1. leht 1-st
Roolikarbi tihend
Postitatud: T Okt 12, 2010 6:10 pm
Postitas HKA
Kas keegi on kunagi vahetanud roolikarbi hoova poolset tihendit?
Autoks Ford Ranger.
Kas on teostatav töö ja kas on jäänud pidama? On kellelgi kogemusi?
Postitatud: T Okt 12, 2010 10:20 pm
Postitas rabakana
Mina oma 97 Hiluxil ei saanud pidama! (samas tihendi alune pind oli mõnevõrra ka korrodeerunud)
Postitatud: K Okt 13, 2010 12:04 am
Postitas jr
Chevyl on teostatav. Käpp otsast, tihendi stopper eest ära, kruvikaga tihend välja, uus sisse, stopper peale, käpp otsa võllile ja ongi tehtud. Ajakulu 30min.
Postitatud: K Okt 13, 2010 12:11 am
Postitas urmas
Kui jutt juba muudest markidest, siis jeebul saab ka.. koos validooliga
Postitatud: K Okt 13, 2010 9:41 am
Postitas HKA
OK, tänud vastajatele. Eks tuleb siis proovida.
Postitatud: K Okt 13, 2010 11:06 am
Postitas totu
jr kirjutas:Chevyl on teostatav. Käpp otsast, tihendi stopper eest ära, kruvikaga tihend välja, uus sisse, stopper peale, käpp otsa võllile ja ongi tehtud. Ajakulu 30min.
Veidi suuremal MB käis samuti, sinna vahele natuke tuld, paar purunennud tõmmitsat, kahe kuvalda koostöö ja tehtud oligi. Ajakulu 2 päeva. Kuna sai ka roolilõtku korrigeeritud, muutus võlli asend ja tulemus oli "0". Tõsi, ajapikku lihvis tihend endale uue tööpinna ja leke on minimaliseerinud (on märg aga plekki maha ei jäta). ST. võlli pinnaga tasub tegelda.
Postitatud: K Okt 13, 2010 2:31 pm
Postitas runn
Ei ole see asi hull miskit aga kui pind on roostes pidama ei jää. Ilma treipingita remont võimatu.
Siiamani tehtud Nissani ja Mersu G karbid peavad(võll lihvitud).
Postitatud: K Okt 13, 2010 3:21 pm
Postitas jr
Ma lõin tihendi sügavamale sisse Chevyl. Seal oli ruumi selleks. Tihend töötab kulumata pinnal ja sai hea. Stopperi ja tihendi vahele läks seib, et ta tagasi ei liiguks.
Postitatud: K Okt 13, 2010 6:13 pm
Postitas heeringas
Mitu milli sa seda tihendit sisse said lüüa ?