1. leht 1-st
Dragon vints
Postitatud: K Okt 27, 2010 6:01 pm
Postitas raunoa8
tere kas keegi teab midagi Dragon vintsidest tahaks ühte sellist osta.
Postitatud: K Okt 27, 2010 7:52 pm
Postitas raunoa8
head ja vead
Postitatud: K Okt 27, 2010 8:13 pm
Postitas alr
Veaks võib lugeda seda, et neid müüakse ka kirjaoskamatutele...
Postitatud: K Okt 27, 2010 8:38 pm
Postitas tarr
Alles oli sellest juttu ju.Kasuta otsingut!!!
Postitatud: K Okt 27, 2010 9:38 pm
Postitas jr
Aeglane (samas on aeglasemaid) ja tehtud Hiinas (enamus vintsidest on seal tehtud, küsimus on kvaliteedikontrollis erinevatel tootjatel). Samas Warn mis on koostatud Mehhikos on hullem. Meenutab oma olemuselt T-Max'i. T-Maxi miinuseks on kapriisne pidur, mis vajab hoolt, et ta ilusti aastaid töötaks. Puhastus ja määrimine jne.
Re: Dragon vints
Postitatud: K Mär 13, 2013 6:07 pm
Postitas enx
Tere!
Nüüd mõned aastad müügis juba olnud Dragon vintsid Eestis, ehk on ka rohkem teadmisi, kogemusi inimestel.
Huvi pakub just kõige rohkem antud lingil olev vints, aga üldisemalt Dragonite kohta võib ka kirjutada.
http://shop.jrmotors.ee/vints/dragonwin ... -9000.html
Lingil oleval vintsil ju väga ilusad numbrid kerimiskiiruse osas koormuse all, võrreldes meil palju levinud come up 9000-ga.
Kas keegi kasutab võistlusautol Dragon vintsi?
On olnud pinnapealset juttu, et on esinenud vigasi, aga võiksite jagada infi konkreetsetest juhustest. Mis siis on olnud vead, või mis on kehva võrreldes teiste vintsidega jne?
Pneumo luku lisamise võimalus Dragonitel puudub?
Samas olen kuulnud jutte ka teiste vintside tootjate kehvemast kvaliteedist viimasel ajal.
Igasugune info teretulnud!
Hendriko
5273429
Re: Dragon vints
Postitatud: K Mär 13, 2013 6:14 pm
Postitas walkman
mu meelest inseneeril oli tr-1 autol peal dragon. Võibolla mäletan ka valesti. Ja äkki kasutaja runn oskab midagi pajatada.
Re: Dragon vints
Postitatud: K Mär 13, 2013 9:20 pm
Postitas enx
walkman kirjutas:mu meelest inseneeril oli tr-1 autol peal dragon. Võibolla mäletan ka valesti. Ja äkki kasutaja runn oskab midagi pajatada.
Kas neil mitte polnud Kingone, mitte Dragon?
Re: Dragon vints
Postitatud: N Mär 14, 2013 1:15 pm
Postitas salmus
walkman kirjutas:mu meelest inseneeril oli tr-1 autol peal dragon. Võibolla mäletan ka valesti. Ja äkki kasutaja runn oskab midagi pajatada.
Neil ei ole Dragonit olnud. Sultsi sôidul oli ühel LC 70-l peal sama vints ja täitsa ok pidi olema ja kiirust pidi ka olema.
Re:
Postitatud: N Mär 14, 2013 1:45 pm
Postitas RAMBO
raunoa8 kirjutas:head ja vead
Olen kasutanud, treila peal juba paar aastat sellist ja midagi halba küll ei oska, kohe kosta. Üllatavalt hästi on ennast ära õigustanud.
Terv.
RAMBO
Re: Dragon vints
Postitatud: R Mär 15, 2013 7:47 pm
Postitas empudogy
http://www.autokaubad24.ee/et/tooted/el ... agon-winch
Kas seda vintsi on kunagi keegi omanud? Jaksab see sikutada 2000kg maasturit, mis on kinni jäänud jahi olukorras. Ehk siis otsin vintsi jahi autole, võistlustel ei osale ja samuti kiirust taga ei aja. Või peaks ostma
http://www.autokaubad24.ee/et/tooted/el ... agon-winch Või tasub võtta 120€ kallim ja võimsama mootoriga.
Tänud nõuannete eest.
Re: Dragon vints
Postitatud: R Mär 15, 2013 8:46 pm
Postitas enx
Kui muidu ei suuda siis läbi ploki kindlasti suudavad sikutada, kuigi arvan et jahiauto sikutamiseks pole sedagi vaja.
Re: Dragon vints
Postitatud: R Mär 15, 2013 8:51 pm
Postitas enx
Pneumo lukku Dragonil tootevalikus pole.
Võistlusmasina jaoks ju mõnus lisa.
Mitte et mul see praegu oleks, aga kui lähebki uue vaatamiseks siis ju ikka võiks olla.
Pole elusees õnnestunud ühtegi pneumo lukku näppida, seega ei tea ka milline see seespoolt välja näebki.
Keegi ise sellist vidinat Dragonile teinud ja installinud?
Re: Dragon vints
Postitatud: R Mär 15, 2013 9:21 pm
Postitas MahviaDeTyrk
enx kirjutas:Pneumo lukku Dragonil tootevalikus pole.
Võistlusmasina jaoks ju mõnus lisa.
On ennegi õhusilindreid pandud vintsidele milledele need algselt mõeldud ei ole
Ja alati ka võimalus silinder spetsiaalselt teha lasta
Re: Dragon vints
Postitatud: R Mär 15, 2013 10:54 pm
Postitas helar
Üldiselt.
Oli grandil ca aastake 12000 lbs peal. Jõudu oli roppu moodi. Ja ropult aeglane.
Kasutatud sai üsna tihti.
Ainus mis andis üsna olulisel hetkel saba oli trossi pooli külge kinnitus. Selle tegin ringi nagu CU ´l on lahendatud.
Peale talvist veetakistuse läbimist jäi hooldamata ja töötas peale seda isegi külmas tundras kenasti.
Arvan ,et FS saaks lahendada selle pilli puhul ka edukalt elektrimootoriga.