1. leht 1-st

Vabaklass

Postitatud: E Jaan 16, 2006 7:12 pm
Postitas Indrek
Selline küsimus, kustkohast saab vabaklassi kohta infot?
Teh.tingimused jms...???

Postitatud: E Jaan 16, 2006 10:06 pm
Postitas Landy
Lumetormi kohta on siin kõik kirjas:
http://www.cooperland.ee/snowstorm2006/ ... lement.php

Postitatud: E Jaan 16, 2006 11:08 pm
Postitas Indrek
Landy kirjutas:Lumetormi kohta on siin kõik kirjas:
http://www.cooperland.ee/snowstorm2006/ ... lement.php
Sedand küll, ma mõtlesin kuskohas need tehnilised tingimused vabaklassi kohta on? :?:

Postitatud: E Jaan 16, 2006 11:14 pm
Postitas Landy
Indrek kirjutas:
Landy kirjutas:Lumetormi kohta on siin kõik kirjas:
http://www.cooperland.ee/snowstorm2006/ ... lement.php
Sedand küll, ma mõtlesin kuskohas need tehnilised tingimused vabaklassi kohta on? :?:
Veelkord- puust ette ja pudrulusikaga suhu:

6.2 4X4 vabaklass kes osalevad maasturite orienteerumis ja osavusvõistluse "Lumetorm 2006" üldarvestuses - Auto peab olema tehniliselt korras, ohutus nõuetelt vastama võistlusklassile TR-1 kehtestatud nõuetele (kõrvalekalded on lubatud jõuallika osas ning keredetailide ja tulede asendatavuse osas, kui samas on täidetud ohutusnõuded) ning autos peab olema võistlusklassis TR-1 ettenähtud varustus (esmaabi pakend, tulekustutid jne.). Suurim lubatud rehvi diameeter on 838 mm ( 33" ). Pehme katusega sõidukitel peab olema 4-st punktist raamile ja/või kerele kinnitatud turvakaar. Kui autos istub võistluste ajal tagaistmel meeskonna liige, peab autol olema 6 punktist kinnitatud turvakarkass tagamaks avarii korral tagaistmetel viibivate meeskonna liikmete turvalisuse.
NB! Turvakaared ja karkassid peavab olema valmistatud tugevast terastorust minimaalse läbimõõduga 45 mm ja seina paksusega minimaalselt 2,5 mm.

Postitatud: E Jaan 16, 2006 11:27 pm
Postitas Indrek
Tänud!!!!
Lihtsalt ei märganud nähtavasti. 8)

Postitatud: E Jaan 16, 2006 11:33 pm
Postitas Stupiduser
Vabaklass ei ole sportklass st see on klass korraldaja armust st kui korraldaja viitsib siis laseb vabaklassi kah rajale (kui viitsib ja aktiivseid huvilisi on siis laseb veel peale ATV-d, tsiklimeestele motoklassi, mootorsaanimeestele kelguklassi jne, vaba maa ju). Seega määratakse tehnilised tingimused korraldaja suva järgi igal võistlusel eraldi.

Ideaalis lähtutakse EORK "originaal" klassi tehnilistest tingimustest (minu arvates oleks ilus aga tõenäoliselt pole unifitseerimises kokku lepitud).
Kuna www.4x4offroad.ee lehest on hetkel kasutatav vaid foorumiosa siis on hetkel kättesaadav vaid "klubisarja" reeglite 2006. aasta projekt...

Postitatud: T Jaan 17, 2006 9:30 am
Postitas MM
Stupiduser kirjutas: Ideaalis lähtutakse EORK "originaal" klassi tehnilistest tingimustest (minu arvates oleks ilus aga tõenäoliselt pole unifitseerimises kokku lepitud).
Millised on erinevused peale rehvi mõõdu ?
st EORK sarjas ju kolm nn vaba klassi ainult erineva rehvi mõõduga.

Postitatud: T Jaan 17, 2006 12:33 pm
Postitas Indrek
Tegelikult pakuks välja sellise mõtte, et kas ei võiks vabaklass olla tõesti "vaba".
St., et täitma peaks ainult turvanõudeid (mis on igaühe enda huvides ju!)
Rehvi mõõdud jms... võiks olla vaba kuni teatud suuruseni (nt....kuni...33,35,38), et mõni lihtsalt Kirovetsiga metsa ei tuleks.

Kuipalju plekki mahakruvitud, kuipalju miskit muudetud poleks takistuseks. Paljud sõidavad ju Uazikutega, milledele on istutatud mõni kobedam mootor, kuid päris spetsklassi mõõtu välja ei anna. Samas ka ise oma 35-ga võiks algatuseks vabaklassi proovida ja siis otsustada kas siirduda TR 2-te või mitte. Saaks nö. käe valgeks.

Postitatud: T Jaan 17, 2006 12:47 pm
Postitas Stupiduser
MM kirjutas: Millised on erinevused peale rehvi mõõdu ?
st EORK sarjas ju kolm nn vaba klassi ainult erineva rehvi mõõduga.
Rehvimõõt ju piisav erinevus :D