1. leht 4-st

Projekt "Mürakas"

Postitatud: R Okt 22, 2010 12:34 am
Postitas Thir13en
No ma teen ka siia alguse ära.

Autoks 1991 aasta Wrangler 4,0

Algselt pullitegemiseks soetatud auto.

Praegu plaan jõuda klassis TR3 järgmine aasta rajale. (hea kui 2013 reaalselt jõuab)
(Auto võistles enne minu kätte tulekut vaba klassis)
Ja kuni kõigi vajalike detailide kokkusaamiseni jääb ka 33" ratastele.
Kui kogu mudru olemas mida vaja, et kondikava vahetada siis muutub ka ratta suurus.

Kuna tehtud on palju "valesid" otsuseid mida oleks arukama käitumise juures saanud vältida siis alates praegusest hetkest jagan oma mõttekäiku ja ehitusprotsessi teiega, et saaksite õigel ajal nõuannetega vabastada mind liigsest tööst.

Postitatud: R Okt 22, 2010 12:46 am
Postitas Thir13en
Esimese asjana mis oleks vaja likvideerida oleks see, et lasin kunagi esisilda installeerida Lock - Right´i.

Praeguseks on täiesti kindel, et selle tala sees mul need poolteljed muidu kestma ei jää kui ma tõstan lsd ette ja lock - right´i tagumisse silda.

Oskab keegi anda nõu mis ettevalmistused ma peaks tegema enne sildade laualetõstmist? Mingeid lisatarvikuid vaja? Kui keerulise iseloomuga see ülesanne on? Sildade ehituse ja koostega olen tuttav.

Postitatud: R Okt 22, 2010 7:56 am
Postitas hulkur
Thir13en kirjutas:tõstan lsd ette ja lock - right´i tagumisse silda.
KUIDAS see peaks õnnestuma? Sillad on ju erinevad.

Postitatud: R Okt 22, 2010 12:25 pm
Postitas jr
Thir13en kirjutas: Kui keerulise iseloomuga see ülesanne on? Sildade ehituse ja koostega olen tuttav.
Väga. Ees on Dana 30 ja taga Dana 35, seega ei õnnestu kohe kuidagi lukku eest taha tõsta.

Samuti kus kohast sa LSD luku ette silda said? See nagu suht väga väga haruldus Dana 30 sillale.

Postitatud: R Okt 22, 2010 12:57 pm
Postitas uputaja
US-Partsu tiim tellis endale kõvad poolassid, mis kestavad ka lockrightiga.
Foorumikasutaja Reinuvader oskab rohkem pajatada.

Postitatud: R Okt 22, 2010 2:14 pm
Postitas urmas
jr kirjutas:
Thir13en kirjutas: Kui keerulise iseloomuga see ülesanne on? Sildade ehituse ja koostega olen tuttav.
Väga. Ees on Dana 30 ja taga Dana 35, seega ei õnnestu kohe kuidagi lukku eest taha tõsta.

Samuti kus kohast sa LSD luku ette silda said? See nagu suht väga väga haruldus Dana 30 sillale.
Aga mine sa tea. Nuut on ju sama Dana 30 ja 35. Difrikorpuses asi. Äkki saab nii, et kogus differ koos väliskestaga ümber tõsta.
Praegu kirjutamise ajal tekkis selline uitmõte :roll:


Ma ka arvan, et nende sildadega pole vabas midagi teha. Ise kasutasin tagasihoidlike Yokahama M/T-d ja pulki lendas pmst iga sõidupäev. Ees ei pidanud ei ristid ega püsikad, taga murdusid völlid. Mõlemas sillas olid lukud. Kui võllid paremad paned ja sillas mingeid lõtkusid pole, siis juba natuke lootust rohkem. Ma selleni ei jõudmud, sest raha sai otsa :D
Kuid siiski on targem miskitele muudele sildadele raha kulutada, kui olemasolevaid modifitseerida ja suslikega võistlemine ei ole mingi probleem. Pigem on siis neil probleem :twisted:
Ahjaa, 100% pane keerdvedrud lehtede asemel. See on odav ja lihtne töö, arvestades, et oma aeg ei maksa midagi.


urmas@müras mudas "Snegurochkaga"

Postitatud: R Okt 22, 2010 8:42 pm
Postitas hulkur
Nuut on sama aga esisild on ju "reverse rotating", seega kui ma nüüd õieti aru saan, siis tagasilla differ, kui ta isegi sinna mahuks, ei hakka seal õieti ringikäima - või õigemini käib nagu sõidaks üks sild piltlikult võttes kogu aeg tagurpidi aga teo ja taldriku hambad pole kohe kindlasti mõeldud pikalt koormuse all tagurpidi ringikäima, või?

Postitatud: R Okt 22, 2010 8:45 pm
Postitas Thir13en
Endal oli samuti mõte, et tõsta koos difri väliskestaga sest sisud tõesti korpustesse ei klapi.

Ette ei saanudki lsd´d vaid plaanis tagumine ette paigaldada.

Sildadega ongi selline asi, et need täiesti lõtkuvabad ja kõik laagrid, tihendid vahetatud. Ja ei tahaks neid niisama garaazinurka tõsta. Kui leiaks neile parema koha siis mis sildadele mõelda?

Kohe kindlasti saavad ka lehtvedrud vahetatud keerdvedrude vastu kuid oskab keegi soovitada vajaminevate keerdvedrude pikkust, laiust, kõrgust? Ja seoses sellega jääb üle komplekt väga korralikke lehtvedrusid koos uute puksidega.

Ja see väide, et oma aeg ei maksa midagi tegelikult ju tõele ei vasta.

Postitatud: R Okt 22, 2010 8:54 pm
Postitas hulkur
Dana 44 nii ette kui taha oleks suhteliselt muretu valik - ilmselt lihtsaim conversion ja piisavalt tugevad sellele autole. Edasi tuleks juba fullsize-de sillad D60 jne.

Postitatud: R Okt 22, 2010 9:21 pm
Postitas Thir13en
Aga 44 ja 60 kaalu, hinna ja mõistlikkusevahe?

Postitatud: R Okt 22, 2010 9:39 pm
Postitas urmas
Thir13en kirjutas:Aga 44 ja 60 kaalu, hinna ja mõistlikkusevahe?
Selliseid paar tykki garage nurgas on. Tule kaaluma :D. Kui need korda teha ja veel lukud ka sisse panna, siis illmselt oleksid miskid volvod või moogid x korda odavamad.

urmas@reedesed õlled juba laual

Postitatud: L Okt 23, 2010 12:50 pm
Postitas Priit82
urmas kirjutas:
jr kirjutas:
Thir13en kirjutas: Kui keerulise iseloomuga see ülesanne on? Sildade ehituse ja koostega olen tuttav.
Väga. Ees on Dana 30 ja taga Dana 35, seega ei õnnestu kohe kuidagi lukku eest taha tõsta.

Samuti kus kohast sa LSD luku ette silda said? See nagu suht väga väga haruldus Dana 30 sillale.
Aga mine sa tea. Nuut on ju sama Dana 30 ja 35. Difrikorpuses asi. Äkki saab nii, et kogus differ koos väliskestaga ümber tõsta.
Praegu kirjutamise ajal tekkis selline uitmõte :roll:


Ma ka arvan, et nende sildadega pole vabas midagi teha. Ise kasutasin tagasihoidlike Yokahama M/T-d ja pulki lendas pmst iga sõidupäev. Ees ei pidanud ei ristid ega püsikad, taga murdusid völlid. Mõlemas sillas olid lukud. Kui võllid paremad paned ja sillas mingeid lõtkusid pole, siis juba natuke lootust rohkem. Ma selleni ei jõudmud, sest raha sai otsa :D
Kuid siiski on targem miskitele muudele sildadele raha kulutada, kui olemasolevaid modifitseerida ja suslikega võistlemine ei ole mingi probleem. Pigem on siis neil probleem :twisted:
Ahjaa, 100% pane keerdvedrud lehtede asemel. See on odav ja lihtne töö, arvestades, et oma aeg ei maksa midagi.


urmas@müras mudas "Snegurochkaga"


"Snegul" praegu püsikiirusliigendiga veovõllid "33" bogger ja mõlemas sillas lock right ja mingi ime läbi see combo kestab. Auto minu käes ligemale aasta ja selle aja peale olen vahetanud ühe esimese assi otsa.

Priit@ei ole ka just kõige kergema jalaga :D

Krt loodame, et ära ei sõnunud :D

Postitatud: L Okt 23, 2010 1:06 pm
Postitas Myrgel
Wrankul on jah kõik mis on peale vahekasti natukene nõrgakene. Õigemini on need nõrgad selle mootori jaoks. Paljukiidetud landcruiseri sillad ja selle osad peavad tõesti rohkem vastu, aga kw on ka oluliselt vähem. Seega puht matemaatiliselt võiks neid võrdseteks pidada.

Urmas oled sa kindel, et Dana 44 või 60 vastu vahetamine kallim on kui Volvo / Moogi sillad alla panna? Esiteks on jänkistanis seda sadu kordi tehtud ja kõik vajalikud jubinad ning knowhow on olemas. Teist tüüpi sildadel peab ju hakkama ka vahekaste vahetama ja igasuguseid vaheplaate/vahemuhve treima, mis lõppkokkuvõttes võib palju kallimaks minna.

ka Urmas

Postitatud: L Okt 23, 2010 1:33 pm
Postitas jr
Kui huvi, siis esimene D60 ja tagumine 14Bolt Full Floater olemas.

Postitatud: L Okt 23, 2010 3:36 pm
Postitas Ax
Meitel kah 33" bogger ja tavalised sillad Wrankul. Ees siis Grandi püsikad ja mõlemis sillas lock-right. Ees on keeranud ühe poolassi puru aga see tulenes kõverast sillatalast. Muidugi mootorit on kah ainult 2,5 bensukat.
Kõik on katsetamise värk.