1. leht 2-st
Postitatud: E Okt 18, 2010 11:36 pm
Postitas TR Pjätt
Veiko kirjutas:Kuna võistlus toimub uues kohas siis kontrolliks ka signaale kuna loomi tuleb kuidagi teepealt ära hirmutada
Kus kohas TR3 tehnilistes reeglites on punkt, mis ütleb, et võistlusmasinal peab olema signaal.
Tänud ette,
Priit
QKulgur
Postitatud: E Okt 18, 2010 11:43 pm
Postitas K.Kotkas
TR Pjätt kirjutas:Veiko kirjutas:Kuna võistlus toimub uues kohas siis kontrolliks ka signaale kuna loomi tuleb kuidagi teepealt ära hirmutada
Kus kohas TR3 tehnilistes reeglites on punkt, mis ütleb, et võistlusmasinal peab olema signaal.
Tänud ette,
Priit
QKulgur
Priit, ka TR3 auto peab omama kehtivat ülevaatust ja SIGNAALI. Sellega on muidugi see jama, et ma pean nüüd hakkama seda sinna kuskile paigaldama, sest reeglina see pasun on mudast umbes ning ei tööta...
Postitatud: T Okt 19, 2010 10:07 am
Postitas e.p.
tr 3 jaoks võiks alternatiiviks lubada kas udupasunat või seda kurikuulsat vuvuzelat (vist oli midagi sellist)
aga jah, nii kurb, kui see pole peavad kõik masinad omama kehtivat tehnilist ülevaatust ja sealt ei tohiks kuidagi läbi saada ilma ...
Postitatud: T Okt 19, 2010 10:12 am
Postitas erik
Mina olen kõva signaalitamise propageerija, see võib päästa lollidest õnnetustest. Nii, et paneme külge.
Postitatud: T Okt 19, 2010 11:18 am
Postitas TR Pjätt
Härrased sportauole kehtivad teised ülevaatus nõuded kui tavaautodele. Mind nüüd huvitab kuidas siis hõbekoll oma TÜV-i saanud on? Kotkas siin väidab, et muidu TÜV-st ju läbi ei saa, kui pasun ei tööta. Kes soovib jah võib endale paigaldada sireeni ja ma olen nõus, et see võiks tungivalt soovituslik olla. Aga reglement seda ette ei näe ja 10 päeva enne starti läbi foorumi sellest teada anda on ka tobe. Mõni meist ei loe seda foorumi.
Priit
QKulgur
Postitatud: T Okt 19, 2010 12:35 pm
Postitas eero I
TR Pjätt kirjutas:Härrased sportauole kehtivad teised ülevaatus nõuded kui tavaautodele. Mind nüüd huvitab kuidas siis hõbekoll oma TÜV-i saanud on? Kotkas siin väidab, et muidu TÜV-st ju läbi ei saa, kui pasun ei tööta. Kes soovib jah võib endale paigaldada sireeni ja ma olen nõus, et see võiks tungivalt soovituslik olla. Aga reglement seda ette ei näe ja 10 päeva enne starti läbi foorumi sellest teada anda on ka tobe. Mõni meist ei loe seda foorumi.
Priit
QKulgur
Kõike mida ei reguleeri tehnilised tingimused maasturite klassile TR 3 2005-2010, reguleerib
https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=12896328 jt. määrused.
Teh. tingimustes oli ka selline punkt:Võistluse tehnilisel komissaril on õigus starti mitte lubada autosid mis võivad seada ohtu võistlejaid või kolmandaid isikuid.
Kas signaali olemasolu on õige või vale, pole seekord, õnneks, minu otsustada. Kui õieti mäletan siis ei tohiks siignaali olemasolu nõudmine Sinu jaoks küll üllatusena tulla.
Mis sa jonnid, pole ju mln. krooni tehing.
Kogu lugupidamise juures, "lahingus näeme r."
Eero
Postitatud: T Okt 19, 2010 1:28 pm
Postitas eero I
Uus Liiklusseadus muudab olukorda, seega 01.01.2011.
Postitatud: T Okt 19, 2010 3:38 pm
Postitas Veiko
See ei ole norimisena mõeldud.Lihtsalt juhin tähelepanu väikstele detailidele millest auto kooseneb.
Edu
Veiko
Postitatud: T Okt 19, 2010 4:15 pm
Postitas eero I
Veiko kirjutas:Arvesse lähevad ainult auto-moto kiivrid.
Minu arust palju huvitavam teema, eriti kui võistlused tulevad rahvusvahelised.
On jäänud mulje, et naaberriikides ei müüdagi auto-motokiivreid.
Või on kampaania "mitmekesisus rikastab" 4x4-st hoo sisse saanud.
Postitatud: T Okt 19, 2010 4:59 pm
Postitas hulkur
Kui nüüd juba võistlejate-korraldajate vaheliseks noolemänguks läks, siis oleks korrektne lahtikirjutada mis CE standardile peab aktsepteeritav kiiver vastama. Eurobürokraatias puudub mõiste auto-moto kiiver, on isikukaitsevahendite erinevad standardid.
andres@armastab eur-lex andmebaasi ja eurobürokraatiat mida üldjuhul keegi lugeda ei viitsi
Postitatud: T Okt 19, 2010 5:04 pm
Postitas Movistar
Kisub juba huvitavaks
Kuulaks ka huviga kommentaare pasunate, kiivrite ja APS kohta..
Postitatud: T Okt 19, 2010 5:48 pm
Postitas Praks1
Pasun on loogiline,et peab ja on igal autol
,APSI punkte võiks olla,kuna on lihtsam ja meeldib rohkem, pole erinevaid kaarte vaja otsida.
Kiiver võiks olla suva spordi kiiver(hoki,trikirattur jne)kuna meil kiiruseid pole ju,meie klaperi keskmine oli 12 kmh.Ralliga pole mõtet võrrelda kus keskmine kiirus on 120-130kmh.
Lihtsalt nende moto kiivritega ei kuule midagi ja palav hakkab.
Lihtsalt minu nägemus asjast,põhiliselt kiivritest.
Postitatud: T Okt 19, 2010 10:18 pm
Postitas RAMBO
Praks1 kirjutas:Pasun on loogiline,et peab ja on igal autol
,APSI punkte võiks olla,kuna on lihtsam ja meeldib rohkem, pole erinevaid kaarte vaja otsida.
Kiiver võiks olla suva spordi kiiver(hoki,trikirattur jne)kuna meil kiiruseid pole ju,meie klaperi keskmine oli 12 kmh.Ralliga pole mõtet võrrelda kus keskmine kiirus on 120-130kmh.
Lihtsalt nende moto kiivritega ei kuule midagi ja palav hakkab.
Lihtsalt minu nägemus asjast,põhiliselt kiivritest.
See kiivrite jutt on jummalast õige ettepanek. Tean ka seda,et sellest on varem juttu olnud. See on ka ainult minu arvamus.
Postitatud: K Okt 20, 2010 4:14 pm
Postitas TR Pjätt
eero I kirjutas:TR Pjätt kirjutas:Härrased sportauole kehtivad teised ülevaatus nõuded kui tavaautodele. Mind nüüd huvitab kuidas siis hõbekoll oma TÜV-i saanud on? Kotkas siin väidab, et muidu TÜV-st ju läbi ei saa, kui pasun ei tööta. Kes soovib jah võib endale paigaldada sireeni ja ma olen nõus, et see võiks tungivalt soovituslik olla. Aga reglement seda ette ei näe ja 10 päeva enne starti läbi foorumi sellest teada anda on ka tobe. Mõni meist ei loe seda foorumi.
Priit
QKulgur
Kõike mida ei reguleeri tehnilised tingimused maasturite klassile TR 3 2005-2010, reguleerib
https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=12896328 jt. määrused.
Teh. tingimustes oli ka selline punkt:Võistluse tehnilisel komissaril on õigus starti mitte lubada autosid mis võivad seada ohtu võistlejaid või kolmandaid isikuid.
Kas signaali olemasolu on õige või vale, pole seekord, õnneks, minu otsustada. Kui õieti mäletan siis ei tohiks siignaali olemasolu nõudmine Sinu jaoks küll üllatusena tulla.
Mis sa jonnid, pole ju mln. krooni tehing.
Kogu lugupidamise juures, "lahingus näeme r."
Eero
Herr Kotkas, Eero ja Veiko.
Võtsin siis kätte ja uurisin. Võistlusautolt ei nõuta tehnilises ülevaatusel signaali olemasolu. Teiseks 3 kuu pärast ei nõuta TR3 autolt üldse tehnilist ülevaatust, ehk siis 2011. 1. Jaanuar
Kui Veiko soovib, et TR3 võistlejatel oleks signaal, siis võib ta sellest teadanda aga ei saa ta väita, et kontrollib selle olemasolu ja kui ei ole, siis rajale ei pääse. Ja teinekord palun mitte põhjuseks tuua metsloomi keda peab ehmata.
Eero kui sina arvad, et klapperil oleks mind kuidagi päästnud Herr Pinni surmavast löögist "signaal", siis sa eksid rängalt. See mees ei saa muidu ka aru, mis ta teeb, "Signaal" ainult raskendaks olukorda. Veel üks vidin, mille peale mõelda. Kõik eelnevad tema teod räägivad selle väite eest.
Seega jah tungivalt võib "Signaal" olla soovituslik, kuid kuidagi ei saa keegi järsku ärgata ja öelda, et nüüd on nii, sest mina ütlen. Arutage oma asju ikka EAL-ga läbi ja avaldage neid õiges kohas.
TR1 muidugi kontrolligu oma signaale, sest nende signaalide olemasolu võib ja peab Veiko kontrollima.
Vabandan kui kellegi tundeid riivasin aga mulle ei meeldi, et asju nii aetakse ja kui praegu järgi anda, siis hakataksegi ise reegleid tegema.
Priit
QKulgur
p.s. mis kiivritesse puutub, siis see ju EAL lehel välja toodud, millistega sõita tohib. Ma ei saa aru, millest me siin räägime.
Postitatud: K Okt 20, 2010 7:26 pm
Postitas Movistar
Kus seal EAL lehel kirjas on milliste kiivritega tohib sõita?Ma küll ei leidnud.
Ja kust leiaks selle info,et sportautol pole järgmisest aastast liikluskindlustust vaja?