1. leht 1-st
Ssangyong Rexton
Postitatud: K Sept 08, 2010 5:56 pm
Postitas jussike
Masin aastast 2003 automaat kast, jõuallikas rida 5 TD 88 kw.Laitke-kiitke millega tegu, kelle sillad?Kuidas varuosadega?Poldivalem velgedel oli nagu jaapanlastel.
Postitatud: N Sept 09, 2010 9:28 am
Postitas Patermaa
Jookse ja ära vaata tagasi ja jookse kohe kaugele

.
Detailidesse ei viitsi laskuda, lihtsalt nii mõtetu auto on.
Postitatud: N Sept 09, 2010 10:42 am
Postitas Tegija
Jussike, tule mõistusele.
Postitatud: N Sept 09, 2010 10:45 am
Postitas inseneer
Jussike, kas sul on terapeuti tarvis?
Postitatud: N Sept 09, 2010 10:49 am
Postitas karu
Patermaa kirjutas:Jookse ja ära vaata tagasi ja jookse kohe kaugele

.
Detailidesse ei viitsi laskuda, lihtsalt nii mõtetu auto on.
Krt mul tuleb kunagine sõbra ütlus nooruspõlvest meelde, et kui on laulus on süntesaatorit kasutatud siis heavy lugu ta kindlasti pole, mis siis et ilge raiumine oli

ehk ei ole nii, et kohe kui nimi on Ssangyong Rexton siis ära peab jooksma. See mu isiklik arvamus aga lagunevad ka need 'head' margid, mõni rohkem, mõni vähem, margid mis ei lagune on kas traktorid või palju kallimad võrreldes antud autoga. Ehk ei ole see Ssangyong mingi ideaal küll ja laguneb rohkem kui Toyota näiteks ka aga arvestades asjaolu et saad suht tänapäevase liikuri suht odava raha eest, siis ei ole see kooslus sugugi paha, lihtsalt peab arvestama võimalike tihedamate teeninduse käimistega ja sellest ka hinnavahe. Kokkuvõtteks ei ole ideaalset lahendust ja kõik autod lagunevad, mõni rohkem, mõni vähem.
Postitatud: N Sept 09, 2010 12:40 pm
Postitas PARUN
See õige, et kõik autod lagunevad, mõni rohkem, mõni vähem. Vahe tuleb aga sisse, kui pead esindusse minema mõnda jupikest kauplema, sest muialt pole saada.
Pigem tasub vaadata, palju järelturu varuosi on. Kas või seda, et palju reaalselt Eestis neid pulkadeks on kisutud. Pigem sõida vana nissani, mitsu või mõne muu käulaga.
Postitatud: N Sept 09, 2010 1:52 pm
Postitas karu
PARUN kirjutas:See õige, et kõik autod lagunevad, mõni rohkem, mõni vähem. Vahe tuleb aga sisse, kui pead esindusse minema mõnda jupikest kauplema, sest muialt pole saada.
Pigem tasub vaadata, palju järelturu varuosi on. Kas või seda, et palju reaalselt Eestis neid pulkadeks on kisutud. Pigem sõida vana nissani, mitsu või mõne muu käulaga.
Aga kui tahaks sõita mugavalt, mitte käulaga? Ma tegelikult ei ole absoluutselt selle auto tulihingeline pooldaja nagu tundub

, mulle isiklikult see auto üldse ei meeldi, ma ostaks selle raha eest hoopis Sorento mis on oluliselt parem auto aga see selleks. Sellest, et ta laguneb ja juppe pole see vaheraha tulebki, et saad auto mis tänapäevane ja suht mugav aga laguneb, ei saa ju odavalt kõike ja kui raha vähe siis pead valima kas traktor või tihedad teeninduses käimised, pealegi milliseid 2003 a marke on romulates palju?
Postitatud: N Sept 09, 2010 2:05 pm
Postitas helar
Meil käib üks klient rextoniga. Varuosad toob ta alati ise kuna tellib need inglismaalt. Sealt pidi kordades odavam tulema.
Ega selle lagunemise koha pealt midagi hullu pole enamasti on ainult alusvankri vidinaid vahetatud.
"Tõeline" mure võib aga siis tekkida kui otsustad Rextonit kunagi müüma hakata...
Postitatud: R Sept 10, 2010 12:36 pm
Postitas jussike
Tänan sõbrad!Näen,et tunnete mulle kaasa kui vaimne tasakaal lööb võnkkuma ja spotlik vaim vajab ergutamist jooksu osas

.
Tegijast saan ka aru kuna temal tuleks elektrit näppida

Praegu seis selline,et kes remondib hoijab peadkinni ja kes sõidab ei saa aru miks ja mida nad remondivad. Jnsener sinu imedepõllul sellisele vist pulkasid ka ei leidu
Parimat !
Postitatud: R Sept 10, 2010 4:02 pm
Postitas Patermaa
Meil kunagi oli üks Rexton seal kus ma kunagi töötasin. Ainuke asi mis seal kestab vist on mootor, mis oli MB tehtud. Peale ühte sõitu metsateel rahulikult cruisides oli järgmisel hommikul esiklaasis kahtlaselt palju pragusid klaasi äärtes

. Ehk eriti jäik ja kvaliteetne kere. Vedrustus on absoluutne saast, uuel "maasturil" tagusid augud kõvemini sisse kui 20 aastat vanal MB 190-l. Kas ma pean jätkama? Selle auto nelivedu on ka selline, et kui ma 124 mersuga veel liikusin, siis rexton juba seisis, tegemist oli eriti ligase murupinnasega ja viga ei olnud rehvides, lihtsalt see 4x4 lülitus oli eriti haige. Ära urineeri endale kummikusse

.
Postitatud: N Sept 16, 2010 2:36 am
Postitas slauri
Kas need on ka eluaegsed autod kuni "Kuusankoski" nad endale saab?
Postitatud: K Sept 22, 2010 10:08 am
Postitas kallem53
SSJ-le on ka "oma" rubriik tehnika nimistu lõpus olemas....kui veel ei teadnud märgata
