1. leht 3-st
G kergemaks tegemine
Postitatud: K Nov 03, 2010 5:01 pm
Postitas walkman
Tervist. Autoks w460 300GD ja küsiks nõu, et kuidas autot kergemaks saada? Praeguseks olen vahetanud metallist kütusepaagi plastiku vastu, põhjamati välja võtnud, tagumise istme välja visanud, kapoti alt selle mati ka välja rookinud, aga muret teeb, et auto ikkagi kuradi raske. Mida mõistlikku saaks veel ette võtta kaalulangetamise suhtes? Silmas peaks pidama, et auto jääks sellisesse konditsiooni, mis lubaks sõita TR1 klassis, ehk siis kere lõigata ei tohi. Ma eeldan, et uksepolstrite ja laepolstri eemaldamine on niivõrd marginaalne kaalusääst, et sellega vast primaarne tegeleda ei ole. Mis krdi asi see selle G nii raskeks teeb võrreldes nt Toyo ja Mitsu jms. maasturitega. Praeguses konditsioonis selle masinaga üpris keeruline maastikul toimetada, kipub igas võimalikus ja võimatus kohas kinni istuma - seda olenemata lukkudest ja korralikust rehvist. Võibolla tuli pisut segane jutt, aga küllap aru saate.
Erik

Postitatud: K Nov 03, 2010 5:21 pm
Postitas margus61
Põhja alt matt võib olla läbi vettinud, ilma selleta pole miskit häda ja jalad on ilusti soojad. Kui kõva katusega, siis tagumised aknad 3 tk polükarbonaadi vastu (mul on pakkuda vana auto pealt). See tagumine lae koorik kaalus ka ikkagi. Varuratta kandur (ratas tuppa). Kärukonks, kui on. Summutist saab ehk ühe tüki eemaldada. Raadio+kõlarid, kui on. Originaalne õhupuhasti mingi Green filter alukopsiku vastu. Tagasilla pidurdusjõu regulaator on nuhtluseks.
Ma ei tea, kas see kõik tänapäeval
TR-1 legal on. Plastikust esitiivad ja kapott oleks järgmine tase.
Mis krdi asi see selle G nii raskeks teeb võrreldes nt Toyo ja Mitsu jms. maasturitega.
vist kõik asjad on rauast ja sellisest paksemast-jämedamast...
Edit: Esiistmed ununesid. Tahad, astu Nõmmelt läbi mõni päev, äkki märkad midagi kasulikku. Mul vana kest ja värskem sõiduk õue peal. Tel. peaks profiilis leiduma.
Re: G kergemaks tegemine
Postitatud: K Nov 03, 2010 10:03 pm
Postitas trc
walkman kirjutas:Tervist. Autoks w460 300GD ja küsiks nõu, et kuidas autot kergemaks saada? Praeguseks olen vahetanud metallist kütusepaagi plastiku vastu, põhjamati välja võtnud, tagumise istme välja visanud, kapoti alt selle mati ka välja rookinud, aga muret teeb, et auto ikkagi kuradi raske. Mida mõistlikku saaks veel ette võtta kaalulangetamise suhtes? Silmas peaks pidama, et auto jääks sellisesse konditsiooni, mis lubaks sõita TR1 klassis, ehk siis kere lõigata ei tohi. Ma eeldan, et uksepolstrite ja laepolstri eemaldamine on niivõrd marginaalne kaalusääst, et sellega vast primaarne tegeleda ei ole. Mis krdi asi see selle G nii raskeks teeb võrreldes nt Toyo ja Mitsu jms. maasturitega. Praeguses konditsioonis selle masinaga üpris keeruline maastikul toimetada, kipub igas võimalikus ja võimatus kohas kinni istuma - seda olenemata lukkudest ja korralikust rehvist. Võibolla tuli pisut segane jutt, aga küllap aru saate.
Erik

Walkman/Erik.
Minuarust on teile nii mitugi korda juba antud head nõu ronida TR2'e/Vabasse. Seda nii foorumis kui ka võistlustel koha peal

Postitatud: K Nov 03, 2010 11:30 pm
Postitas walkman
Nõustun täiesti. Kestvuse kohapealt lausa uskumatu auto, ei mäletagi korda kui poleks omal jõul metsast ära tulnud. Kohtadest siinkohal ei räägi muidugi. Iga aastaarvestuse punktikoht on seni suurt rõõmu toonud, kuid eks hing ihkab loomulikult enamat. On käinud korduvalt peast läbi ka mõtteid autot vahetada, aga kuna olemasolevat on väga raske realiseerida, siis oleme sellega läbi ajanud. Ja sellepärast küsisingi, et äkki on veel midagi, mida teha et natukenegi paremaks saaks auto. Eks näis mis uus hooaeg toob, võimalik tõesti, et tulevad muudatused võistlusklassis. See aasta tahaks veel visalt ASMV ära punnitada ja siis peab hakkama uuesti tarkadega konsulteerima, kuidas täpselt edasi toimida.
Postitatud: K Nov 03, 2010 11:50 pm
Postitas trc
walkman kirjutas:Nõustun täiesti. Kestvuse kohapealt lausa uskumatu auto, ei mäletagi korda kui poleks omal jõul metsast ära tulnud. Kohtadest siinkohal ei räägi muidugi. Iga aastaarvestuse punktikoht on seni suurt rõõmu toonud, kuid eks hing ihkab loomulikult enamat. On käinud korduvalt peast läbi ka mõtteid autot vahetada, aga kuna olemasolevat on väga raske realiseerida, siis oleme sellega läbi ajanud. Ja sellepärast küsisingi, et äkki on veel midagi, mida teha et natukenegi paremaks saaks auto. Eks näis mis uus hooaeg toob, võimalik tõesti, et tulevad muudatused võistlusklassis. See aasta tahaks veel visalt ASMV ära punnitada ja siis peab hakkama uuesti tarkadega konsulteerima, kuidas täpselt edasi toimida.
Teha on palju, nagu juba ka eelmistes threadides mainitud. Aga seda mitte TR-1's. G ei ole auto, millega sul oleks mingeidki sansse rinda pistmisel katusega atv-dega.
Mina kaaluks mootorivahetust. 617a või OM603 vastu. e. siis kindlasti turbo. Rohkem väänet ja hp'd. E. kaal tuleb korvata milegi muuga

Postitatud: N Nov 04, 2010 8:57 am
Postitas uputaja
Tegelikult ei ole mõtet ennast Vabasse tapma minna. Novaasi teami vaba G kaalus 2,7t ja seda kaalu pidi maapeal hoidma 33x14 Bogger. TR2/3 oleks sellisele rauakolakale ainuke valik.
Pigem turbokone, portaalid ja 39,5 Boggerid/traktorid.
Mis siin ikka masohismiga tegeleda.
Parimat.
Andres
Postitatud: N Nov 04, 2010 9:02 am
Postitas e.p.
ei ole sel G-l häda midagi muud, kui et kallis on osta ja siis ei raatsi lõhkuda.
Teie G-l probleemiks võimetu mootor, mis lisaks teeb nina liiga raskeks.
Postitatud: N Nov 04, 2010 9:10 am
Postitas runn
Kui tahad Tr-1 võistelda siis tsiviil g-ga ei saa kaalu heaks nii et EAL-iga pahuksisse ei lähe.
Variant mida olen kaalunud
http://www.blocket.se/skaraborg/Mb_g_24 ... ?ca=11&w=3
Sinna pane oma R5 turbo enne Eestis regamist, nii saad paberid kohe korda.
Võib olla pead sillad ka ümber viskama, pooltel neist ei ole lukke paigaldatud.
Seega teed kahest autost kaks autot. Aga saad omale parema

Postitatud: N Nov 04, 2010 9:26 am
Postitas trc
runn kirjutas:Kui tahad Tr-1 võistelda siis tsiviil g-ga ei saa kaalu heaks nii et EAL-iga pahuksisse ei lähe.
Variant mida olen kaalunud
http://www.blocket.se/skaraborg/Mb_g_24 ... ?ca=11&w=3
Sinna pane oma R5 turbo enne Eestis regamist, nii saad paberid kohe korda.
Võib olla pead sillad ka ümber viskama, pooltel neist ei ole lukke paigaldatud.
Seega teed kahest autost kaks autot. Aga saad omale parema

Sel masinal ei ole R5 turbo vaid vabalthingav. See ongi probleem.
Postitatud: N Nov 04, 2010 10:05 am
Postitas e.p.
runn, oled kindel, et see oluliselt kergem kere?
cabriol ja kuudil reaalselt mingi 100 kilo vahet kaalul.
G surm on raske ja võimetu mootor ninas, mis viib masina otsejoones põhja, kui enne auku ei saavutata piisavat kiirust üle libisemiseks

mina eelistan 2,3 bensukat kuna:
võimsus sarnane
kütuse kulu sarnane
nina kaal kergem
ja muidugi, kui sinna sisse ronib 4x100 kg meest, siis pole enam vahet, mis klaasid ees jne

Postitatud: N Nov 04, 2010 10:08 am
Postitas e.p.
ühele võistlusmasinale panime R5 turbo peale, sai sama hea ja võimas, kui 2,3 bensukas automaatkastiga aga nina kaal ...
Postitatud: N Nov 04, 2010 10:09 am
Postitas Movistar
Palju need mootorid koos kastidega kaaluvad,et nad nii rasked on?
Postitatud: N Nov 04, 2010 10:14 am
Postitas e.p.
Postitatud: N Nov 04, 2010 10:25 am
Postitas trc
Movistar kirjutas:Palju need mootorid koos kastidega kaaluvad,et nad nii rasked on?
OM617 on 244kg
Vahekastid:
460 mudelitel peal olev: VG080; With PTO; 39kg
150-3W - nagu minu masinal; 53kg
722.3 4k automaat ca 65kg
Ma ei ytle et mootor raske on. Mootor peaks olema võimsam

Postitatud: N Nov 04, 2010 10:27 am
Postitas trc
2.5D? Ei ole suga päri.
Edit. Vaatasin uuesti. Tegu bensukaga
OM603 või 606 oleks minuarust ikkagi paremad valikud.
Aga me ei aita praegu härrat kuidagimoodi tema mures pmst. St, et me ei tea yhtegi rohkemat kohta, kuidas ta G kergemaks teha. Ja ega neid kohti enam polegi.