1. leht 3-st
UAZ 3303 käima ajamine
Postitatud: R Okt 15, 2010 11:56 pm
Postitas Pomo
Ostsin ühe kastika, mis sureb kohe välja, kui ei mängi gaasipedaaliga.
85a. väljalase 3303 vms.
Kas peab tühikäiku kruttima? Kuidas?
Või saab ka muid vigu olla? Maantel sõidab hästi. Nagu siduri alla vajutad, et käiku vahetads, nii sureb välja.
Kas on mõnda head linki manualile või annab keegi niisama nõu?
Tänan
Postitatud: L Okt 16, 2010 7:49 am
Postitas v6sa
UAZ on sees igas nõukogudeaegses liigiautojuhi õpikus. Neid peaks veel lademes leiduma.
Üldiselt tasuks uurida, kas karburaator ikka korralikult läbi käib...
Kas sellel mitte Volgaga ühine karburaator pole? Siis aitab ka B-kat raamat...
Postitatud: L Okt 16, 2010 12:49 pm
Postitas taxopets
Esimese asjana keera tühikäigu pöördeid juurde. Kui käsigaas veel olemas on sikuta seda algatuseks. Kui käima jääb pole vaja kohe karbussi lahkama hakkama.
Postitatud: L Okt 16, 2010 12:49 pm
Postitas seenior2
Jah, pead tühikäiku reguleerima! Kui seal on nn. Volga karbuss,siis kõige alumine kruvi vastu kollektorit on tühikäik,sellest järgmine ülespoole on segu kruvi.Kui asja olemus segane,siis keera ainult alumist kruvi.Ülemist ära puutu.Kui ei aita,tuleb mõlemit keerata,kuid siis pead omale asja selgeks tegema ja miski mõõteriist tuleks kasuks,mis õiget segu mõõdaks.Edu!
Postitatud: P Okt 17, 2010 1:23 pm
Postitas Pomo
sain käima. Ei tea, kas õli peaks panema Avtool või midagi paremat?

Postitatud: P Okt 17, 2010 2:56 pm
Postitas Raigo
Ma panin 10w-40 poolsündi sisse.
Postitatud: T Okt 19, 2010 6:57 am
Postitas Pomo
Aga jahutussüsteem?
Mitu liitrit sinna peaks ostma? Hetkel paistab vesi sees olevat
Ei tahaks hakata mitu x poes käima ja samas varu ka mitte tekitama.
Postitatud: T Okt 19, 2010 7:05 am
Postitas Raigo
Ühed andmed on sellised, on küll villise omad:
Engine cooling system (heater and expansion tank including )= 12,5-12,7
Postitatud: T Okt 19, 2010 10:31 am
Postitas Pomo
Aga õli?
Saan Osta.eest ostetud Bkati jms raamatud paari päeva pärast kätte, aga ei tea, kas seal ka UAZi kohta midagi on. Igaksjuhuks ostsin

Postitatud: T Okt 19, 2010 2:54 pm
Postitas kylminaator
Mul omal juba mitu aastat avtool sees ja ennem seda oli avtool, ei raatsi, pigem ei julge midagi paremat panna. Leotab äkki selle saasta seal mootori sees lahti ja ongi õlikanalid umbes.
Postitatud: T Okt 19, 2010 4:15 pm
Postitas ibra
kylminaator kirjutas:Mul omal juba mitu aastat avtool sees ja ennem seda oli avtool, ei raatsi, pigem ei julge midagi paremat panna. Leotab äkki selle saasta seal mootori sees lahti ja ongi õlikanalid umbes.
Õigesti teed.
Postitatud: T Okt 19, 2010 9:16 pm
Postitas Raigo
Minul omal ka terve elu vene tökat sees olnud, panin ikka tänapäevase poolsündi. Läheb kokku mootor, siis läheb. Netist leitud faili järgi mahub mootorisse 5.8l aga mina panin 5L sisse ja sain täisnormi - mul nn zigulli filter kasutusel.
Postitatud: T Okt 19, 2010 10:31 pm
Postitas Külahull
Kui tänapäeval on oluliselt paremad õlid ja muud libestid, siis ei näe põhjust vene määrete kasutamiseks. Julgen arvata ka, et kui kasutada korralike õlisi ja neid regulaarselt vahetada, siis kasvab ka tehnika eluiga. Enda 66´s kasutan ka täissünt mootoriõli ja silades Total´t. Siiamaani rahul ja töötab

Postitatud: K Okt 20, 2010 8:56 pm
Postitas al
Pomo kirjutas:Aga jahutussüsteem?
Mitu liitrit sinna peaks ostma? Hetkel paistab vesi sees olevat
Ei tahaks hakata mitu x poes käima ja samas varu ka mitte tekitama.
Kui süsteemi igal hommikul veega täitsime, oli arvestus lihtne- ämbritäis, st kogu süsteem päris tühjaks ei jooksnud. kui nullist täita, siis see 12l paistab ok olema.
kylminaator kirjutas:Mul omal juba mitu aastat avtool sees ja ennem seda oli avtool, ei raatsi, pigem ei julge midagi paremat panna. Leotab äkki selle saasta seal mootori sees lahti ja ongi õlikanalid umbes.
See avtool on enam-vähem kindel lõpp mootorile pikemas perspektiivis.
GAZi mootor nii labase ehitusega, et seal korraliku õliga palju midagi hullemat ei juhtu, kui lekkivad vända otsatihendid. Olen neid avtooliga sõitnud mootorite õlikanaleid puhastanud ja nähes, palju seal vaba kanalit alles on, ei imesta, miks saaled sinised ja ringi.
Pane mingi korralik odavama otsa mineraal sisse, sõida mingi lühike aeg (ise olen maks 1000km sõitnud), vaheta õli korraliku vastu, vaheta filtrid ja naudi elu. Poole välba pealt vaheta igaks juhuks õlifilter ja üldse oleks soovitav esimene vahetus kiiremini teha.
Postitatud: L Okt 23, 2010 5:22 pm
Postitas Pomo
mootoripesu õli on ka müügil. See on liiga äkiline?

tosooli läks 10l.
Kas karbuss peabki väljast poolt tilkuma bensiinist?

Või tuleb see likvideerida?