1. leht 2-st
O: Temperatuuriandur Pajerole
Postitatud: R Sept 17, 2010 6:21 pm
Postitas Ptyyp
Vaja oleks Mitsubishi Pajerole 95a. 2,8TD temperatuuri andurit!
Taketis andur kohaepal olemas mingi ca.100.- aga tegu täiesti ebakvaliteetse tootjaga. Peale kahe anduri ostmist Taketist ja tulemus ikka 0 siis sooviks mingi teise tootja andurit. Teiste ( automaailm, autoekspert )autopoodide programmid ei näita seda andurit.
Tegu siis kahe klemmiga anduriga mille ühest klemmist saab signaali näidik ja teisest eelsüüteküünalde relee!
Välja näeb ta umbes selline:
Tartu
Priit 5248743
või
prontix@hot.ee
Postitatud: R Sept 17, 2010 7:05 pm
Postitas aymur
Endal sama jama,just käisin ymber vahetamas Taketist ostetud temp.andurit,õnneks ei teinud nad probleeme,võtsid lihtsalt riiulist järgmise

Pole veel jõudnud seda katsetada kas töötab või ei.
Vaatan,et sa ka Tartust,paistab,et oleme siis sama probleemi otsas

Postitatud: R Sept 17, 2010 7:19 pm
Postitas Ptyyp
aymur kirjutas:Endal sama jama,just käisin ymber vahetamas Taketist ostetud temp.andurit,õnneks ei teinud nad probleeme,võtsid lihtsalt riiulist järgmise

Pole veel jõudnud seda katsetada kas töötab või ei.
Vaatan,et sa ka Tartust,paistab,et oleme siis sama probleemi otsas

Ma ei tea kust Taket neid andureid tellib aga väga ebakvaliteetne kaup. Sama jama oli kunagi ka Taketist ostetud õlirõhu anduriga. Anduri enda vahelt hakkas õli lekkima. 3 korda käisin seda andurit ümber vahetamas aga ei miskit. Peale seda sai ostetud andur Autoringist ja siiamaani ok. Kahju, et seda poodi enam Lõunakeskuses pole.
Postitatud: R Sept 17, 2010 7:38 pm
Postitas igiliikur
Kas te nendel anduritel(uuel ja vanal) takistust ka olete mõõtnud? Väga huvitaks. Mul peksab samuti temp seier vigast, aru ei saa, mis jama on. Olen mõõtnud kahte kasutatud, nende näit erinev...Kahjuks ei mäleta, mitu oomi oli, peaks uuesti vaatama.
Hetkel autodatat ka pole käe pärast, seal peaks vast infot olema.
Postitatud: R Sept 17, 2010 7:42 pm
Postitas aymur
Eelmine Taketist ostetud andur pidas nyyd umbes 6 kuud vastu,minul algab temp anduri jama sellega,et hakkab eelsüüte releesid järgi võtma,st,et käivitub ilusti aga siis umbes 1-3min jooksul hakkab eelsüüte plokk klõbisema,samas armatuuri näiduk töötab ilusti.Samas kui nyyd meelde tuletada siis viimane kord oligi selline jama,et näiduk ka enne ei liikund kui oli see eelsüüte ploki ragin,klõbin ära käinud ja siis tõusis norm olekusse.
Postitatud: R Sept 17, 2010 7:52 pm
Postitas Ptyyp
aymur kirjutas:Eelmine Taketist ostetud andur pidas nyyd umbes 6 kuud vastu,minul algab temp anduri jama sellega,et hakkab eelsüüte releesid järgi võtma,st,et käivitub ilusti aga siis umbes 1-3min jooksul hakkab eelsüüte plokk klõbisema,samas armatuuri näiduk töötab ilusti.Samas kui nyyd meelde tuletada siis viimane kord oligi selline jama,et näiduk ka enne ei liikund kui oli see eelsüüte ploki ragin,klõbin ära käinud ja siis tõusis norm olekusse.
Mul täpselt sama viga!
Postitatud: R Sept 17, 2010 7:58 pm
Postitas Ptyyp
igiliikur kirjutas:Kas te nendel anduritel(uuel ja vanal) takistust ka olete mõõtnud? Väga huvitaks. Mul peksab samuti temp seier vigast, aru ei saa, mis jama on. Olen mõõtnud kahte kasutatud, nende näit erinev...Kahjuks ei mäleta, mitu oomi oli, peaks uuesti vaatama.
Hetkel autodatat ka pole käe pärast, seal peaks vast infot olema.
Vana anduri pealt pole miskit mõõta sest too ei näita enam midagi.
Mul algas ka jama sellega, et temp seier peksis segast ja peale uue anduri panekut hakkas eelsüüte ploki relee plõksuma egajalt, samas näidik töötas. 3 päeva töötas andur ja peale seda jälle näidik ei töötanud. nüüd aga näidik töötab aga relee plõksub.
Vanal vanduril oli viga selles, et üks klemm kergelt liikus ja kord andis ühendust ja kord ei andnud. Eks seal anduri sees ka omad pisividinad.
Taketist ostetud uue anduri juurest on ka nähe, et ühe klemmi ümbrus on mõrane ja klemm liigub peal.
Postitatud: R Sept 17, 2010 10:06 pm
Postitas mesilane
Kurja, ja mina mõtlesin et minu autol miskit viga. Peale uue anduri paigaldamist hakkas ka mingi relee klõpsuma (nüüd tean mis relee). Järelikult tuleb andur välja vahetada.
Postitatud: L Sept 18, 2010 2:58 am
Postitas igiliikur
Tundub, et temp ja eelsüüde on kuidagi omavahel ühenduses? 4x4 kasutaja maasturid(roosna-alliku)teab täpselt......Mina näiteks leidsin oma eelsüüte relee jääd täis ja põhja alt(vedeles seal)Klemmid olid mädanenud/läbi roostetanud.....Hetkel eelnevate omanike poolt asi nupuga lahendatud, eks ma teen nagu vaja

Postitatud: L Sept 18, 2010 9:53 am
Postitas Ptyyp
igiliikur kirjutas:Tundub, et temp ja eelsüüde on kuidagi omavahel ühenduses? 4x4 kasutaja maasturid(roosna-alliku)teab täpselt......Mina näiteks leidsin oma eelsüüte relee jääd täis ja põhja alt(vedeles seal)Klemmid olid mädanenud/läbi roostetanud.....Hetkel eelnevate omanike poolt asi nupuga lahendatud, eks ma teen nagu vaja

Loomulikult on temp ja eelsüüde omavahel ühenduses. Kui mootor külm siis eelsüüde järel, kui piisavalt soe siis eelsüüde järelt ära.
Postitatud: P Sept 19, 2010 8:56 am
Postitas Allar
Ptyyp kirjutas:
Ma ei tea kust Taket neid andureid tellib aga väga ebakvaliteetne kaup. Sama jama oli kunagi ka Taketist ostetud õlirõhu anduriga. Anduri enda vahelt hakkas õli lekkima. 3 korda käisin seda andurit ümber vahetamas aga ei miskit. Peale seda sai ostetud andur Autoringist ja siiamaani ok. Kahju, et seda poodi enam Lõunakeskuses pole.
Ostsin samuti taketist 83 eegise õlirõhu anduri, tootjaks oli dreik ja andur oli identne pealolevaga, mis oli samuti tootjalt dreik, ainult, et vanal oli BOSCHi kood peal.
Ei taha nagu uskuda, et seda koodi mingile aftermarket kaubale peale lüüakse, või mis?
Postitatud: E Sept 20, 2010 9:33 pm
Postitas visu
see andutite jama käib juba aegade algusest saati üks põhjus on kindlasti see et ei käida peale anduri vahetust diagnostikas veakoode kustutamas ja viga jääb ajusse sisse ja sellest võib täitsa vabalt auto lollusi tegema hakkata ja ilmselt tapab anduri üsna ruttu.
aga ega see B-varuosa ültse teab mis kingitus ju ei ole ja kui originaali osta ei taha ja diagnostikasse ka iga väikse asjapärast minna ei viitsi siis lihtsalt PEAB MEELDIMA!
näiteks lamda andurite ja õhulugejatega on täpselt sama lugu kui veakoode ära ei kustuta siis ei pruugigi ültse normaalselt tööle hakkata
kohati tundub küll et just mitsu on see mark mis ei taha B-varuosa omaks võtta

Postitatud: E Sept 20, 2010 10:22 pm
Postitas vai
kui teil peaks aju plõksuma /eelsyyteprobleem ei hoia korralikult peal siis tean sellele rohtu...võin pajatada ja näidata kuidas mul tehtu.. kokku läks maksma
25EEK (sisaldab lylitit ) + juhtmete vedamise ja ühendamise vaev ajuga
Esinduses öeldi et vaja uus aju mis maksab 7Kilo

Postitatud: E Sept 20, 2010 11:22 pm
Postitas Ptyyp
Mingite ajude ja veakoodidega pole mul pistmist! Võtsin ostetud anduri maha panin testri külge ja nii kui väheke anduril klemmi liigutad näitab tester null ja kui liigutad klemmi teises suunas siis näitab takistust. Selge see, et tegu praagi anduriga!
Esinduses maksab uus andur 980eeki. See viga pole sellist raha väärt!
Postitatud: T Sept 21, 2010 8:37 am
Postitas igiliikur
vai kirjutas:kui teil peaks aju plõksuma /eelsyyteprobleem ei hoia korralikult peal siis tean sellele rohtu...võin pajatada ja näidata kuidas mul tehtu.. kokku läks maksma
25EEK (sisaldab lylitit ) + juhtmete vedamise ja ühendamise vaev ajuga
Esinduses öeldi et vaja uus aju mis maksab 7Kilo

Mis meetodil siis asja korda said?