1. leht 3-st

Frontera esisilla veovõll?

Postitatud: K Sept 08, 2010 10:38 pm
Postitas Jokker
Kahjuks pole ka googeldamisest mingit abi olnud siit ka siis järgmine küsimus : Mis hoiab veovõlli käändteljes paigas kas puks või laager? Demonteerimisel leidsin sealt vaid 2 plekk rõngast, aga ainult need kohe kindlasti seda veovõlli tsentris ei hoia! Kui laager, siis oskab keegi äkki selle mõõdud kirja panna ja öelda kust seda saada võiks? Autoks siis Opel Frontera 2,4i 93a.

Tänud vastajatele!

Postitatud: K Sept 08, 2010 11:48 pm
Postitas uppund kana
Kusjuures oleks sama küsimus ka Monterey kohta.

Postitatud: N Sept 09, 2010 6:16 pm
Postitas hint
Kui ma su küsimusest õigesti aru sain siis ikka (ratta) laager hoiab seda paigas. Mõõte küll ei tea aga ise läksin varuosa poodi ja küsisin sealt laagrit.

Postitatud: N Sept 09, 2010 6:51 pm
Postitas Jokker
hint kirjutas:Kui ma su küsimusest õigesti aru sain siis ikka (ratta) laager hoiab seda paigas. Mõõte küll ei tea aga ise läksin varuosa poodi ja küsisin sealt laagrit.
Ilmselt ei saanud! :) Püüan veelkord seletada. Rattalaager on see mis istub käändtelje varruka peal ja hoiab ratta rummu paigas (õigemini on neid laagreid veel kaks e. sisemine ja välimine), aga käändteljest ja varrukast jookseb läbi veovõll ja suubub rummulukku. Mind huvitab nimelt see mis seda seal paigas hoiab?

Postitatud: R Sept 10, 2010 6:41 pm
Postitas Jokker
No kas tõesti pole keegi frontera esisillaga lähemalt kokku puutunud!?

Postitatud: R Sept 10, 2010 7:55 pm
Postitas Jokker
Jagan siis infot mis minule saabus telefoni teel. Äkki on kellelgi veel sama probleem. Veovõlli hoiab paigas nõellaager. Mõõtute kohta infot ei antud, aga vaja ära mõõta käändtelje mõõt ja võlli mõõt ja küsida laagritega tegelevas firmas/poes. Viljandis pidi olema letikaup.

Postitatud: L Sept 11, 2010 8:56 pm
Postitas UrmasA

Postitatud: N Sept 16, 2010 11:01 am
Postitas NivaRunner
Mul üks selline laager hetkel olemas. Kui soovid võin pildi teha ja andmed edastada. Laager käib veovõlli välimisele otsale liigendi poole.

Postitatud: R Sept 17, 2010 6:25 am
Postitas vicky
Kui õigesti aru saan küsid seda-veovõlli ots suubub rummulukku ja rummulukust väljaspool on võlli otsas stopperrõngas,mis võib aeg-ajalt oma kohalt lahkuda.Veovõlli otsas olev soon stopperrõnga jaoks suht madal(kulunud),sai katsetatud erinevate mõõtudega(18-19mm kui mälu ei peta).Rõnga lahkudes veovõll annab pikisuunas liikuma,esisild ei vea,käsitsi paika lükkad toimib jälle.Jõudu!

Postitatud: K Sept 22, 2010 9:53 pm
Postitas Jokker
Veidi veel infot. Saanud teada laagri koodi leitsin googeldades sellise lehe:
http://catalog.isuzuastraparts.com/down ... 20AXLE.pdf
Pildil siis teemaks olev laager nr. 20

Postitatud: T Sept 28, 2010 12:18 pm
Postitas visu
minu omal 93a spordil hoiab veovõlli otsa huubi ees olev rõngas stopper ja võlli otsas olev suure seibiga polt! rohkem mitte midagi lammutanud seda silda päris palju vahetanud kõike.
ja kui kellegil vaja uusi varuosi siis võib ühendust võtta.

Re: Frontera esisilla veovõll?

Postitatud: R Dets 03, 2010 10:09 am
Postitas NivaRunner
Jokker kirjutas:Kahjuks pole ka googeldamisest mingit abi olnud siit ka siis järgmine küsimus : Mis hoiab veovõlli käändteljes paigas kas puks või laager? Demonteerimisel leidsin sealt vaid 2 plekk rõngast, aga ainult need kohe kindlasti seda veovõlli tsentris ei hoia! Kui laager, siis oskab keegi äkki selle mõõdud kirja panna ja öelda kust seda saada võiks? Autoks siis Opel Frontera 2,4i 93a.

Tänud vastajatele!

Sinu küsimus on natuke ekslik. Nagu mina aru sain, siis tahtsid sa teada, et mis tsentreerib välimist veovõlli otsa rummu sees. Seda teeb tõesti sinu antud googli pildil laager number 20, mille mõõdud enda auto pealt sulle edastasin. Veovõlli otsa aga hoiab kinni rummuluku poolt stopper rõngas. Ühel otsal oli minul stopperrõnga pesa kulunud, selle vastu aitas ketaslõikuriga soone süvendamine ja väiksema sisemõõduga stopperi paigaldus.

Postitatud: P Dets 12, 2010 7:00 pm
Postitas karla
NivaRunner...ma tahaks seda laagrit.mul peksab seda splinti päris tihti otsast,arvata ei saa seal muud viga olla kuna pooltelje ots tundub loperdavat seal rummu sees...ei ole oskand vaadata-arvata isegi ,et seal võiks miskine laager olla...nüüd seda pilti vaadates on üsna loogiline,et veovõll peab tsentris olema

Postitatud: T Dets 21, 2010 11:56 pm
Postitas hint
On keegi selle nõellaagri mõõdud teada saanud?

Postitatud: K Dets 22, 2010 9:29 am
Postitas NivaRunner
Seda laagrit saab ka forsist küsida. Laager tsentreerib veovõlli ainult sealt, kus ta rummu siseneb. Kuna tegu kusagil 1,5cm pika nõellaagriga, siis jääb rummuluku poolne ots ikkagi kergelt lopendama. Mina panin selle toru, kus veovõll läbi jookseb korralikult määret ka täis, et veovõlliots nii vabalt seal ei loksuks. Kui stopper tihti maha jookseb, on ilmselt soon kulunud. Ravi selle vastu on eelmises postituses kirjas.
Laager, millest jutt, hävib sisemise rattalaagri simmeri vigastuse korral ülikiiresti, kuna määre sinna vabatahtlikult ligi ei satu.

Trükin ka selle laagri andmed varsti siia. Ilmselt on laagrid vastavalt veovõlli jämedusele ka erinevad.