1. leht 1-st

isuzu trooper 2,8td 87a.

Postitatud: R Okt 15, 2010 3:56 am
Postitas kont7
Sai siis ülal nimetatu doonoriks toodud. Salongist avastasin lüliti, kus peal on mootori kujutis ja kujutise sees spiraal, nagu eelsüüte küünalde oma. Lüliti asub keskkonsoolis. Vana omanik ütles, et talvel peale käivitamist lülitas selle sisse ja salongi hakkas koheselt sooja õhku puhuma. Uurisin mootorit ja salongi ning ei leidnud mina, mille arvelt see soe õhk tuleks. Oskab keegi ehk seletada? Masin on kunagi eeldatavasti põhjanaabrite juurest tulnud, kuna soome keelsed kirjad peal.
Ette tänades!

Postitatud: T Okt 19, 2010 12:26 pm
Postitas zahfer
Tegu vast elektrilise/akutoitelise lisasoojendusega, võimalik tellida, hinnaklassist alates 1000 st eekust.

Postitatud: T Okt 19, 2010 12:48 pm
Postitas TiitR
zahfer kirjutas:Tegu vast elektrilise/akutoitelise lisasoojendusega, võimalik tellida, hinnaklassist alates 1000 st eekust.
Tahad Sa sellest ka ligemalt rääkida? Nimelt juhtme võimalust pole ja autonoomse lisasoojendi hind käib hetkel üle jõu. Et mis valikud, hinnad jne...
Ette tänades.

Re: isuzu trooper 2,8td 87a.

Postitatud: T Okt 19, 2010 6:47 pm
Postitas xander4
kont7 kirjutas:Sai siis ülal nimetatu doonoriks toodud. Salongist avastasin lüliti, kus peal on mootori kujutis ja kujutise sees spiraal, nagu eelsüüte küünalde oma. Lüliti asub keskkonsoolis. Vana omanik ütles, et talvel peale käivitamist lülitas selle sisse ja salongi hakkas koheselt sooja õhku puhuma. Uurisin mootorit ja salongi ning ei leidnud mina, mille arvelt see soe õhk tuleks. Oskab keegi ehk seletada? Masin on kunagi eeldatavasti põhjanaabrite juurest tulnud, kuna soome keelsed kirjad peal.
Ette tänades!
koheselt ei hakka mingit sooja õhku salongi puhuma ... tegemist on mingit sorti plokisoojendusega ja aitab kaasa mootori kiiremale soojenemisele külmade ilmadega ... tööle saab lülitada ainult peale mootori käivitamist ... kuna enda autol see toimib siis tööpõhimõtet pole jõudnud veel uurima hakata ... igal juhul , kui mootor on saavutanud õige töötemperatuuri siis mootori tühikäigupöörded on normist kõrgemad ... lülitades selle funktsiooni välja , langevad pöörded normi tagasi ...

Postitatud: K Okt 20, 2010 11:22 am
Postitas kont7
Mootori plokile tegin ringi peale, kuid ei leidnud mingit lisa soojendit. Kuid kõrgsurve pumba küljes on kütuse soojendi,elektriline ehk see siis ongi, et soojendab kütet, ning silindris põleb,plahvatab küte täielikult, mille arvelt ka mootor soojeneb kiiremini? pikk jutt loodan, et on üheselt mõistetav :?:

Re: isuzu trooper 2,8td 87a.

Postitatud: K Okt 20, 2010 11:55 am
Postitas TiitR
xander4 kirjutas:
kont7 kirjutas:Sai siis ülal nimetatu doonoriks toodud. Salongist avastasin lüliti, kus peal on mootori kujutis ja kujutise sees spiraal, nagu eelsüüte küünalde oma. Lüliti asub keskkonsoolis. Vana omanik ütles, et talvel peale käivitamist lülitas selle sisse ja salongi hakkas koheselt sooja õhku puhuma. Uurisin mootorit ja salongi ning ei leidnud mina, mille arvelt see soe õhk tuleks. Oskab keegi ehk seletada? Masin on kunagi eeldatavasti põhjanaabrite juurest tulnud, kuna soome keelsed kirjad peal.
Ette tänades!
koheselt ei hakka mingit sooja õhku salongi puhuma ... tegemist on mingit sorti plokisoojendusega ja aitab kaasa mootori kiiremale soojenemisele külmade ilmadega ... tööle saab lülitada ainult peale mootori käivitamist ... kuna enda autol see toimib siis tööpõhimõtet pole jõudnud veel uurima hakata ... igal juhul , kui mootor on saavutanud õige töötemperatuuri siis mootori tühikäigupöörded on normist kõrgemad ... lülitades selle funktsiooni välja , langevad pöörded normi tagasi ...
Selge pilt. Minu länkaril (põhjamaa pakett) kannab see funktsioon nime Power Heating ja lülitab mingisuguse siduri läbi lisafunktsiooni taha (täpsemat nimetust ei tea), millega tõstetakse pöördeid ja üritatakse salong sellega kiiremini soojaks saada. Suht mõtetu asi tegelt :lol:

Postitatud: K Okt 20, 2010 12:10 pm
Postitas NivaRunner
Minu 2,8td oli sama nupp. Liigutas ta siis väljalaskes olevat klappi, mis piiras heitgaaside väljumist mootorist ja sellega soenes mootor kiiremini. Vähemalt sellisele järeldusele jõudsin, peale väikest uurimustööd mootori ruumis. Klappi liigutav vaakum või elektri mootor oli mootori peal salongi pool otsas. Algul arvasin, et tegu mingi mägipiduri laadse asjaga, aga tegelikult siis mingi mootori kiiremini soojenemiseks ette nähtud süsteem.

Loodan, et väga lolli juttu ei ajanud.. :)

Postitatud: L Okt 23, 2010 9:43 am
Postitas kont7
Leidsin veel, et kõrgsurve pumba küljes on mingi soojendi, mis soojendab kütust ehk siis võibolla see salapärane nupp käivitabki selle, et külma mootoriga oleks plahvatus tugevam ja küte põleks täielikult ning selle arvelt ka mootor soojeneks kiiremini ? Loodan et saite aru kaasamõtlejad.
Tänud ette!