1. leht 1-st

Pajero või pajero sport püsikiirusehoidja?

Postitatud: P Sept 05, 2010 11:17 am
Postitas jaanus50
Plaan soetada pajero või pajero sport diisel , aga kummalgi pole püsikat. Seega, kas keegi on teinud ise püsika või on pakkuda müügiks midagi? Teoreetiliselt peaks olema võimalik teha ise ka, aga mul hetkel pole võtta Autodatat või midagi sarnast kus saaks elektriskeemi.

Postitatud: P Sept 05, 2010 11:22 am
Postitas ibra
Sa ei pea hakkama midagi leiutama ,need asjad on kõik olemas.Katsu enne auto soetada ja siis vaata mida ümber ehitada.

Postitatud: P Sept 05, 2010 11:34 am
Postitas jaanus50
ibra kirjutas:Sa ei pea hakkama midagi leiutama ,need asjad on kõik olemas.Katsu enne auto soetada ja siis vaata mida ümber ehitada.
Leidsin sellise asja, kas see võiks sobida? Kas püsikat on vaja "tutvustad" või hakkab tööle ka peale ühendamist?
Kas pajerol ja spordil on sama või sarnane püsikas.
Ja ma uurin selle püsika kohta enne kui ostma hakkan et teaks mis mind ees ootab.
http://cgi.ebay.co.uk/MITSUBISHI-SHOGUN ... 45f0567bcd

Postitatud: P Sept 05, 2010 11:53 am
Postitas tyyp07
Kas sa ostad endale püsika järgi auto või? Müüakse ka universaalseid püsikaid... :wink:

Postitatud: P Sept 05, 2010 12:05 pm
Postitas jaanus50
tyyp07 kirjutas:Kas sa ostad endale püsika järgi auto või? Müüakse ka universaalseid püsikaid... :wink:
Põhimõtteliselt ostan püsika järgi jah. Üks eeldus ongi et oleks püsika kasutamis võimalus. Neile kes hakkavad targutama et ostagi püsikaga auto, näteiks Jeep... Ma arvan ja loodan et mitsu on etem. Kuigi pole veel selge kumb võiks olla kas pajero või sport. Sest pole veel spordiga sõita saanud.

Postitatud: E Sept 06, 2010 12:36 pm
Postitas tarmo
Kui on soov leiutada, siis on pakkuda Toyota 4Runneri mehhaanilise regulaatoriga (trossiga) püsikiirusehoidja süsteem.

Postitatud: R Sept 10, 2010 9:58 pm
Postitas jaanus50
tarmo kirjutas:Kui on soov leiutada, siis on pakkuda Toyota 4Runneri mehhaanilise regulaatoriga (trossiga) püsikiirusehoidja süsteem.
Leiutamis soov hakkab ära kaduma, kuna ma sain täna oma üllatuseks teda et pajero spordil on trossiga pumba juhtimine...nagu belarus:D.

Kas pajero 2,8 92 kw mootor on elekrtoonilise pumba juhtimisega?

Postitatud: R Sept 10, 2010 11:10 pm
Postitas fagott
Trossiga pumba juhtimine ju elektroonilisest igal juhul töökindlam ja mõistlikum??? Ja ma ei saa pihta poindile, milleks seda püsikiiruse hoidjat vaja, elame ju nii tillukesel maal? Või on plaanis ümbermaailmareis mööda kiirteid?

Postitatud: P Sept 12, 2010 7:06 pm
Postitas jaanus50
fagott kirjutas:Trossiga pumba juhtimine ju elektroonilisest igal juhul töökindlam ja mõistlikum??? Ja ma ei saa pihta poindile, milleks seda püsikiiruse hoidjat vaja, elame ju nii tillukesel maal? Või on plaanis ümbermaailmareis mööda kiirteid?
Kuis suur peab riik olema või kui palju peab olema kiirteid, et oleks sobilik osta püsikiirusehoidjaga autot??? Kui ma sõidan Tallinn - Tartu vahel 180 km ja sellest kasutan hoidjat 100 - 120 km, kas siis pole see piisav?

Aga kogu POINT on selles, et ma pean lugu sujuvast liiklusest ja püsikas on hea vahend ühtlase kiiruse hoidmiseks, erinevalt neist kes jõngutavad kiirusega 80-100 ni.
Kas sai nüüd piisavalt põhjendatud?
Pealegi mu küsimus polnud püsika põhjendatuses, vaid selle paigaldamis võimaluses. :D :D :D

Postitatud: P Sept 12, 2010 9:41 pm
Postitas djkiller
enda -99 aasta 2,8 td on küll püsikas;)

Postitatud: E Sept 13, 2010 8:47 am
Postitas TiitR
djkiller kirjutas:enda -99 aasta 2,8 td on küll püsikas;)
Mu ´95a. Pajero Wagonil oli ka püsikas täitsa olemas 8)