1. leht 3-st

2,3 bensuka tuunimine

Postitatud: N Nov 04, 2010 8:33 pm
Postitas e.p.
Seoses ühe teise teemaga tekkis selline uue teema mõte :)
et siis kes , kus ja mida ja mille eest on saavutanud üritades seda mootorit võimekamaks muuta !?

Postitatud: N Nov 04, 2010 8:45 pm
Postitas hulkur
Ega siin ilmselt mingit raketiteadust pole, bensukas ju nagu iga teine - kergem hingamine, sisselase, väljalase, korras küünlad-juhtmed...

Torukolle, mida mainisin, läks maksma kui mälu ei peta mingi 5k eek vist äkki...

Andres

Postitatud: N Nov 04, 2010 9:00 pm
Postitas e.p.
vanemal pritsepeal (460) oli miski "klots" küljes, kus salakaval kruvi, mida kruvides asi paremini liikuma hakkas ja "tühi koht" ära kadus.
463-l piilusin ja ei leidnud seda kruvi sealt :) tea, kas peaks vanema tüübi "klotsi" proovima ...
kunagi, kui saksast sai see punane toodud,mis Arto käes ole see viga küljes, et tühi koht ja ei jaksa nagu minna mingitel pööretel.
sai siis vist kolme erinevat pritset katsetatud koos kollektoriga ja ilma jne pea aasta jooksul.
lõpuks läksin silberisse diagnosti ja seal vana kruttiski seda kruvi ja kõik sai korda :)

Postitatud: N Nov 04, 2010 9:19 pm
Postitas kala
kunagi oli üks team nimega algajad ja oli see muidu suht standard mersu,aga sõitis tol ajal tr3-s isegi sõitsin nendega ühe sõidu.
Ja seda mootorit näppis isand hunt,ei tea kas tal siin kasutaja on,aga väheke teravamalt tal liikus küll vist kui ma õigesti mäletan.
Aga samas mõtetult väike mootor ja pauku sealt nagunii korralikult ei tule.
Palju selle 24v r6 3,0 mootori kaaluvahe on võrreldes selle 2,3-ga?
Kas see ei oleks kõige odavam tuuning?
Arvan et sellest 2,3 normaalselt jõudu kätte saada,siis see läheb 2 korda rohkem maksma kui see asi väärt on. :roll:

Postitatud: N Nov 04, 2010 9:32 pm
Postitas hulkur
Vaiko (ehk siis algajate) G on meh pritsiga 130 kW 3,0 M104. Hundi enda oma oli kas 2,3 või 2,8 ei mäleta enam. Vaiko G-st teab ilmselt Vello (ehk isand Runn) rohkem kui keegi teine.

Postitatud: N Nov 04, 2010 9:35 pm
Postitas e.p.
Vaiko G mootor on peal Prido autol :)
Hundil vist ainuke plastnina eestis ... selle peaks kuidagi järgi tegema :)

Postitatud: N Nov 04, 2010 9:37 pm
Postitas e.p.
aga ma jääks ikka selle 2,3 juurde ja üritaks seda kuidagi parendada aga niisama, huupi ei tahaks torkida
see mehh pritse suht raketiteadus tänapäeval juba ja elustamine kallivõitu :)

Postitatud: R Nov 05, 2010 1:09 am
Postitas zum
Midagi sellist äkki? :roll:
Meenus lihtsalt seoses selle 2.3-ga kunagi TM-is loetud jutt ja google abistas :)

Kui loll mõte oli, ärge kõvasti lööge...


zum

Postitatud: R Nov 05, 2010 9:40 am
Postitas kala
hulkur kirjutas:Vaiko (ehk siis algajate) G on meh pritsiga 130 kW 3,0 M104. Hundi enda oma oli kas 2,3 või 2,8 ei mäleta enam. Vaiko G-st teab ilmselt Vello (ehk isand Runn) rohkem kui keegi teine.
hundil oli 2,3 kindlasti,aga ajasin siis nime sassi vist :S

Postitatud: R Nov 05, 2010 9:46 am
Postitas kala
zum kirjutas:Midagi sellist äkki? :roll:
Meenus lihtsalt seoses selle 2.3-ga kunagi TM-is loetud jutt ja google abistas :)

Kui loll mõte oli, ärge kõvasti lööge...


zum
sellel mootoril pidi väga hea voolavusega kaan olema,mida turbo fännid kiidavad.

Postitatud: R Nov 05, 2010 6:27 pm
Postitas margus61
e.p. kirjutas:aga ma jääks ikka selle 2,3 juurde ja üritaks seda kuidagi parendada.
Toda minagi, aastast 2000 selle 2,3B juures oldud ilma suurema ekslemiseta ja seni pole küll asi jäänud võimsuse taha pidama (mul 6,17 sillad). Aga powerit võiks rohkem olla küll ja sellepärast vaikselt uurisin kergendamise teemas, et kas karvasemat nukka on keegi silmanud sellele konele. Muude asjadega saab hingamise parandamisel ise hakkama. Stock 8V kaan on iseenesest üsna hea, ainult veidi sai nurkasid siluda ja väljalaskekanaleid siledamaks teha. Nukk on ainuke, mida poest vaja oleks. Jänkiautodega on lihtne, kõik võimalik, mis pähe võib tulla on nutsaka raha ja nädala ootamise kaugusel. Euroka performance kraamiga ma pole kursis. Äkki Mait oskab mingi jälje kätte anda?

Postitatud: R Nov 05, 2010 8:18 pm
Postitas hulkur
guugeldades M102 tuning oli esimene vastus näiteks see:

Pilt

http://www.bar-tek-tuning.com/schrick+n ... es+268.htm

Postitatud: R Nov 05, 2010 9:09 pm
Postitas e.p.
proovida ju võib, kes kaupa tegema nendega hakkab?
Andres iseenesest netikabanduse guru meil vist ? ;)

Postitatud: R Nov 05, 2010 9:17 pm
Postitas hulkur
Kuna mul endal on hetkel prioriteediks Seljakott, mis on muutumas passiivseks rahakotiks, siis ise ma praegu huvitatud pole, aga kui te saksmanitega suhtlemisega hakkama ei saa võin aidata küll vajadusel.

Postitatud: R Nov 05, 2010 9:30 pm
Postitas e.p.
oleks ette tänulik :)
mine tea, kui asja sellest jupist, siis ehk saad kunagi endale ka külge installida ...