1. leht 1-st
LSD vs vale õli
Postitatud: E Nov 01, 2010 1:10 pm
Postitas chiniqua
Tere,
probleem lihtne, autol tagasillas LSD, kuid õlipurkide järgi on eelmine omanik suvalist (ehk siis mitte LSD-le spets sobivat) õli tagasilda valanud ning tänaseks väga mingit efekti enam tunda ei ole. Autoks mk1 pikka pajero aastast 91.
Küsimus on järgmine: kas õlivahetus tagadiffris võiks asja parandada või on nüüdseks see sidur seal läinud manalateed? Ses osas, et tegelikult sai soetatud üks LSD differ vahepeal ning oleks ka võimalik ümber visata. Seega kas uus õli võiks aidata või pole mõtet proovida?
Postitatud: E Nov 01, 2010 7:36 pm
Postitas al
Leidsin esimese suurema hoolduse ajal tagasilla reduktori küljest LSD kleepsu, läks siis õige õli sisse ja saingi teada, et teatud tingimusel mõlemad rattad veavad. Ehk siis nagu kulunud LSD-le kohane-kui vaja oleks mõlemaid, siis veab ainult üks, aga kui vaja pole, näiteks libedas kurvis gaasi andes, siis veavad mõlemad.
Ehk siis: õige õliga hakkas tööle küll.
Postitatud: E Nov 01, 2010 7:41 pm
Postitas Ergo K
Õli võib aidata tõesti. Ühe teise automargiga sain sellise kogemuse kätte, kus oli sõidetud pikalt kuiva diffriga ja sellega seoses LSD oli lakanud töötamast sootuks.
Panin õige õli sisse ja peale paari km läbimist ja mõne ehmatava jõnksatuse tegemist, hakkas kõik korrektselt tööle.
Postitatud: E Nov 01, 2010 7:46 pm
Postitas honkomees
OT, vabandan, aga tekkis üks kergelt seotud küsimus. Nimelt selgus, et minu agregaadile on tehas ette näinud mõlemasse silda lsd-õli!? Milleks esisillas see õli, kuis seal sedasamust lsd pole mitte?
Postitatud: E Nov 01, 2010 8:35 pm
Postitas AsTroSS
honkomees kirjutas:OT, vabandan, aga tekkis üks kergelt seotud küsimus. Nimelt selgus, et minu agregaadile on tehas ette näinud mõlemasse silda lsd-õli!? Milleks esisillas see õli, kuis seal sedasamust lsd pole mitte?
Selleks ,et loll remondimees vale õli LSD sillas ei kasutaks, lisand tavalisess sillas ei tee midagi kurja...
Postitatud: E Nov 01, 2010 9:26 pm
Postitas honkomees
AsTroSS kirjutas:... lisand tavalisess sillas ei tee midagi kurja...
teeb rahakotile kurja

Postitatud: T Nov 02, 2010 9:29 pm
Postitas chiniqua
Tänud info eest. Eks peab vist proovima seda praegust diffrit ka proovima õlitada, äkki tõesti võtab eluvaimu sisse. Aga kas keegi oskab soovitada head (ja võimalikult odavat) õli? Vaja teda miski 3 liitrit (täpsemalt 2,6).
Postitatud: T Nov 02, 2010 10:29 pm
Postitas rommi
Ma arvan, et kui tavalise õliga käitub juba nagu lahtine differ ja ikka üldse enam midagi alles pole, siis see LSD-õli seal ka mingit imet ei tee. Kui mul 4 Runneri LSD korras oli, siis ühte ratast ei jõudnud ringi ajada (nii et teine oli maas).
Re: LSD vs vale õli
Postitatud: K Sept 11, 2019 8:57 am
Postitas mustang68
Tere. Minul sama teema, et vist vale õli oli eelmise omaniku poolt. Küsimus kas piisab standard LSD õlist või peaks juurde lisama LSD lisandit ( AC Delco TopPartsist ) nagu mõned foorumis kirjutavad? Pilka peal kiri A.P.I. GL-5 SAE90 SPECIAL LUBRICANT FOR LIMITED SLIP DIFFERENTIALS. Kas esimeses diffris peaks sama LSD õli kasutama või sobib tavaline transmissioon õli?
Re: LSD vs vale õli
Postitatud: K Sept 11, 2019 9:13 am
Postitas totu
Pajero III on LSD nime all, sisemise viscoga tigudiffer (Ilmselt parim lahendus üldse). Sellel peaks üsna ükskõik plema, kas on LSD lisand. Aga kui tootja nõuab sellist õli, on ilmselt ketastega lukk, kes viitsib, see uurib ise täpsemalt. Kui on 9,5" peaülekanne, tasub kaaluda ka diffri vahetust, tihti on sama tootja talasildades ja sõltunatu reduktoris ristvahetatavad sisud.