1. leht 3-st
2010 Kukepea järelkajad
Postitatud: R Okt 29, 2010 11:32 pm
Postitas kala
Team Battery katkestas,pooltelg
Postitatud: L Okt 30, 2010 4:57 pm
Postitas uputaja
Äge oli. Uus auto, uus koht, uus raiesmik ja siis veel üks ja siis üks veel, mis tekitas lõpuks tunde, et siit ei saagi välja

Krossiradad oli muidugi vinge
PS: Kohaliku ralliguru auto saatus oli
Andres
Postitatud: L Okt 30, 2010 6:28 pm
Postitas walkman
mis tulemused olid ?
Postitatud: P Okt 31, 2010 7:48 am
Postitas tarmo
Samuti jälle katkestus

Seekord ei pidanud rehvid (õigemini voolikud) õhku ja iga 15 min tagant tuli neid pumbata.
Samuti sai teise katse puhul saatuslikuks (ei jõudnud aega) ebapiisav laadimine (loe: tulede sära), olgugi et punke oli ligi 40 tk võetud.
Postitatud: P Okt 31, 2010 7:50 am
Postitas uputaja
tarmo kirjutas:Samuti jälle katkestus

Seekord ei pidanud rehvid (õigemini voolikud) õhku ja iga poole tunni tagant tuli neid pumbata.
Samuti sai teise katse puhul saatuslikuks (ei jõudnud aega) ebapiisav laadimine (loe: tulede sära), olgugi et punke oli ligi 40 tk võetud.
Sul ju meh vints

Või tuled sõid kõik voolu ära?
Postitatud: P Okt 31, 2010 7:58 am
Postitas tarmo
uputaja kirjutas:Sul ju meh vints

Või tuled sõid kõik voolu ära?
Vintsisime jah kokkuhoiu mõttes mehhaanilisega ja kuigi kasutasime ka tulesid omast arust kokkuhoidlikult, siis süüdlaseks said just nimelt nemad.
Ühel hetkel oli auto kännu taga, suri välja ja oligi kõik. Õnneks umbes tunni pärast tuli üks ATV, kelle aku abil saime jälle liikuma (suured suured tänud talle! kahjuks ei märganud võistlusnumbrit, aga istme taga risti olid väiksed alumiiniumist rambid).
Ilmselgelt 4runneri orig.genekas ei päde ja tuleb mõelda millegi asisema peale.
Aga rada oli super. TR1 nahas ei oleks tahtnud olla

Postitatud: P Okt 31, 2010 8:42 am
Postitas ahto83
Seekordne Kukepea rada oli super. Üritus väga meeldejääv. Kross oli meeliülendav, mõnus oli tunda kuidas auto liikus seal

Väikeste viperustega sõit oli, aga siiski eduka lõpuni.
Aga Palms tiim tänab korraldajaid sügava kummardusega ja tugeva käepigistusega. Loodame et ontahtmist ja ka jaksu tuleval aastal midagi sarnast korraldada

Postitatud: P Okt 31, 2010 11:50 am
Postitas totu
Tänud kõigile, kes selle ürituse meile korraldasid. Kross oli tõeliselt lahe. Seekord tehti tulemused garaazis ja Mõedakul toimus vormistamine, ka meil ei ole kunagi nii palju tehnilisi jamasid olnud aga õnneks leidsid kõik mingi lahenduse ja õnnestus lõpuni rajal püsida. Katkestajate protsent oli igatahes muljetavaldav. Korraldus, rajad, ajakava jne. olid super.
Sookonn.
hommik
Postitatud: P Okt 31, 2010 12:59 pm
Postitas Datsun
Tänud korraldajatele, rada oli vinge, kännud olid kõrged ja punkte oli piisvalt:D

pildid
Postitatud: P Okt 31, 2010 1:00 pm
Postitas korstnake
Tere
Postitatud: P Okt 31, 2010 1:02 pm
Postitas Datsun
totu kirjutas:Tänud kõigile, kes selle ürituse meile korraldasid. Kross oli tõeliselt lahe. Seekord tehti tulemused garaazis ja Mõedakul toimus vormistamine, ka meil ei ole kunagi nii palju tehnilisi jamasid olnud aga õnneks leidsid kõik mingi lahenduse ja õnnestus lõpuni rajal püsida. Katkestajate protsent oli igatahes muljetavaldav. Korraldus, rajad, ajakava jne. olid super.
Sookonn.
Meie Garaai töö oli suuremat sorti korv

Postitatud: P Okt 31, 2010 4:38 pm
Postitas Ojala
Kõik oli super, aga kuradi väsitav 14h järjest sõitmist.. Tänud korraldajatele.
Vägev oli.
Postitatud: P Okt 31, 2010 6:16 pm
Postitas K.Kotkas
Ojala kirjutas:aga kuradi väsitav 14h järjest sõitmist..
Vanasti olid ikka 36h sõidud. 14 on lapsemäng (mitte, et ma ise just 16h maganud jutti ei oleks.
Postitatud: P Okt 31, 2010 6:34 pm
Postitas Neuser
Postitatud: P Okt 31, 2010 7:01 pm
Postitas Movistar
K.Kotkas kirjutas:Ojala kirjutas:aga kuradi väsitav 14h järjest sõitmist..
Vanasti olid ikka 36h sõidud. 14 on lapsemäng (mitte, et ma ise just 16h maganud jutti ei oleks.
Arvatavasti oleks siis sõitjaid poole vähem.Ka ise ei viitsiks ega tahaks 2 päeva järjest rooli kruttida.Ka mulle oli see 14 tundi enam kui küll.
Muidu oli aga võistlus vinge.Kross meeldis sellest enim.Viimase peal mäed olid.Neid raiesmikke aga kirusime öösel maapõhja.Tundus,et ei oska enam üldse sõita ja peab selle offroadi ära lõpetama ja hakkama kabet mängima.Igal võimalikul ja võimatul juhul jäime kinni ja vintsida sai koguaeg.Tagumine vints sai see võistlus rohkem tööd teha kui esimene muudel võistlustel.Esimesest üldse ei räägi.Rajad olid ühed hullemad Eestis,kuna tegemist oli raiesmikuga kus olid meeletud savirööpad ja kännud olid alates 0,5 m kuni 3 meetriseni

välja.Minu isiklik arvamus,et olgu ennem rohkem vett,savi ja muda,kui selliseid hulle raiesmikke.Need lõhuvad auto ikka nii ära,et annab remontida pärast.
Järgmine Kukepea igatahes plaan kohal olla.