1. leht 2-st

patrol

Postitatud: E Nov 24, 2003 1:24 am
Postitas kylaline
Oled ehk JR nii abivalmis ja selgitad paari sõnaga kuidas su (nüüdseks juba müüdud) nissan patrolil kütuse kulu saab nii väike olla, kui sind refereerida siis:
10,5l/100km under heavy foot!
Kas siis see 3,3L diisel on kõige optimaalsem sellisele tangile.

Selline patrol oleks siis ju ideaalne igapäeva auto inimesele kes jeepi ihkab.
Kuna see masin on mõeldud rängaks metsas raiumiseks siis igapäeva linna autona peaks tal ju lõpmatult resurssi olema? Paranda mind kui ma eksin.
Kui sa mingit erilist nõksu nii madala kütusekulu saavutamiseks kasutasid, siis võiksid teistele ka jagada. Või tegid lihtsalt nalja?

Ja kui mõtekas on sellist masinat daily driver-ina kasutada, kui suured on hoolduskulud, näiteks piduriklotsid ja muud osad mida aegajalt vahetama peab.

Kas näiteks väiksema töömahuga diisel on janusem?

Kaalukausil on praegu 2,5 TD
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=51188
või siis 4,2 bensiinikas
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=50272

Postitatud: E Nov 24, 2003 9:15 am
Postitas jr
>Või tegid lihtsalt nalja?

Tere Külaline;)

Ei teinud nalja. Kambas oli meil kunagi ka kaks punast patrulli. Võin kinnitada, et ka nende kütusekulu ei olnud palju suurem. Saladuskatte all võin öelda, et parim tulemus oli mul eriti rahuliku sõidustiili juures 9L/100km! Aga et sinnamaani jõuda, siis sai selleks ära vahetatud pihustid uute Boschide vastu (mis pandi stendis eelnevalt täpselt paikka) ja süütenurk pumbal spetsialistide poolt täpseks. Enne seda oli vanade pihustitega ja paigast ära keeratud pumbaga kütusekulu kuskil 13L/100km. Sama töö tegid ära ka need ülejäänud kaks patrulli.

Postitatud: E Nov 24, 2003 9:58 am
Postitas Külaline
Ehk teeksid veidi reklaami firmale, kus oma mootorit käisid reguleerimas?
Mul sama plaan oma kütusekulu murega kuhugi pöörduda.

Mart

Postitatud: E Juun 14, 2004 8:29 pm
Postitas patrolimees
Ka minul võttis patrol maanteel 9l / 100-le, kui ta ostsin 8)
Ta oli peale mootori remonti juba aasta sõitnud aga ökonoomne.

Postitatud: E Juun 14, 2004 10:19 pm
Postitas Külaline
märkus: LC BJ 3,4D saab kitsaste rehvide(215), väljalülitud esisilla, mõistliku sõidustiili, -kiiruse (70-80) ja olude puhul hakkama <10l/100 km kuluga. vaid ühegi eelneva tingimuse muutmine, N 265 rehvid ja/või kiirus 90-100, muutmine, toob kaasa OLULISELT eelnevast erineva numbri.

al, katsetanud.

Postitatud: K Juun 30, 2004 1:38 pm
Postitas Rtuning
Minu patrol maanteel 7,7l / 100-le kiirus 80km/h :oops:

Lihtne katse

Postitatud: E Juul 05, 2004 9:56 am
Postitas PeTsike
Niisiis Tegemist kah yhe tillukesema Nissani 4 veolisega. Terrano 2. 2.7 Tdi 15"/235/75 scorpion S/T
Läks mul laiali Turbo. Peale kerget tihendite vahetust sai asi kylge tagasi.
Teeninduses turbot paika reguleerida ei suudetud seega ostsin manomeetri, kolmiku ja hunniku voolikuid ja surasin kogu selle kraami ylelaaturi õhurõhu mõõtmiseks külge.

Kerge katse näitas.

50 km /h -> 0.05 kg
70 km /h -> 0.1 kg
80 km /h -> 0.15 kg
90 km /h -> 0.20 kg KeskMINE TRASSIL 8.5
100 km /h -> 0.3 kg KeskMINE TRASSIL 10.5 :D
110 km /h -> 0.45 kg KeskMINE TRASSIL 12.5
120 km /h -> 0.7 kg KESMINE TRASSIL 14 :evil:
130 km /h -> 0.8 kg
140->...... 0.95 kg

teine lugu veel.
Ega siis ainult sellest ylesurve muutunud.
koormuse alla ( 40 km h ) 3400 rpm mootorile ja rõhk -> 0.6 kg
ehk siis nii kui yle 2500 rpm ajada hakkab asi meeletult rüüpama.

Kuna see tilluke manomeeter väga kiiresti ja hästi reageeris gaasi pedaali ON asendile siis rahakoti sästmiseks lisasin ta salongi Standardvarustusse.

Postitatud: P Dets 12, 2004 3:12 pm
Postitas kala
jr kirjutas:>Või tegid lihtsalt nalja?

Tere Külaline;)

Ei teinud nalja. Kambas oli meil kunagi ka kaks punast patrulli. Võin kinnitada, et ka nende kütusekulu ei olnud palju suurem. Saladuskatte all võin öelda, et parim tulemus oli mul eriti rahuliku sõidustiili juures 9L/100km! Aga et sinnamaani jõuda, siis sai selleks ära vahetatud pihustid uute Boschide vastu (mis pandi stendis eelnevalt täpselt paikka) ja süütenurk pumbal spetsialistide poolt täpseks. Enne seda oli vanade pihustitega ja paigast ära keeratud pumbaga kütusekulu kuskil 13L/100km. Sama töö tegid ära ka need ülejäänud kaks patrulli.



kus kohas seda teha lasid ja mis see koos pihustitega maksma läks?

Postitatud: P Dets 12, 2004 4:24 pm
Postitas jr
Ise tegin. Survestusstend on endal olemas ja silma ja tunde järgi ja survetsuse tulemuse järgi ise otsustasin, et nüüd on hea küll.

Süütenurga käisin lasin panna pärast Rakvere külje all Peetri (on üks kõva diislivend) juures aparaadiga paikka ja oligi kõik.

Pump

Postitatud: E Dets 13, 2004 9:43 am
Postitas PeTsike
Huvitav, kas ta ( Peeter ) elektroonilise pumba ka paikka paneb ??
idee järgi
vanad head ( boschi rootoriga) pupmad pandi plunseri liikumisemõõtmisega paikka paikka.
ora mis läbi pumba lükati ja siis mm mõõdeti ). Pumba taga on korkk kust kõik see jama sisse lükati.
aga kuis uumaid teha pumpasid reguleerida ??

Postitatud: E Dets 13, 2004 10:38 am
Postitas jr
Oraga polnud 3,3D Patrolil midagi mõõta. Ikka pumba asend nukvõlli suhtes oli oluline. Seda sai aga induktsioonlambiga ilusti regullida. Andur ümber nr. silindri pihusti, veel paar juhet sinna tänna ja juba lamp sähviski. Pakun välja, et uutel saab samamoodi või siis on juba neil konkreetne pistikupesa kapoti all olemas, kuna kaasaegsetel masinatel jälgib elektroonika ise automaatselt pidevalt nr. 1 silindri surnud seisu ja teoorias peaks elektrooniline pump ise ennast vastavalt mõõtmistulemustele ka seadistama. Seal pole ju muud midagi, kui et millal küte silindritesse paisata ja kui palju seda teha.

Postitatud: E Dets 13, 2004 10:44 am
Postitas PeTsike
NUH JAH .
Millegi pärast ma seda elktroonilist keeramist ei usu, sest kui juhe maha tõmmata pihustilt ei juhtu mitte midagi .. peale armatuuri syttiva tulukese. Pigem kust saax nissani 2.7 ttd tehase raamatu ?? seal ju nipid kirjas.

Postitatud: E Dets 13, 2004 11:11 am
Postitas jr
Muidugi ei juhtu, sest et ega mehhaanika seisma ei jää selle pärast. Kui juhe maha tuleb pritsitakse kütet edasi silindrisse nii öelda "tehase null" seadistuse alusel, kus kasutatakse keksmisi väärtusi kütusetabelist, pöördetabelist, induktsioontabelist jne.

Nii elektrooniline kui ka mehhaaniline pump peavad ikkagi olema täpselt nukvõlli suhtes paikka keeratud. Elektroonilisel pumbal aitab elektroonika nüüd veel lisaks kompenseerida puudujääke läbi jooksvate muutujate mida korjatakse igalt poolt anduritest. Tõenäoliselt reguleerib elektroonilisel pumbal pumba sees miski asi süütenurka veel omakorda 1-2 kraadi sinna ja tänna, seda vastavalt pöördele, temperatuurile, detonatsioonile, kütusehulgale ja õhuhulgale.

mootor

Postitatud: E Dets 13, 2004 11:23 am
Postitas PeTsike
Jutt jumala õige , ainult, et seda " tehase nulli " kontrollida vaja olekski.
Kui ei tea kuis käib ei saa ju torkkida.

Häda selles, et kui ennemalt mul masin 0-100 alla 10 s läks siis hetkel millegi pärast 14 -15 ..
ehk siis

Tahan maha võtta pea . Ja vaadata milles asi.
Märgatavat õlikulu pole
0.5l 10 000 km.
seda pigem kahtlustan turbost minevat.

Ja kui mootor laiali siis võiks ju ka õieti kokku panna muidu on jama liialt hiljem.

idee pole kiirendus võistlus vaid häda selles, et kui koorem taga ( paat käruga ) on ka vaja sõita.

Postitatud: E Dets 13, 2004 11:29 am
Postitas jr
Oot, 2,7 mootor? On see mingi Terrano või? Mitu silindrit asjal on? Krt mis imeväe abil selline mootor Patroli peale on saanud?

EDIT:
Juba jõudsin ülevaltpoolt lugeda :oops:
Tegu jah Terranoga