mangelsid saabuvad sinna motorali alles kevadel ,kuna tellivad konteineriga jne.15 tollise velje leidmine oli suht keeruline.eel dets algul polnud saadaval peale 10 tollise laiusega .