1. leht 4-st

Akudrelli aku elementide vahetamine

Postitatud: R Okt 08, 2010 2:21 pm
Postitas krunnn
Tere

Kas keegi mõistliku hinnaga neid vahetab siin olijatest või teab kedagi?
Tegemist 18v ja mahutavust kohe peast ei tea. Kaks akut vajavad taastamist. Võib vastused privasse või ka siia või tel. teel.

Tanel 5287703

Postitatud: R Okt 08, 2010 2:46 pm
Postitas samru
Renovaar on selline vahva koht, kus akuabi saab.

http://www2.renovaar.ee/index.php?page=show&pg=22

Postitatud: R Okt 08, 2010 4:09 pm
Postitas ibra
Akude renoveerimine on sama mõtetu tegevus ,nagu tahmakassettide täitmine,pastakatuubide täitmine ja kantosside paikamine.

Postitatud: R Okt 08, 2010 4:13 pm
Postitas Sohwer
Akude renoveerimine on sama mõtetu tegevus ,nagu tahmakassettide täitmine,pastakatuubide täitmine ja kantosside paikamine.
_______________

Väga veider aru saam.

Olen kasutand renovari teenust ja olen asjaga rahul.

Postitatud: R Okt 08, 2010 4:37 pm
Postitas samru
ibra kirjutas:Akude renoveerimine on sama mõtetu tegevus ,nagu tahmakassettide täitmine,pastakatuubide täitmine ja kantosside paikamine.
Selle väitega ei taha küll kuidagi nõustuda, üsna meelevaldsed võrdlused tõid mängu. Kui akul vahetatakse vanad ja väsinud elemendid sees ära ning hind on odavam kui uuel akul, siis...? Saaks aru, kui üritataks vana akut kuidagi reanimeerida, et ta veel ikka natuke töötaks, siis see on mõttetu tegevus, kuid uus aku vana kesta sees on täiesti mõistlik valik minu meelest. Sama hästi võiks näiteks ju ka auto mootoril rõngaste vahetamist võrrelda kondoomi lappimisega...

Postitatud: R Okt 08, 2010 4:41 pm
Postitas totu
ibra kirjutas:Akude renoveerimine on sama mõtetu tegevus ,nagu tahmakassettide täitmine,pastakatuubide täitmine ja kantosside paikamine.
Kui kantoss maksaks 1000 ja ilma ei saaks, küll siis lapitaks. Kui jutt käib 200 kroonisest akuriistast on jah küsitav see elementide vahetus aga on ka masinaid mille hind 10K kandis. Ehk siis näppu ja .... ei ole mõtet võrrelda, kuigi palju on sarnast.
Kunagi tegeles sellega kontor Tondi ülesõidu juures, ilmselt ongi eelviidatud koht. Nende kogemus aastates ja omalgi olaanis neid külastada.
PS. tahmakasette tasub ka täita aga eks rikastel ole oma kombed.

Postitatud: R Okt 08, 2010 5:13 pm
Postitas davidsoniharald
Ärge jamage. Iba teab tõde. Vaadake mu allkirja. See ongi tõde.

Postitatud: R Okt 08, 2010 5:53 pm
Postitas uppund kana
ibra kirjutas:Akude renoveerimine on sama mõtetu tegevus ,nagu tahmakassettide täitmine,pastakatuubide täitmine ja kantosside paikamine.
Akude renoveerimise ja kantosside paikamis osas olen täitsa nõus aga mis puutub tahmakassetide täitmisse siis julgen vaielda. On täitsa olemas kogemus kus 9X (jah just 9 korda) täidetud Samsungi kasset töötab laitmatult ilma ,et oleks trummlit vahetatud. Samas ostsin uue ja nn. B varuosa ja see hakkas määrima juba enne kui tühjaks sai.

Postitatud: R Okt 08, 2010 8:31 pm
Postitas seenior2
ibra kirjutas:Akude renoveerimine on sama mõtetu tegevus ,nagu tahmakassettide täitmine,pastakatuubide täitmine ja kantosside paikamine.
Vii julgesti sinna Tondile renovari,ütlevad hinna ja kui odavam,kui uus aku,siis muudkui vaheta 8)
Tahmakassette täidan ise - printer töötab ! Vene ajal sai ka vahel pastaka tuube täita - polnud teist varianti :cry: Kontosside lappimisest ei tea midagi - siin on meil tuntud spetsialist IBRA ,temal tundub selle tööga olema kõvad kogemused :twisted:

Postitatud: R Okt 08, 2010 10:32 pm
Postitas honkomees
ibra kirjutas:Akude renoveerimine on sama mõtetu tegevus ,nagu tahmakassettide täitmine,pastakatuubide täitmine ja kantosside paikamine.
Tahmakassete lasen täita aastaid, hind ikka poole odavam kui uuel, ka AEG akutrelli akupaki lasin ühel oma sõbral ära vahetada - uus aku oleks maksnud 2/3 uue trelli hinnast elik 2000 EEKu, akupaki elementide komplekt aga alla 1/4 trelli hinnast elik 700 EEKu. See komplekt töötab nüüd jälle juba 3 aastat, hakkab väsima aga veel saab hakkama.
Ei näe küll mõtet kolm korda enam maksta sama kvaliteediga asja eest ...

Postitatud: R Okt 08, 2010 10:44 pm
Postitas Ten
Minul ka positiivne kogemus Tondil tehtuga.Tegu oli Metabo akuga,mille taastamine tuli uuest odavam.Mäletan,et tookord anti veel valida odavamate ja kallimate elementide vahel.

Postitatud: R Okt 08, 2010 10:49 pm
Postitas ibra
Vene ajal ka renoveeriti autode akusid ja laoti sisse uusi plaate Sai isegi lastud paar akut teha aga ei tasund ära ,aku eluiga liiga väike .Nüüdisajal on sellest aru saadud ja sellist kebelungi enam ei tehta .Kõik need rooliotste renoveerimised ,piduriklotside neetimised ja liimimised ,kojameeste kummi vahetamised on mõttetud tegemised .Kui seda vene aegset kantossi paikamist poleks olnud ,poleks ka siin foorumis mõningaid teravaid kommentaare minu aadressil.Nii mõnigi mees oleks jäänud sinna kummi sisse.

Postitatud: R Okt 08, 2010 11:04 pm
Postitas ibra
Ten kirjutas:Minul ka positiivne kogemus Tondil tehtuga.Tegu oli Metabo akuga,mille taastamine tuli uuest odavam.Mäletan,et tookord anti veel valida odavamate ja kallimate elementide vahel.
Positiivne kogemus ongi see,kui küsitakse vähem raha.Ega taastamine ei saa olla uuest kallim,naljavend ,siis ei oleks asjal mõtet ja keegi ei viiks neid sinna renoveerimisele.Antaksegi valida odavamate ja kallimate vahel,aga kõik on nad Hiinas tehtud ja nendel pole vahet mitte midagi.Kümme aastat tagasi müüdi ka bensiini 95-t ja 98-t ,mis tuli terminaalist ühest ja samast reservuaarist.Kes tahtis sõita kallima 95-ga,kes odavama 95-ga.Ei tasu olla nii sinisilmne.

Postitatud: L Okt 09, 2010 12:04 am
Postitas al
ibra kirjutas:...Nüüdisajal on sellest aru saadud ja sellist kebelungi enam ei tehta .Kõik need rooliotste renoveerimised ,piduriklotside neetimised ja liimimised ,kojameeste kummi vahetamised on mõttetud tegemised ...
Suured sõnad, suured...
Kui on soovi, viin Sind kokku mehega, kes sellistest asjadest elatub. Ja kui on turgu, on järelikult ka teistmoodi mõtlejaid.
Mõned näited: kuulsad VAG multilingid, mis juba originaalina ei kesta, tehakse kestma, murdosa originaali hinnaga. Nissani tagumised õõtshoovad, mis uuena masavad 1100tk (ja neid läheb 6tk) tehakse korda mõne saja eest jne jne.
Mina sõidan ka needitud pidurikatetega, sest uued oleks tulnud 2 nädalat ja kui vaja siis läheb sidur ka tegemisse. Tiivaäär oli roostes, vahetati ära, aga oleks pidanud uue auto ostma?

Postitatud: L Okt 09, 2010 8:38 am
Postitas vanapagan
Kui akudrelli elemendid vahetada võimsamate vastu siis ei saa ei odavam ega sitem kui uus vaid kallim ja parem ainult enne peab kindlaks tegema kas laadija suudab ka võimsamaid akuelemente täis laadida. Kui on tegemist vähegi normaalsema akudrelliga siis on seal kiirlaadija ja see enamasti laeb ka võimsamaid akusid ainult laadimisaeg pikeneb veidi.