1. leht 4-st
Küsimused Pajero filtrite kohta + kütuseprobleem
Postitatud: L Sept 18, 2010 10:03 pm
Postitas djkiller
Heips
Autoks ikka ja jälle -99 2,8 TD pajero Long wagon
Küssad
1.Kas sellel autol on salongi filter (või mingid kanalid umbes) kuidagi lahjalt puhub kui panna ka max pööretele vendi?
2.Kas keegi on pannud orig filtri asemele koonusfiltri (millist tüüpi oleks soovitav ja kuhu kõige parem paigaldada)?
3.Öö jooksul langeb vist kuskilt kütus tagasi ,et iga hommik peab käsipumbast peale kütet pumpama.Kas käsipumba membraan ei pea või milles asi?
kütuse paagi väljund ja voolikud kuni küütusefiltrini vahetatud
tänud juba ette;)
Postitatud: L Sept 18, 2010 11:14 pm
Postitas Allar
Kontrolli ka ülevoolu süsteem üle ja vaheta vajalikud voolikud, kütuseviga võib seal olla.
Milleks se koonusfilter, ei usu, et se midagi juurde annab ja kui siis väga vähe.
Postitatud: P Sept 19, 2010 9:52 am
Postitas djkiller
allar kirjutas:Kontrolli ka ülevoolu süsteem üle ja vaheta vajalikud voolikud, kütuseviga võib seal olla.
Milleks se koonusfilter, ei usu, et se midagi juurde annab ja kui siis väga vähe.
kui ujutaks üle ole käivitamine raske ja mingi aja jooksul võtaks tuurid üles.
kuid siin näha et kütusepuudus ning pumbast juurde pumpamine annab vajaliku kütuse ning tuurid tõusevad.
õhufiltri osas see et need kanalid on pikad ja jooksutavad seda õhku pikalt.sp võtab ka tuure aeglasemalt üles
Postitatud: P Sept 19, 2010 10:51 am
Postitas TiitR
Minu mälu järgi Pajero II-l puudus salongifilter (kunagi sai enda omale samuti otsitud, kuid polnudki), kuid minu masin oli ka `95a.
Postitatud: P Sept 19, 2010 10:54 am
Postitas djkiller
TiitR kirjutas:Minu mälu järgi Pajero II-l puudus salongifilter (kunagi sai enda omale samuti otsitud, kuid polnudki), kuid minu masin oli ka `95a.
oled pidanud õhuvoolu kanaleid puhastama.
et kui ikka panid vendi viimase kiiruse peale kas puhus piisavalt?
nt ka talvel ei suutnud normi aja vältel esiklaasi sulatada.nimelt seest lõi kirme peale ja käsitsi nühkides oli kõige kiirem variant
Postitatud: P Sept 19, 2010 12:10 pm
Postitas Ptyyp
djkiller kirjutas:TiitR kirjutas:Minu mälu järgi Pajero II-l puudus salongifilter (kunagi sai enda omale samuti otsitud, kuid polnudki), kuid minu masin oli ka `95a.
oled pidanud õhuvoolu kanaleid puhastama.
et kui ikka panid vendi viimase kiiruse peale kas puhus piisavalt?
nt ka talvel ei suutnud normi aja vältel esiklaasi sulatada.nimelt seest lõi kirme peale ja käsitsi nühkides oli kõige kiirem variant
Lõhnab väga selle järele, et salongis asuv radiaator vajab puhastamist. Kui radiaator umbes siis õhk sealt hästi läbi ei jookse.
Kas konditsioneer ka peal?
Postitatud: P Sept 19, 2010 12:15 pm
Postitas djkiller
Ptyyp kirjutas:djkiller kirjutas:TiitR kirjutas:Minu mälu järgi Pajero II-l puudus salongifilter (kunagi sai enda omale samuti otsitud, kuid polnudki), kuid minu masin oli ka `95a.
oled pidanud õhuvoolu kanaleid puhastama.
et kui ikka panid vendi viimase kiiruse peale kas puhus piisavalt?
nt ka talvel ei suutnud normi aja vältel esiklaasi sulatada.nimelt seest lõi kirme peale ja käsitsi nühkides oli kõige kiirem variant
Lõhnab väga selle järele, et salongis asuv radiaator vajab puhastamist. Kui radiaator umbes siis õhk sealt hästi läbi ei jookse.
Kas konditsioneer ka peal?
jah on küll ning vajab enne talve täitmist või siis kuskilt lekib( aga se ejuba teine teema)
kus täpsemalt see see radiaator asub?
Postitatud: P Sept 19, 2010 1:17 pm
Postitas Ptyyp
See radiaator asub armatuuri all. Täpsema asukoha näed siis kui kapoti lahti teed ja vaatad kust kohast need tosooli torud salongi lähevad.
Arvatavasti kogu armatuur eest ära ja alles siis pääseb ligi.
Konditsioneeri kohta küsisin sellepärast, et kui kondi radiaatori koja äravoolu toru on umbes siis ei pääse kondentsvesi minema ja kondi tööle lülitades see vesi lihtsalt jäätub kondi radika võrede vahele ja jällegi ei puhu õhku.
Postitatud: P Sept 19, 2010 4:09 pm
Postitas TiitR
djkiller kirjutas:TiitR kirjutas:Minu mälu järgi Pajero II-l puudus salongifilter (kunagi sai enda omale samuti otsitud, kuid polnudki), kuid minu masin oli ka `95a.
oled pidanud õhuvoolu kanaleid puhastama.
et kui ikka panid vendi viimase kiiruse peale kas puhus piisavalt?
nt ka talvel ei suutnud normi aja vältel esiklaasi sulatada.nimelt seest lõi kirme peale ja käsitsi nühkides oli kõige kiirem variant
Minu käes oli see auto vist ainult ühe talve ja puhus see puhur ikka korralikult ja talvel ilusti ka esiklaasi puhtaks. Minu oma oli ka kondiga, kuid seda ma korralikult tööle panna ei jõudnudki.
Postitatud: P Sept 19, 2010 4:11 pm
Postitas Uko
Kui hommikul küte maha läinud ,lekib pumba otsa tihend või etteande pump ise.Mõlemal juhul tuleb maha võtta ja laiali harutada.
Postitatud: P Sept 19, 2010 5:22 pm
Postitas djkiller
Uko kirjutas:Kui hommikul küte maha läinud ,lekib pumba otsa tihend või etteande pump ise.Mõlemal juhul tuleb maha võtta ja laiali harutada.
siis peaks ju disla hais üleval olema?
seda nagu ei tunne hommikuti
Postitatud: P Sept 19, 2010 8:01 pm
Postitas Maasturid
djkiller kirjutas:Uko kirjutas:Kui hommikul küte maha läinud ,lekib pumba otsa tihend või etteande pump ise.Mõlemal juhul tuleb maha võtta ja laiali harutada.
siis peaks ju disla hais üleval olema?
seda nagu ei tunne hommikuti
Küttepumba esimene tihend ju mootoriõliga ühes anumas,seega ei olegi mingit leket otseselt näha ega lõhna tunda.
Postitatud: P Sept 19, 2010 8:34 pm
Postitas TiitR
Maasturid kirjutas:djkiller kirjutas:Uko kirjutas:Kui hommikul küte maha läinud ,lekib pumba otsa tihend või etteande pump ise.Mõlemal juhul tuleb maha võtta ja laiali harutada.
siis peaks ju disla hais üleval olema?
seda nagu ei tunne hommikuti
Küttepumba esimene tihend ju mootoriõliga ühes anumas,seega ei olegi mingit leket otseselt näha ega lõhna tunda.
Kas siis mitte mootori õli ei peaks diisli järgi haisema ja seda ka juurde tekkima?

Postitatud: P Sept 19, 2010 9:35 pm
Postitas Allar
TiitR kirjutas:Maasturid kirjutas:djkiller kirjutas:
siis peaks ju disla hais üleval olema?
seda nagu ei tunne hommikuti
Küttepumba esimene tihend ju mootoriõliga ühes anumas,seega ei olegi mingit leket otseselt näha ega lõhna tunda.
Kas siis mitte mootori õli ei peaks diisli järgi haisema ja seda ka juurde tekkima?

Sõitsin kaa ligi 6 kuud jukerdava pumbaga, mul läks ta küll käima aga seda ainult korraks, ja kohe suri, siis käsipumbaga peale veits ja jälle käis, nii ühe külmkäivitusega 3x
Pajero pumpa ju suht lihtne eemaldada, 100eeki investeeringut ja peaks korras olema. Mäletan, et minuomal oli se tihend ikka ulme rabe.
Postitatud: P Sept 19, 2010 10:09 pm
Postitas djkiller
allar kirjutas:TiitR kirjutas:Maasturid kirjutas:
Küttepumba esimene tihend ju mootoriõliga ühes anumas,seega ei olegi mingit leket otseselt näha ega lõhna tunda.
Kas siis mitte mootori õli ei peaks diisli järgi haisema ja seda ka juurde tekkima?

Sõitsin kaa ligi 6 kuud jukerdava pumbaga, mul läks ta küll käima aga seda ainult korraks, ja kohe suri, siis käsipumbaga peale veits ja jälle käis, nii ühe külmkäivitusega 3x
Pajero pumpa ju suht lihtne eemaldada, 100eeki investeeringut ja peaks korras olema. Mäletan, et minuomal oli se tihend ikka ulme rabe.
kust kohast selel pumba ostsid taketist?
et me üksteisest mödöa ei räägi siis lisan pildid et milline osa välja vahetada kas pildil nr 1(terve kupatus) või pilt nr2 (mingi kindel detail hea kui ütled pildil oleva koodi)
http://img411.imageshack.us/g/31240929.jpg/