Naastude arv rehvis
Postitatud: R Okt 22, 2010 1:10 am
Kui palju on lubatud paigaldad naaste 18/39,5 R15 rehvi
Alustama peaks vist sellest
3. AUTO KONSTRUKTSIOON
Antud tehnilisi tingimusi tuleb käsitleda järgmisest reeglist lähtuvalt: kui mõnes punktis käsitletakse keelatud tegevusi, siis kõik, mida ei keelata on lubatud. Kui mõnes punktis käsitletakse lubatud tegevusi, siis kõik, mida ei lubata on keelatud.
Kõik autod peavad olema arvel liiklusregistris ja omama kehtivat, üldkasutatavatel teedel liiklemist lubavat ülevaatuse märget ja kehtivat liikluskindlustust.
Vastus minu küsimusele sõltub ilmselt sellest kas rattad on auto konstruktsiooni osa või mitte.
Kui rattad ei ole konstruktsiooni osa, on asi lihtne. Tehniliste reeglitega on määratud naastrehvide kasutamise aeg ja ülejäänud kasutamise nõudeid täpsustatakse konkreetse võistluse juhendiga. Mis saab kui juhendit ei tule või juhendis nõudeid ei täpsustata?
Kui rattad on konstruktsiooni osa siis tehniliste nõuete järgi võiks panna naaste nii palju, et kummi näha pole. Sest kettide ja muude libisemisvastaste vahendite kasutamine on keelatud ja kui mõnes punktis käsitletakse keelatud tegevusi, siis kõik, mida ei keelata on lubatud.
Samas läheb see jälle vastuollu sellega: "Kõik autod peavad olema arvel liiklusregistris ja omama kehtivat, üldkasutatavatel teedel liiklemist lubavat ülevaatuse märget ja kehtivat liikluskindlustust."
Küsimus täiesti praktiline, sai 110 naastu rehvi sisse taotud aga need kadusid sinna lihtsalt ära, seega kange kiusatus sama palju juurde taguda.
Nagu aru saite, käib jutt TR3 -st, sama võib vist küsida ka TR2 seltskond.
Loomulikult on mu mõttekäik sõnastatud minu huvidest lähtuvalt, ehk tuleb veel mõni mõttekäik või arusaam.
Kas äkki Veiko oskab midagi öelda.
Eero
Alustama peaks vist sellest
3. AUTO KONSTRUKTSIOON
Antud tehnilisi tingimusi tuleb käsitleda järgmisest reeglist lähtuvalt: kui mõnes punktis käsitletakse keelatud tegevusi, siis kõik, mida ei keelata on lubatud. Kui mõnes punktis käsitletakse lubatud tegevusi, siis kõik, mida ei lubata on keelatud.
Kõik autod peavad olema arvel liiklusregistris ja omama kehtivat, üldkasutatavatel teedel liiklemist lubavat ülevaatuse märget ja kehtivat liikluskindlustust.
Vastus minu küsimusele sõltub ilmselt sellest kas rattad on auto konstruktsiooni osa või mitte.
Kui rattad ei ole konstruktsiooni osa, on asi lihtne. Tehniliste reeglitega on määratud naastrehvide kasutamise aeg ja ülejäänud kasutamise nõudeid täpsustatakse konkreetse võistluse juhendiga. Mis saab kui juhendit ei tule või juhendis nõudeid ei täpsustata?
Kui rattad on konstruktsiooni osa siis tehniliste nõuete järgi võiks panna naaste nii palju, et kummi näha pole. Sest kettide ja muude libisemisvastaste vahendite kasutamine on keelatud ja kui mõnes punktis käsitletakse keelatud tegevusi, siis kõik, mida ei keelata on lubatud.
Samas läheb see jälle vastuollu sellega: "Kõik autod peavad olema arvel liiklusregistris ja omama kehtivat, üldkasutatavatel teedel liiklemist lubavat ülevaatuse märget ja kehtivat liikluskindlustust."
Küsimus täiesti praktiline, sai 110 naastu rehvi sisse taotud aga need kadusid sinna lihtsalt ära, seega kange kiusatus sama palju juurde taguda.
Nagu aru saite, käib jutt TR3 -st, sama võib vist küsida ka TR2 seltskond.
Loomulikult on mu mõttekäik sõnastatud minu huvidest lähtuvalt, ehk tuleb veel mõni mõttekäik või arusaam.
Kas äkki Veiko oskab midagi öelda.
Eero